Ik zie er eigelijk wel wat in, maar wat maakt het uit?
Vergeet het maar dat hier zo'n subforum komt!

:S Offtopic forum? Dan zitten we toch on topic als we daar "offtopic" gaan?

Wat is het probleem:)

Op 20 augustus 2005 16:58:03 schreef Jonathan:
[...]

en ik veronderstel nu dat jij bepaald wat een goed forum is

Ziet nu niemand dat dat een grap was?

[knip]

ook voor jou geldt de regel dat reclame maken voor je eigen non-elektro related website NIET is toegestaan.

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]

of in overige: Het grote offtopic topic deel 1 en dan bij een x aantal pagina's sluiten en overgaan op deel 2 enz

ik heb absoluut geen behoefte aan een offtopic sectie of forum.
ipv dat, AUB iedereen msn adres invullen in het profiel, daar kan je zeveren zoveel je wilt.
hebben de mods ook wat meer vrije tijd... anders moeten die waarschijnlijk hele topics verwijderen om ervoor te zorgen dat de tent niet word afgebroken, of dat er mensen gaan lopen dreigen, of illegaal...
de groep gebruikers van CO die regelmatig post is gewoon enorm groot, en daardoor zal het echt een enorm karwei worden om alle rotzooi op te ruimen.
ik stel dus voor... installeert allen MSN, en maak je msn adres bekend. ook een niet hotmail adres kan je ook als msn adres gebruiken.

Ik gebruik Jabber en IRC, die kan ik daar niet instellen!

Er zit natuurlijk wel een verschil tussen http://www.circuitsonline.net/forum/view/24659 en http://www.circuitsonline.net/forum/view/24505.

Beide offtopic, omdat er niet direct kennis wordt gevraagd. Overigens is tweakers meer een knutselclubje dan echt een goed forum. Ze kunnen daar over electronica zulke domme dingen zeggen en dan zul je altijd zien dat sommigen het nog beamen ook. Daarom zit ik hier.

Overigens kan er een mogelijkheid komen om IRC an jabber in je profiel te doen?

LOGS van het #cochat kanaal: http://thegate.bertold.org:8081/cochat.html

Heb jij daar toestemming voor van de operators?

't is toch te gek, een mistap en je topic gaat dicht , en zie hier drie bladzijden non elektronica, slotje??

ga maar bij de buurvrouw thee drinken, en voor zulke dingen zijn er msn en dat soort ongein!

ja maar dit is een nuttig topic om die misstappen te voorkomen :P

Conclusie:
Onzin forum komt er niet.

Wat voor nerd ben jij?

mwah zo nu en dan is er wel eens een onzin toppic en dat wordt dan ook lang zat opengehouden.

Moet ook kunnen zolang het niet uit de hand loopt.....
Althans das mijn mening

Heel jammer...

IK moet er dus niet aan denken.

Dan gaat iedereen daar in een rotgang de meest onzinnige topics openen.... wordt het een fok! achtig forum.... nou lekker.... kunnen we allemaal snel 30 euro gaan doneren zodat de moderators nieuwe webruimte kunnen kopen...

Nee ik vind het echt niet erg dat het er niet komt.

Zo....

Op 20 augustus 2005 15:32:30 schreef klein is fijn:
[...]
Ik dacht al, WFT, zat ik nou post te lezen die nog niet gepost waren? :+

Het is WTF... (on-topic) ;-)

Op 30 augustus 2005 23:19:14 schreef Jeroen Boere:
Conclusie:
Onzin forum komt er niet.

Wie ben jij om dat te bepalen? Er zijn, naast jou, nog andere moderators. KT88 vindt het goed, van de anderen nog geen echte mening.

Dat is een besluit dat we samen hebben genomen na intern overleg.

Op 30 augustus 2005 23:49:47 schreef Jeroen:
Dat is een besluit dat we samen hebben genomen na intern overleg.

Grapje: Niet erg, iedereen maakt wel eens foutenhttp://www.circuitsonline.net/my/logout

[Bericht gewijzigd door Bertrix op ]

Op 30 augustus 2005 23:48:08 schreef Thomas:
[...]
Wie ben jij om dat te bepalen? Er zijn, naast jou, nog andere moderators. KT88 vindt het goed, van de anderen nog geen echte mening.

wederom een conclusie: je moet niet te vroeg een conclusie trekken. als ik dit soort mededelingen doe dan spreek ik namens het team. ik heb er zelf geen persoonlijk belang bij om alleen mijn zin door te drammen.
alle belangrijke veranderingen aan CO worden door het team besproken: er vind dus altijd overleg plaats over de gang van zaken.

Op 30 augustus 2005 23:58:27 schreef Bertrix:
[...]

Grapje: Niet erg, iedereen maakt wel eens fouten

je bedoelt zoiets als:

"Is dit beleid, of is hier over nagedacht?" ;)

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]

Mss wordt het dan wel GOT-achtig hier, dat ze de meest domme dingen gaan zeggen. Trekt alleen maar casemodders aan die vragen hoe je een ledje moet aansluiten.

Wel Jeroen, om verdere animo topics zoals deze te vermijden lijkt het me handig om de reden te geven, bij een volgende vraag kan je altijd verwijzen naar dit topic of nog beter, zet het in de FAQ.

Op 31 augustus 2005 00:05:08 schreef Evilest Aedolon:
Wel Jeroen, om verdere animo topics zoals deze te vermijden lijkt het me handig om de reden te geven, bij een volgende vraag kan je altijd verwijzen naar dit topic of nog beter, zet het in de FAQ.

heb je gelijk in.

een paar redenen die hebben doen bepalen dat de sectie er niet komt:

- Bandbreedte en server capaciteit. CO bezit geen server, we hebben veel dataverkeer dus zijn de kosten strikt genomen hoger als je een onzin sectie gaat hanteren. daar is simpelweg geen geld voor.
- CO is een elektro related forum, dus geen offtopic non-elektro related forum, dus willen we gewoon de 'core business' blijven hanteren.
- Het modereren van zo'n dergelijke sectie neemt veel tijd met zich mee. (afkaderen van wat wel en niet mag en het hanteren hier van)
- de kans dat het offtopic sectie populairder dan de overige secties gaat worden is aanwezig.

Op 30 augustus 2005 23:48:08 schreef Thomas:

Even voor de goede orde: dat is mijn prive-mening, zoals ik er ook had bijgezet.
Een meerderheid van de teamleden is er tegen, daar leg ik me bij neer (democratie heet dat toch? :-) )