Op 11 januari 2006 17:28:07 schreef LaStei:
Waarschijnlijk precies het gemiddelde...

Nee, volgens mij bedoelt FE dat er maar een bepaald aantal IQ-punten op aarde is, dat verdeeld is over alle mensen. (anders kan ik zijn Waaah bonk niet verklaren) en dat daardoor de mensheid steeds dommer wordt bij een groeiende bevolking...

FE is vanaf pagina 5 al niet meer te verklaren

Op 11 januari 2006 18:23:53 schreef ikkedus:
FE is vanaf pagina 5 al niet meer te verklaren

schijnbaar is MIJN IQ wel compatible met dat van FE :D

(vul zelf maar in of dat een compliment is of niet :P)

Op 11 januari 2006 11:01:05 schreef zweetvoetje:
[...]
hoe intelligent moeten adam en eva dan wel niet zijn geweest?

Samen even intelligent als Adam eerst was, toen Eva nog geassembleerd moest worden.

Nou... doe vanvond de nationale IQ test en vermenigvuldig het met het aantal inwoners van deze aardkloot...
Er vanuitgaande dat je een gemiddeld IQ hebt, moet dat toch het aantal te verelen punten zijn geweest...

vanavond 20:30 op BNN Nederland 2 :-D

Bah, ik moet analyse leren :(
Morgen mondeling, en ik ken dr geen kloot van...

Op 11 januari 2006 19:07:24 schreef Fantomaz:
Nou... doe vanvond de nationale IQ test en vermenigvuldig het met het aantal inwoners van deze aardkloot...
Er vanuitgaande dat je een gemiddeld IQ hebt, moet dat toch het aantal te verelen punten zijn geweest...

vanavond 20:30 op BNN Nederland 2 :-D

Ook maar eens kijken

Op 11 januari 2006 19:42:09 schreef LaStei:
Analyse van wat?

analyse van functies in de reeele getallen. (afgeleides, integratie, limieten en differentiaalvergelijkingen)

Ook van mij heel veel succes... Misschien wel een moeilijkere test dan de IQ test op BNN...

Ik ga zeker weten een groter percentage van de vragen fout doen dan dat ik bij die IQ test gedaan zou hebben...

Op 11 januari 2006 20:05:39 schreef zweetvoetje:
Ik ga zeker weten een groter percentage van de vragen fout doen dan dat ik bij die IQ test gedaan zou hebben...

Mooi zo! Moet je maar geen bijdehante opmerkingen maken.

hehehe...

http://www.ctgilles.net/images/pictars/dr.evil_one_miliion_dollars.jpg

[Bericht gewijzigd door ikkedus op ]

Op 11 januari 2006 21:06:44 schreef ikkedus:
[...]

Mooi zo! Moet je maar geen bijdehante opmerkingen maken.

hehehe...

[afbeelding]

Zeg maar niets, ik heb geheime opnames van je, waar je je Duits zit te oefenen.

Op 11 januari 2006 18:18:54 schreef zweetvoetje:
[...]
Nee, volgens mij bedoelt FE dat er maar een bepaald aantal IQ-punten op aarde is, dat verdeeld is over alle mensen. (anders kan ik zijn Waaah bonk niet verklaren) en dat daardoor de mensheid steeds dommer wordt bij een groeiende bevolking...

inderdaad

Op 11 januari 2006 18:26:36 schreef zweetvoetje:
[...]
schijnbaar is MIJN IQ wel compatible met dat van FE :D

(vul zelf maar in of dat een compliment is of niet :P)

dikke sigaar.

wij tellen samen voor 10. gij moogt de 1 zijn , kzal kik wel de nul spelen >:) rarara waarom ?

Op 11 januari 2006 21:49:07 schreef free_electron:
[...]
dikke sigaar.

wij tellen samen voor 10. gij moogt de 1 zijn , kzal kik wel de nul spelen >:) rarara waarom ?

Zonder mij zou jij niets zijn :)

nope. in dit geval is de nul meer waard dan de 1

zonder nul ben jij nog steeds een , met de nul erbij wordt het plots 10. we zijn dus elk eigenlijk 5 waard.

Wil je al terugkomen op mijn opmerking van 18:23:53 of wil je nog graag een tijdje blijven lijden, zweetvoetje?

Op 11 januari 2006 22:06:23 schreef ikkedus:
Wil je al terugkomen op mijn opmerking van 18:23:53 of wil je nog graag een tijdje blijven lijden, zweetvoetje?

huh?

al 12 pagina's tekst doorgeworsteld en NOG geen steek wijzer...

Op 11 januari 2006 22:12:56 schreef zweetvoetje:
huh?

Ik moet bij jullie denken aan twee kinderen die elkaar moppen vertellen over seks waar ze eigenlijk helemaal niks van snappen maar wel heel hard om moeten lachen.

Maar laat maar.

ik denk....
dat daar misschien een zeker IQ voor nodig zal zijn...

Op 11 januari 2006 22:26:25 schreef ikkedus:
[...]
Ik moet bij jullie denken aan twee kinderen die elkaar moppen vertellen over seks waar ze eigenlijk helemaal niks van snappen maar wel heel hard om moeten lachen.

Maar laat maar.

:)

Jij bent ook nog niet teruggekomen op mijn reactie van 21:33:54