Op vrijdag 16 augustus 2024 20:11:48 schreef revado:
Ik denk dat we allemaal wel een plank, kast of meer ruimte vol hebben liggen met die "nog / ooit te doen " projecten.
Het klinkt zo bekend
Een doos vol. naast de nog grotere doos waar "mislukt"op staat 
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Ik weet dat ik laat ben, het is er bij ingeschoten dit eerder te doen, maar waar kan ik een kleine doos onderdelen heen brengen voor de kraam van CO?
Het is wat bloktrafo-spul, EBM-papst ventilator, TO-3 koelblok en nog wat klein grut.
Ik kom het graag brengen bij iemand die aan de organisatie van de kraam 'vastzit', zolang ik er niet half Nederland voor door moet 
weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Nou, het was niet m'n plan om er heen te gaan
Ik heb echt eerst een huis nodig voor er ook maar enige uitbreiding van de apparatuur plaatsvindt.
Maar als het niet anders kan, kan het niet anders en wacht ik even een ander moment af want alleen voor het doosje daarheen afreizen wordt me wat te dol.
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Voor mij is het helaas iets te ver.
Bijna twee en een half uur heen en twee en een half uur terug.
Voor degene die wel gaan.
Fijne dag en succes met de koopjes.
Ik kon kiezen uit 3 dingen.
Maar aangezien we zaterdag en zondag een concert organiseren sta ik zaterdag om 9 uur al op Schiphol om de Engelse organist te halen.
Dus, zoals eerder gezegd, ik kan helaas niet.
Ik had graag ook een bakkie meegedaan met de bekenden.
Iedereen een nuttige dag met mooie aankopen gewenst.
@Chuckie heeft bij mij een flinke lading gehaald, en had al veel in de auto dus ga vooral langs de stand van CO !
Hopelijk is het een beetje goed weer.
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Voor mij is het helaas iets te ver. Bijna twee en een half uur heen en twee en een half uur terug.
Pfff, als dat alles is... Ik woon 2000 km verder, en was graag langsgekomen, zeker na de zeer aangename ervaring in Bladel! Alleen heb ik een medische afspraak hier te lande op maandag 30 september en dat is toch net iets te krap
Allen veel pret gewenst, goede verkoop en goede aankopen!
Wanneer is de volgende afspraak? Niet meer in 2024, wellicht?
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Olá Paulinha,
Tudo de bom para os senhores médicos. Esperamos que eles tenham boas notícias para você.
Não tenho ouvido muito sobre sua condição ultimamente.
Esperamos que possamos encontrá-lo novamente em Bladel
Saudações,
Tidak Ada
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Boa noite, amico Eric!
Vielleicht bleiben wir doch lieber bei die Ortssprache... 
Ik denk de reis naar de lage landen toch twee keer per jaar te ondernemen, misschien zelfs vaker, als de gezondheid en het budget daar ruimte voor laten. Dus hoop ik op een eerder weerzien dan Bladel 2025
!
Melhores cumprimentos,
do Carlos
Op vrijdag 27 september 2024 00:04:20 schreef revado:
@Chuckie heeft bij mij een flinke lading gehaald, en had al veel in de auto dus ga vooral langs de stand van CO !
Hopelijk is het een beetje goed weer.
Zelfs zoveel dat we niet alles in de aanhanger krijgen, nog genoeg voor een volgend rondje.
Op vrijdag 27 september 2024 09:09:23 schreef Sine:
[...]Zelfs zoveel dat we niet alles in de aanhanger krijgen, nog genoeg voor een volgend rondje.
Dan kom ik jullie die volgende gelegenheid helpen met de verkoop!
Misschien krijg ik Martin ook wel mee dan 
Slechter dan vandaag kan het bijna niet worden.
Heb een kleine 200 km gereden in de regen en drukte.
Ik duim voor jullie voor mooi weer!
miedema
Golden Member
Op vrijdag 27 september 2024 18:30:19 schreef flash2b:
Verwachting is (bijna) geen regen:
Dat is ook mijn inschatting: Begin van de dag komen er een paar buien over. Daarna blijft het droog.
Wel frisjes!
Tot morgen! Gertjan.
Krelis Vonketrekker
Golden Member
Ik ben er morgen ook, sta op de CO stand voor de verkoop, opbouw, afbouw, morele support etc.
Wordt wel een koud avontuur denk ik zo, warm aankleden.
Parkeer terrein op dat weiland tegenover de markt zal wellicht een modderpoel worden, gezien de hoeveelheid regen. Boer heeft een tractor 
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
... en daarom kom ik met het OV.
Ben (als de NS woord houdt) om 9:13 op station Zwolle; als iemand me daar kan oppikken scheelt me dat een busreis van 33 minuten...
Mochten er HP 10811 OCXO's voorradig zijn: bewaar er een voor mij?
[Bericht gewijzigd door fatbeard op (18%)]

Alhoewel niet de slechtste dag....