Goede compacte Bluetooth ontvanger met 3,5mm stereo audio uitgang.

Ik zoek dus goede compacte bluetooth ontvanger met 3,5 stereo audio uitgang.

Maar eigenlijk vooral goede gebruikerservaringen die CO leden hebben met een bepaald type bluetooth ontvanger met audio uitgang en recente Bluetooth versie.

Er zijn er vele honderden te koop, van enkele euro's tot vele 10 talle euro's aan toe.

Maar welke is goed, klein en "hapert" of hakkelt NIET af en toe.

Om nou zomaar lukraak wat te gaan aanschaffen en bij niet goed bevinden weer een andere, zie ik niet zo zitten.

Wie helpt mij verder op weg?

Maar mag ook heel basic zijn;

• aan/uitknop
  • usb-laadingang
  • audiouitgang.

Ik dacht bijv. aan deze: (maar daar zit weer 3D geluid op :S ).

Ik heb deze voor in de auto. Werkt prima en er kunnen meerdere Bluetooth apparaten tegelijk mee verbinden.

Ugreen schijnt ook goed te scoren, zoals dit model.
Of anders dit oplaadbare model van Anker.

@Benadski
Goed om te horen.
Deze zender/ontvanger doet maar 5 meter, mijn toepassing is niet voor in de auto.

Als het héél basic mag: ik heb hier twee van en die werken prima.
Bare board dus. Micro-usb als voeding en 3,5mm stereo uit. YMMV

Op maandag 31 augustus 2026 15:32:08 schreef vergeten:
@Benadski
Goed om te horen.
Deze zender/ontvanger doet maar 5 meter, mijn toepassing is niet voor in de auto.

Als het niet voor in de auto is en het mag wat luxer dan is dit model misschien nog een optie.
Naast Bluetooth heb je ook gelijk een netwerk streamer, compleet met Airplay, DLNA, etc.

Ik ben heel erg tevreden over de Omnitronic WDT-5.0.

Deze heeft een micro-USB aansluiting om te laden, mini-jack audio uitgang, kan als ontvanger of als zender gebruikt worden en in open veld heb ik iets van 20 - 25 m ontvangst zonder storing.

Pairen gaat alleen niet altijd even makkelijk, vooral als er nog een device is gekoppeld.