Moeilijk te omschrijven probleem wat velen van ons kennen

Dit topic is gesloten

Op 11 januari 2006 22:31:03 schreef zweetvoetje:
Jij bent ook nog niet teruggekomen op mijn reactie van 21:33:54

Die gangsta bedoel je...

http://images.flabber.nl/echter.gangster.3.jpg

Het is meer het hoofd van iemand die ik me voorstel bij jouw naam eigenlijk. Maar dan analyse ipv Duits.

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 11 januari 2006 22:36:38 schreef ikkedus:
[...]
Die gangsta bedoel je...

[afbeelding]

Het is meer het hoofd van iemand die ik me voorstel bij jouw naam eigenlijk. Maar dan analyse ipv Duits.

Jij ben zeker ook zo'n asperger?
Je hebt iig geen idee over wat voor iets ik ben...

Free the whales!

Op 11 januari 2006 22:38:43 schreef Henry S.:
[...]
Score van 136 gehaald. :)

Pfff 123...
Ik ging op mijn bek met die vergelijkingen met kikkers zebra's en Vissen.
Pas in de uitleg zag ik het licht... 5 vragen verkloot.
En te lang zitten rekenen bij vraag 59 waardoor ik nummer 60 miste. Uiteindelijk allebeide fout.

Bij de rest was ik gewoon te langzaam, of kon ik het niet bevatten. ;-(
Beetje zuur... Vooral die vissen :-P

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Heb het ook even gedaan via internet.
Toch nog 121
Gewoon leuk om te weten.

/edit
inderdaad die visjes, en die straatjes links en rechts af.
En dat stukje uit een film komt een beetje beroerd over op internet.

[Bericht gewijzigd door chipje op woensdag 11 januari 2006 23:04:19

Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Haalt er wel iemand onder 120?

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 11 januari 2006 22:43:19 schreef zweetvoetje:
Jij ben zeker ook zo'n asperger?
Je hebt iig geen idee over wat voor iets ik ben...

[Mod edit] Kunnen we het even normaal houden hier.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op donderdag 12 januari 2006 12:51:31

ikkedus en zweetvoetje zijn niet zo compatibel :)

En zweetvoetje ziet er iets minder gangster uit, ikkedus.
Verf mijn haar blond, knip het af en geef me een doos prozac en valium en ik zie er ook zo uit.

Alleen moet je me dan nog een blik van een schaap zien te geven.

[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op woensdag 11 januari 2006 23:12:19

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 11 januari 2006 23:01:55 schreef chipje:
Heb het ook even gedaan via internet.
Toch nog 121
Gewoon leuk om te weten.

/edit
inderdaad die visjes, en die straatjes links en rechts af.
En dat stukje uit een film komt een beetje beroerd over op internet.

Of dat met I-net te maken had weet ik niet. Ik vond op die trui ook moeilijk een auto te herkennen (als ik het al onthouden had :-))

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

heb die IQ test van "mensa" gedaan.
resultaat: tussen 25 en 30 op 33

"25 tot 30:"
Je resultaat is zeer goed. Je scoort duidelijk boven het gemiddelde van de bevolking en je kunt mogelijk een MENSA-lid worden.

Best wel grappig, mooie steun voor de aankomende examens

kan me heel goed vinden sommige verhalen die ik hier gehoord heb! Mooi topic, is eens wat anders dan elo he...

greets sjors

edit Omega_3_vetzuren_hersenen_deel_van_het_mechanisme_opgehelderd

[Bericht gewijzigd door sjors op woensdag 11 januari 2006 23:34:06

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Henry S.

Moderator

Op 11 januari 2006 22:53:12 schreef Fantomaz:
[...]

Pfff 123...
Ik ging op mijn bek met die vergelijkingen met kikkers zebra's en Vissen.
Pas in de uitleg zag ik het licht... 5 vragen verkloot.
En te lang zitten rekenen bij vraag 59 waardoor ik nummer 60 miste. Uiteindelijk allebeide fout.

Bij de rest was ik gewoon te langzaam, of kon ik het niet bevatten. ;-(
Beetje zuur... Vooral die vissen :-P

1 vis in de fout, de film (ja wat stond er op die trui...), een keer de weg kwijt en wat, achteraf, domme fouten.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

]Op 11 januari 2006 23:27:04 schreef sjors:
Omega_3_vetzuren_hersenen_deel_van_het_mechanisme_opgehelderd

VIS eten jongens.
Denk dat ik dan maar op een vis dieet ga...

[Bericht gewijzigd door chipje op woensdag 11 januari 2006 23:46:44

Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Op 11 januari 2006 23:04:45 schreef ikkedus:
[...]

...............

[mod edit] even ingegrepen in de tekst.
Dit kan dus niet.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op donderdag 12 januari 2006 12:51:56

Free the whales!
elmowww

Golden Member

Op 11 januari 2006 22:53:12 schreef Fantomaz:
[...]

Pfff 123...
Ik ging op mijn bek met die vergelijkingen met kikkers zebra's en Vissen.
Pas in de uitleg zag ik het licht... 5 vragen verkloot.
En te lang zitten rekenen bij vraag 59 waardoor ik nummer 60 miste. Uiteindelijk allebeide fout.

