Een hele goede dag ,Beste mensen ik heb hier 2 Bladblazers liggen .Die werken op een 82 volt Accu .Green works model G 82BLtools .En de Rode die schakelt wel in en hoor je eerst een klik en dan gaat de motor aan jagen .Die Rode Druk knop bleef wat hangen .Dat is inmiddels opgelost.Maar nu die Groene past dezelfde accu in en is bomvol! Deze groene van het model 82BL tools .Hoor ik alleen een klik en verder niks .En er zitten allemaal Torns in .Het is een probleem om die torns er uit te krijgen sommigen kraken zo dat het moertje wat verzonken is mee naar buiten ging . Wat een spul .Maar hij moet open en dan zien wat het kan zijn na de Klik die ik hoor .Nu was mijn vraag iemand ervaring met deze storing? Doe er even 1 foto bij . Mvg Auke

Het is gelukt de Bladblazer is uit elkaar en op het schakel printje .Gaat een ledje 2 keer groen knipperen als ik de Start knop in druk ? En alles zit daar in een soort Hars gegoten. Zie bijlage .Zou zoiets die print dan te bestellen zijn? Bij voorbaat dank .Mvg

Goede middag .Mede techneuten .Nu ben ik er inmiddels achter dat de druk schakelaar met 3 dunne draadjes voor de regeling Defect is .Maar kan hem nergens vinden of Bestellen het is de CPXTE mod 61-20 P .Deze bladblazers op 82 volt accu is uit de handel gehaald . Nu hoop ik dat er iemand is die zou weten hoe ik deze Schakelaar kan bestellen? Mvg