Vervolg van "De beste moderator" van EA

Dit topic is gesloten

free_electron

Silicon Member

Op 7 januari 2006 14:32:07 schreef Jan klaasen:
mensen hebben nu eenmaal niet een datasheet waarop precies staat welke eigenschappen ze hebben. mensen zijn geen "exacte" wetenschap

miljaar. da zou nogal ene boek worden. de 'normal operating values gaan no , maar als je de MIN en MAx moet opgeven en vooral onder wleke condities.
ik denk dat er niemand zou willen mee designen.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Op 7 januari 2006 17:36:31 schreef free_electron:
[...]
miljaar. da zou nogal ene boek worden. de 'normal operating values gaan no , maar als je de MIN en MAx moet opgeven en vooral onder wleke condities.
ik denk dat er niemand zou willen mee designen.

De oplossing is eenvoudig.

Allereerst beginnen we met alles te amputeren en kunstmatige ledematen, dan een elektronisch hart, bionisch oor en weet ik wat nog allemaal.
Dan kan je er wel een datasheet voor opstellen toch?

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

@ Logic

Idd ben ik dan een van zijn vriendjes... wil niet zeggen dat ik het altijd met m eens ben, maar wat jij nu doet is gewoon lopen zieken.

Ik vraag me echt nogsteeds af wat je doel hiermee is.. denk je nou echt dat er ook maar iets zou veranderen?

Hij staat mensen af en toe wel eens bot te woord maar denk dat je ook wel lang genoeg lid bent om in te zien dat het ook niet allemaal zo gemeend is als het wellicht in jouw laag IQ houdend hoofdje? (nu we het daar toch de hele tijd over hebben en heen en weer flamen) vertolkt wordt.

En ga eens de topics of reacties tellen dat er halve pagina's aan uitvoerige berekeningen en onderbouwingen staan...en leg dat eens tegenover een groot aantal leden dat puur post als paginavulling ...totaal inhoudsloos.. kom zeg.. beetje verdraagzaamheid mag ook wel he?

no offence maar denk echt dat dit nergens toe leidt/lijdt.
maar succes met je verdere betoog.

Groeten,
Michel:)

Si vis pacem para bellum.
free_electron

Silicon Member

Op 7 januari 2006 17:41:12 schreef Evilest Aedolon:
[...]
De oplossing is eenvoudig.

Allereerst beginnen we met alles te amputeren en kunstmatige ledematen, dan een elektronisch hart, bionisch oor en weet ik wat nog allemaal.
Dan kan je er wel een datasheet voor opstellen toch?

wat jij doet is de package beschriven. tis de functionaliteits beschrijving die ene probleme wordt.

als je dit en dat aanlegt als stimuli dan doet hij dit ( onder die en die condities ... zit de wind goed ? heeft hij al gegeten en gedronken ? hoevele topics over leds heeft hij gelezen tot nu toe ? zit EA op zijn kap ? hoe laat ist ? hoe warm ist ? enzovoort

als je een complete beschrijving moeten maken van het gedrag onder de condities dan ben je ene tijdje zoet .. da wordt een serieuze dataseet.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Op 7 januari 2006 17:56:42 schreef free_electron:
[...]

als je een complete beschrijving moeten maken van het gedrag onder de condities dan ben je ene tijdje zoet .. da wordt een serieuze dataseet.

Begin er dan maar vast aan.. voordat iemand anders straks met het patent wegloopt :9

Si vis pacem para bellum.

het grote probleem word denk ik dat iedere mens een eingen datasheet heeft, ipv van een aantal sheets die alle mensen omvatten

Op 7 januari 2006 18:12:17 schreef Jan klaasen:
het grote probleem word denk ik dat iedere mens een eingen datasheet heeft, ipv van een aantal sheets die alle mensen omvatten

Misschien dan maar eens beginnen aan de Familyspecs :+

haha maar nu weer ontopic (voor zover het hier ergens over gaat:9)

Si vis pacem para bellum.