Bij de rest was ik gewoon te langzaam, of kon ik het niet bevatten. ;-(
Beetje zuur... Vooral die vissen :-P

Ik heb em ook gedaan, hetzij op de tv met mn vriendin ernaast. Hebben hem allebei apart ingevuld, en pas als we allebei opgeschreven hadden over de antwoorden gepraat. Dus redelijk niet-afkijkbaar.

Ik kwam uit op 135, en mijn vriendin ook. Wel hadden we allebei andere vragen fout.

Ik vond die hoofdrekendingen niet zo leuk, had daar 2 fouten in zitten :/ Die auto op het T-shirt had ik goed gegokt, maar ik kon - zelfs bij het nakijken - amper een auto herkennen

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

Die auto op het T-shirt had ik goed gegokt

Gokken in een IQ test heeft geen zin.
Heb je geluk, gok je alles goed, maar dan is het een geluk score en geen IQ score.

Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Waarom hebben jullie het toch steeds over IQ ?
De hele discussie gaat over HoogBegaafdheid.
Zekers, veel HBers hebben een hoog IQ,
en HBers met een laag IQ zullen vast niet veel voorkomen.
Maar een hoog IQ leverd je zelden problemen maar wel veel voordeel op.
HB levert niets dat elende en geen voordelen op.
Simpel omdat men (het domme al dan niet getituleerd klootjesvolk)je als een bedreiging ziet.

Aspergers is trouwens een heel ander verhaal.
Regelmatig worden die onterecht als HB herkend.
Aspergers zijn echter veelal gewoon mensen met een of meerdere diepgaande intresses en kennis niveau.
Dat is iets heel anders als HB.

http://pascal.nedlinux.nl Niet tegenspreken, Ik heb altijd gelijk !
free_electron

Silicon Member

Dit lijkt inderdaad ene moeilijk te omschrijven probleem te zijn wat velen onder ons kennen ...

we zijn al aan pagina 13 en NOG bezig met het te omschrijven.
voor voor de psychologen .. of zijnt filisofen

kweet nie meer.

filisofen zijn toch die gasten die een zwarte kat zien in het donker die er eigenlijk niet is ?

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Op 12 januari 2006 12:40:23 schreef free_electron:
filosofen zijn toch die gasten die een zwarte kat zien in het donker die er eigenlijk niet is ?

dat zijn paranormaal begaafden...

Free the whales!
Hugo Welther

Moderator

[Mod break]
Kunnen we dit topic, wat al redelijk ver buiten de doelstellingen en functie van CO gaat, enigzins beschaafd houden.
Bij de volgende overtreding gaat dit topic gewoon op slot.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Vraagje aan de mensen die al vanalle tests gedaan hebben om hun IQ te weten te komen.
Is die nationale IQ test representatief en dus in verhouding tot andere testen , of stelt dit getal weinig tot niets voor? (En is er een verschil tussen Belgische en Nederlandse IQ-testen ? Ik zou denken van niet maar voor de zekerheid toch maar eens vragen aan de kenners hier)

fiks it until its broken

Op 12 januari 2006 13:24:07 schreef theorieken:
Vraagje aan de mensen die al vanalle tests gedaan hebben om hun IQ te weten te komen.
Is die nationale IQ test representatief en dus in verhouding tot andere testen , of stelt dit getal weinig tot niets voor? (En is er een verschil tussen Belgische en Nederlandse IQ-testen ? Ik zou denken van niet maar voor de zekerheid toch maar eens vragen aan de kenners hier)

Ik ben 2x bij een psycholoog geweest met 2x exact dezelfde score. Ik heb bij geen enkele gratis test iets gehaald wat daarmee overeenkwam. Ik denk dat de score bij bijvoorbeeld BNN afhankelijk is of dat men dit met nog 3 huisgenoten gaat zitten invullen of niet. Bovendien komen de vragen ook niet erg overeen met die van een wais heb ik het idee. Ik denk zelf niet dat het erg vergelijkbaar is. Maar ik kan dus alleen voor mezelf spreken.

2x exact dezelfde score? Dat is sterk.
Ik had toch een paar punten verschil.

En inderdaad, die TV testen zijn echt ... niet representatief.

Bvb had ik het volgende: Een vreemd alfabet dat je eventjes in 6min moest uit je hoofd leren en dan kreeg je een paar zinnen die je moest omzetten... En het waren ook nog geen logische zinnen ook. Dus niet van Ik ben een IQ test aan het doen maar 'Wat een leuke vloertegel is dit.'
...

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

ik had 127. en die vissen en zebra's en kikkers. daarvan lag ik eerste 5 minuten in een deuk, en toen was het voorbij..

hadden ze net zo goed gewoon een letter voor kunnen nemen daar ging het over.... maar het was kortom een stomme tets met veel te weinig vragen.

en die ene met die man een zijn boodschappen kar.... wat had die regen daar mee te maken?

Zow, da's weer een lekker dikke onvoldoende voor me mondeling analyse...
Maar ik kon het met een beetje geluk nog net ophalen mn schriftelijk :)

Free the whales!

Dit topic is gesloten