Hoi ik ben Marc
en ben op zoek naar het type van bad .
De toetsen van mijn bad werken niet meer goed , daarom ben ik opzoek naar een overlay .
Maar ik vind er niets van terug op het net .
alvast bedankt
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Ik vermoed
Whirlpool with LED therapy Ben
meer gegevens heb ik niet
staat ook niets meer van gegevens op het bad ,
enkel wat je op de foto ziet .
nonius
set SCE to AUX.
De toetsen van mijn bad werken niet meer goed
Bij het lezen van die zin ontstond er kortsluiting tussen m'n oren. Ik word oud. Of de looddampen beginnen hun effect te vertonen.... Misschien dat LED-therapie gaat helpen?
Zonder flauwekul: typenummer staat meestal in de buurt waar het netsnoer het apparaat in gaat (da's wettelijk verplicht namelijk - fabrikant, type, soort netspanning, zekeringwaardes, etc.) Ook in de aankoopbon/garantiebewijs/handleiding moet deze info terug te vinden zijn. Als laatste redmiddel evt. navragen bij de oorspronkelijke leverancier, of deze de aankoopgegevens in zijn administratie nog kan terugvinden.
Waarom denkt u dat het probleem in de overlay (meer waarschijnlijk: schakelaarpaneeltje eronder) zit? Wat zijn de symptomen? Komt er water in de schakelaars (is de overlay fysiek lek)? Hapert de bediening? Welke functies werken nog wel? Welke niet? Gaan er LEDjes branden op het bedieningspaneel? Gaat er iets piepen bij het aanzetten, of juist niet. Etc. etc.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
ik heb dit huis zo gekocht.
Het bad zit ingebouwd dus kan niet zonder te breken aan de stekker.
lichtjes knipperen wel aan uit .
Als ik een aantal kerenen op mijn jets druk gaan de bubbels werken maar mijn jets niet , kan ze ook niets zachter of harder laten gaan .
Heel soms gaat de led wel ,voor de rest niets .
Als ik de verliestroomschakelaar van de badkamer afzet en weer aan begind hij te bubbelen .
als ik het bad leeg laat blaast hij wel zijn leidingen schoon .
er biept niets of geen geronk
Arco
Special Member
Ledjes knipperen... Stroom niet te lang uit geweest?
(kan dat geheugen dan 'zoek' is en je opniew moet programmeren)
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
heb iets dergelijks ook al gehad, bleek de lijm onder de toetsfolie door shampoo/ reinigings middelen opgelost en water op de toetsenprint te zijn gekomen. 4 andere knopjes erin gesoldeerd en print schoongemaakt en terug gelijmd.
Op donderdag 15 augustus 2024 14:39:35 schreef Arco:
Whirlpool is in dit geval niet het merk, maar het soort apparaat...
Nee, het merk is “Ben”. https://www.bensanitair.nl/collectie/baden