Ik ben aan het zoeken geweest naar het email adres van mijn Camera365,
maar ik kan die nergens terug vinden , volgens het vorige topic moest ik een email sturen naar de Firma met deze foutmelding , ik heb een camera ICam365 als ik die gedownload en geïnstalleerd heb op mij Laptop en ik start die op dan word gevraagd om mijn email in te stellen en mijn wachtwoord wat ik allemaal gedaan heb , maar mijn wachtwoord word niet aanvaard ? weet u raad hiermede Dank u , ik krijg elke keer de zelfde fout ?

Je moet eerst een account maken bij fabrikant camera zelf, eerst met je email adres en een nieuw zelf te kiezen paswoord. Je paswoord van je email zelf is om e-mails zelf te lezen, je moet hier een apart account maken met je email adres en nieuw paswoord.

Dus als je hier je paswoord ingeeft van je email adres zelf gaat dat natuurlijk niet werken...

Maar stel je vraag liever eens op bvb helpmij.nl, een groot computer forum, daar zul je betere hulp vinden dan hier.

Volgens deze site:
https://www.camapp365.com/icam365/how-to-add-icam365-camera#Login_iCam…

is er deze app:

Daar staat een linkje met 'forgot password'

Wat ik vaak doe in zo'n geval is even kijken welk emailadres ik de vorige keer heb gebruik.

Bijvoorbeeld in je gmail en kpnmail zoek ik dan op icam365. Vaak vind je nog het mailtje van je eerste aanmelding en weet je in ieder geval dat je op het juiste spoor zit (en niet per ongeluk nog een oud email adres heb gebruikt)

Gewoon een nieuw account aanmaken kan natuurlijk ook .

Net als het vorige topic hoort ook dit topic niet op CO.