Hoi CO,
Ik zag dat er een discussie gaande was over mijn website en vandaar dat ik dit topic start. Ik zou de mensen die "problemen" ondervinden op de website graag willen verzoeken om hun ondervindingen hier te posten. Wij zijn druk bezig om deze site volledig naar wens te bouwen echter kost dit wel wat tijd. A.s. vrijdag vind er weer een update plaats waar alles knoppen en de scroll problemen in mozilla verholpen zullen zijn. Ook zijn er onderdelen zoals persoonlijke gegevens en een forum opgenomen op de site. Ook daar heb je na aanmelding de mogelijkheid om vragen te stellen c.q. opmerkingen te plaatsen. Ik zou dus iedereen willen verzoeken om hun feedback hier te posten zodat deze website goed kan draaien. Alvast bedankt voor het lezen van dit geheel.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Ik zie liever dat mensen die problemen hebben contact met jou opnemen ipv dit via CO te doen.
Post AUB een e-mail adres waar deze mensen op terecht kunnen.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 27 juli 2005 22:54:16 schreef Pieterjan Vyncke:
Der staat er een in z'n profiel:info@(naam van de winkel).nl
wie weet wil hij daarvoor wel een apart mail adres gebruiken...
Dan wacht ik wel even tot morgen om mijn volledige reactie te geven, op een emailadres dat door de topicstarter wordt ge kozen.
En nu ik toch aan het typen ben:
De site ziet er 10 keer beter uit in firefox dan een aantal dagen geleden. Het is niet erg dat er in het begin wat fouten in het design zitten, ik ben vooral tevreden dat je er werk van wil maken om voor iedereen, ongeacht zijn/haar browser een nette site af te leveren waarop het een prettig vertoeven is.
Het is inderdaad wel makelijk om een appart e-mail adres te gebruiken hiervoor. Bij deze het apparte adres:
Mail LEDs-buy (feedback m.b.t. de website)
Voor de mensen die de link nog niet hebben:
[Bericht gewijzigd door LEDman op ]
Fuzzbass
Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
Ach, het kan altijd slechter, qua site ontwerp:
GRU-WE-LIJK! Die kerel krijgt van mij een prijs voor "slechtste website ooit waargenomen door het menselijk oog". De prijs bestaat uit het ontvangen van de jury en het in ontvangst nemen van een welverdiende trap onder de kont.
Evilest Aedolon
Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Magic! "If you shortcircuit the connections of the led it won't show you its magical colours!"
@Fuzzbass: De site die ik gemaakt had toen ik 7 was (in 1337 html versie hoeveel?) was toch minstens even gruwelijk! Zwart met allemaal duiveltjes erop. (Don't look any further, you have reached the best site in the universe)
(Maar zo een afgrijselijke jpg compressie had ik ook niet)
[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op ]