Combo versterker voor Gitaar en Bas Gitaar.

Ik ben bezig met een versterker voor mijn gitaar te bouwen. Ik zoek Nu daar voor een 3 bands equilizer. Deze equelizer moet met een knop (3 weg of 4 weg) De gitaar of de Bas gitaar equilizen. Weet iemand hier iets op? Ten eerste voor een equilizer en dan dat die twee standen kan aannemen.
Alvast bedankt Stefan

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Ik heb een schakelingetje gevonden en die doet het goed voor de gitaar. Nu heb ik door wat te proberen ook uitgevonden hoe je de Bas-gitaar kan EQen. Maar dan moet ik de schakeling 2 maal bouwen en inplaats van 3 potmeters 6 potmeters gebruiken.
Weet iemand hoe je de schakeling 1 keer kan bouwen en 3 potmeters kan gebruiken??

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Gewoon twee maal bouwen en dan stereo potmeters gebruiken. Dat zijn dubbele potmeters op 1 as.

Marcel

Op vr 29-03-2002 23:46:53 schreef Marcel:
Gewoon twee maal bouwen en dan stereo potmeters gebruiken. Dat zijn dubbele potmeters op 1 as.

Marcel

Ja maar daar heb ik geen zin in. Want ik heb al van alles in huis (zoals potmeters) en ik wil geen nieuwe kopen.
Ik zoek eigenlijk iets dat je de condesatorren "verschuift" of "verdubbeld"
Ik heb namenlijk echt iets van een uur de waardes berekend voor de bass. Dus als iemand weet of je dan er een condensator over moet zetten om de waarde groter te maken, of in serie. Meld het dan.
Alvast bedankt

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Ik heb een oplossing gevonden. En dank aan Sven en Friesser Muziek handel Heerhugowaard heb ik de foutjes er uit gehaald. Tnx voor de idee'tjes e.d.
mzll

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