Sluit ik me bij aan. Kom hier dagelijks. Sinds de verhuizing nooit problemen gehad. Vandaag voor het eerst: Fatale database fout, met boven in de pagina een sql fout.
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
gisteren rond 3 uur... kon ik helemaal niet op CO komen, kon de server niet vinden, omgeving utrecht.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 3 januari 2003 00:57:51 schreef Erik:
[...]
weer eentjeziejewel bas dat het niet aan mij ligt
Was ook een geintje!
Jeroen
Moderator
En waarom heb ik nooit problemen?

Als je fatale database fouten of 'kan geen verbinding met de database maken' krijgt, ligt het in ieder geval niet aan je provider, maar aan onze hostingprovider. Die melden trouwens nergens iets van een storing ofzo.
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
ben ik gek aan het worden of zijn er posts verdwenen?
ik vind die topic niet meer van eene heer moderator die zijn lichtbak wil aansturen met een pic en een lcd schermpie. of heb ik telang naar een fel ledje gekeken en ben ik daardoor blind 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 3 januari 2003 14:16:09 schreef Koen Van Vlaenderen:
ben ik gek aan het worden of zijn er posts verdwenen?
nou maak je het wel erg bont 
ik vind die topic niet meer van eene heer moderator die zijn lichtbak wil aansturen met een pic en een lcd schermpie. of heb ik telang naar een fel ledje gekeken en ben ik daardoor blind
Wikke
ik ben ok MOD :-) => http://www.heatseekerz.net/forum
Michaël
I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
ping tijden zijn nu ook weer normaal
bij eerste storing lag deze bij 700ms
na oplossen eerste op 570ms en nu op 160ms
bij de eerste lag heel internet op een hoge ping
MiTcHeLL
May The Source Be With You
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
Op 4 januari 2003 12:30:36 schreef MiTcHeLL:
Gister van een uurtje of 8 denk ik tot zeker wel 2 uur helemaal off
hier precies zo tot zeker 2.30
Pixie
Weer terug bij de leukste hobby in het universum
pfff je had er gewoon nooit over moeten beginnen!!! 
Voordat deze topic begon heb ik er echt nog NOOIT last van gehad en ik kom hier toch bijna iedere dag wel ff kijken.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 4 januari 2003 10:58:42 schreef cormoran1000:
ping tijden zijn nu ook weer normaalbij eerste storing lag deze bij 700ms
na oplossen eerste op 570ms en nu op 160ms
bij de eerste lag heel internet op een hoge ping
lijkt mij een ddos attack
Erik
Op 4 januari 2003 12:48:53 schreef Jeroen Boere:
[...]
da gebeurd tegenwoordig ook vaak bij tweakers heb ik gehoord...
MiTcHeLL
Op 4 januari 2003 12:48:53 schreef Jeroen Boere:
[...]
das nie leuk !
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Op 4 januari 2003 12:47:20 schreef Pixie:
pfff je had er gewoon nooit over moeten beginnen!!!
Voordat deze topic begon heb ik er echt nog NOOIT last van gehad en ik kom hier toch bijna iedere dag wel ff kijken.
Helemaal mee eens, een storm in een glas water, en dat uiteindelijk voor niks.
Iedereen heeft wel eens een probleem met internet of de toegang hiertoe, gewoon eventjes geduld hebben of een tijdje later weer proberen en dan is er meestal niets meer aan het handje. 
SWS
MiTcHeLL
Op 4 januari 2003 13:24:31 schreef Sweet Winter Smile:
[...]
Helemaal mee eens, een storm in een glas water, en dat uiteindelijk voor niks.
Iedereen heeft wel eens een probleem met internet of de toegang hiertoe, gewoon eventjes geduld hebben of een tijdje later weer proberen en dan is er meestal niets meer aan het handje.SWS
Waarom was de site dan gister ruim 5 uur off. ?
Bastiaan
Haha, hoezo reclamewereldje tegenwoordig.
Ik kreeg vandaag een email op mijn CO-email van een bedrijf dat zegt:
"Move www.circuitsonline.net to WizSystems today!
Are you having trouble with your hosting provider too? If you are, I suggest you take a look at the hosting services provided by Wizsystems, one of the fastest growing hosting companies on the internet."
Met daaronder een plaatje van onze site van gisteren die niet bereikbaar was en dus een "cannot find server"-melding afgaf.
Volgensmij heeft dat bedrijf gewoon die DDOS aanval gedaan 
Uhm, wat is in vredesnaam een DDOS aanval? Ik ken alleen DoS (Denial of Service). Kan iemand ffies uitleggen wat dan een DDOS aanval is?