maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Over SO gesproken, misschien dat een van de afsplitsingen van NXP de SOT54 behuizing weer in productie wil nemen (of in productie wil houden, geen idee eigenlijk).
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Gewoon dubbelzijdig gaatjesboard is trouwens ook heel handig voor standaard SMD.
De 0603, 0805, SOT23,... passen er prima op. (de SOT23 gaat 't beste schuin)
En je kunt simpel met TH combineren...
Op donderdag 4 september 2025 14:58:50 schreef maartenbakker:
Over SO gesproken, misschien dat een van de afsplitsingen van NXP de SOT54 behuizing weer in productie wil nemen (of in productie wil houden, geen idee eigenlijk).
Interessant dat je het zegt, want ik zat laatst inderdaad ook te zoeken naar meerdere van de JFETs die NXP op zijn site noemt als vertegenwoordigers van de producten in deze behuizing. Daar waren die SOT-23 adaptertjes voor, om hun SMD varianten makkelijker te kunnen gebruiken.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Vroeger zagen ze er geloof ik iets anders uit, maar het lijkt me CDIL. In mijn ogen een goede second-sourcefabrikant.