Op 7 januari 2006 17:36:31 schreef free_electron:
[...]
miljaar. da zou nogal ene boek worden. de 'normal operating values gaan no , maar als je de MIN en MAx moet opgeven en vooral onder wleke condities.
ik denk dat er niemand zou willen mee designen.

over vrouwen is er al zoiets geschreven:
http://img305.imageshack.us/img305/3667/woman8bh.th.jpg

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

KT88: "Dat topic ging op slot omdat er uitspraken stonden als : "EA moet tegen de muur" en zo."
Excuses: ik dacht dat je het topic op slot had gedaan nav wat ik geschreven had, maar het was dus een reactie op iemand anders. (ben het er trouwens ook niet mee eens)

Miezjel: "denk je nou echt dat er ook maar iets zou veranderen?"
De tijd zal het leren. ;-)

Stynus: "over vrouwen is er al zoiets geschreven:"
Kijk, da's nou 5-sterren humor! :-)

Maar dat is logisch ...

Jammer dat ik dit topic nu pas onder ogen krijg. Wat dat betekent dat ik héél veel moet lezen om bij te blijven. :-)

Maar mijn bescheiden mening. Alhoewel... Veel reacties, met name gereicht tegen EA zijn getriggerd door het IQ topic.
Ik kan me zo nu en dan inderdaad ook wel storen aan EA. Hij is erg direct, wat op zich niet fout is, maar wel confronterend. Verder kan hij met zijn opmerkingen de mensen wel kwetsen. Al dan niet goed bedoeld.
Verder lijkt het me wel een pientere knaap die wel verstand van zaken heeft.

Ik kan een discussie met EA soms wel waarderen omdat hij ook wel wil toegeven wanneer hij er naast zit. Misschien niet woordelijk, maar wel merkbaar tussen de regels door of doordat hij een gesprek over de ander boeg gooit.
Dat zijn voor mij de krenten in de pap van dat soort discussies.
Ze gaan echter zo lang door dat ik niet aan lezen of reageren van andere topics toe kom (of dat gunstig is voor anderen laat ik maar even in het midden :-)) Al met al lees ik wel alles en reageer ik ook wel. Het gaat vervolgens ten koste van mijn slaap...

Hoewel zo nu en dan kwetsend, hoeft hij om mij niet te verdwijnen. Hoewel het kwetsen en vooral het verschuilend schelden achter moeders rok (uitspraken doen wanneer hij net bijval heeft gekregen van anderen) mij wel eens de keel uithangen.
Maar goed. Ik heb miji ook gestoord aan bv Jan Klaassen zijn Pacifistische houding omdat ik Militairistisch ben. Tegenstellingen botsen altijd wel. Alleen jammer dat EA altijd wel een tegenstelling weet te vinden. >:)

Dan nog wat:
Je verschuilen achter Asperger of mensen dit syndroom toewensen of van iemand verwachten dat hij het heeft, vind ik wel een schrijnend ding. Je gunt niemand zoiets te hebben. Daar loopt bij mij zo'n beetje de lijn...

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Nee, ik gun het ook niemand.
Hoezo achter moeders rok aan? Meestal lees ik alleen de vraagstelling.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Eigenlijk zijn we nu hetzelfde gedrag als EA te vertonen maar dan tegen hem :P

GJ_

Moderator

Nou heb ik persoonlijk weinig last van EA maar een afwijking is nooit een excuus, hoogstens een verklaring voor slecht gedrag.

Lucky Luke

Golden Member

[oja, ik zou mijn mond houden]

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op zondag 8 januari 2006 10:21:04

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 7 januari 2006 17:19:19 schreef KT88:
Net zoals de mods het recht hebben om zo'n topic dan ook weer te sluiten.

om maar mijn collega te quoten

ik vind het genoeg hier in dit topic, verder vind ik dit een topic redelijk tegen een bepaalde persoon gericht, of dit nu terecht of onterecht is laat ik aan jullie over, maar daarvoor dient het forum van CO niet.

Op 7 januari 2006 02:50:55 schreef logic:
...het recht heeft om een onzinnig topic te openen als "De beste moderator"

gewoon informatief:
http://www.circuitsonline.net/poll/index.php?id=17

blijkt onzinningheid toch te verschillen van persoon tot persoon ;)

Op 7 januari 2006 17:19:19 schreef KT88:
Slechts als het de spuigaten uitloopt, grijpen de mods in.

loopt misschien de spuitgaten niet uit, maar hier mag het wel stoppen, loopt binnen de korste keren toch uit de hand :)

slotje dus

EDIT: daar gaan mijn 7 resterende MOD-stemmen :p

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Dit topic is gesloten