bon , ik zal niet rap iemand afbreken maar dit is toch wel het grootste kutdesign wat ik al ooit gezien heb. De onzin die daar verteld word in die uitleg.
bijvoorbeeld:
BD245B: 10A 80W, The 80W are however at a temperature of 25'C.In other words add a safety margin and calculate with 60W: (Max output voltage * Max current) < 60W
Weet die kerel wel wat thermische weerstand is ? Als je daar effectief 80 watt wilt in verstoken dan is zijn koelplaatje op de foto veeeeeel te klein. Da ding gaat stinken dat het geen naam heeft.
En wat doet die zeverdiode daar voor die arme 78l05 ? da ding staat compleet buiten zijn specs te werken.
En een A/D maken met een Laddernetwerk ? en dat dan zo driven ? waar is de referentiespanning en de stabilisatie ervoor. de minste rotzooi en switch glitches die uit die CPU komen springt de uitgang gelijk zot. Das heel leuk voor alles wat aangesloten is. Mooi circuitje op 3.3 volt staat te wapperen tussen 3 en 5 ...
Al ooit van current limiting gehoord jongen ? Je feedback voor je output sense staat verkeerd ! bij een delta stroom gaat de feedback de stroom vertalen in een spanningsvariatie. die uitgangspanning gaat meedansen met de stroom die getrokken wordt...
Dit is een typisch voorbeeld van volgend probleem:
How many programmers does it take to change a light bulb ?.......
They can't do it. It's a freaking hardware problem !
Ik zou zeggen : schoenmaker blijf bij uw leest en pruts verder met linux, Laat de mensen gerust die met windows werken en blijf vooral met uw poten van electronica vanaf, ge hebt bewezen dat ge er geen kl.ten vanaf kent.
[Bericht gewijzigd door
free_electron
op maandag 19 december 2005 23:15:18