[MOD]Aanstelling nieuwe mod's

Je geeft een dimensie aan mijn reply die het niet heeft.

Als je onduidelijke en vooral incomplete posts maakt dan moet er wel een nieuwe dimensie aan jou posts worden gegeven.

Ik heb nooit verklaringen afgelegd over wat voor beleid CO ook maar zou kunnen hebben.

Nee, en daar zitten wij ook niet op te wachten, mochten we dat willen, dan hoor je het wel...

maar je hebt commentaar op alles wat er hier op CO gebeurt. dus in wel opzicht scheelt het van een verklaring afleggen wat voor beleid CO zou moeten voeren... Wat we ook doen, het is niet goed... dus een soort van verklaring dat je het niet eens bent met het CO-beleid.

Mijn reply op de aanstelling moet eerder opgevat worden als luidop denken.

okee, ben dan wat duidelijker voortaan, gebruik iets van dit, dan weten wij waar we aan toe zijn:

[hard-op-denk-modus]
hier je preek
[/hard-op-denk-modus]

of, nog beter, zwijg als je niets boeiends te melden hebt :)

IF you can't convince them, then confuse them!

maar je hebt commentaar op alles wat er hier op CO gebeurt. dus in wel opzicht scheelt het van een verklaring afleggen wat voor beleid CO zou moeten voeren... Wat we ook doen, het is niet goed... dus een soort van verklaring dat je het niet eens bent met het CO-beleid.

Ik weet niet waarom je zegt dat het nooit goed is.
Ik zal allicht wel positieve commentaren over CO gepost hebben (ik houd daar zelf geen dossier over bij).

Als ik op alles commentaar heb, betekent dat misschien dat ik niet onverschillig ben.

ik wens de nieuwe mods veel succes. mod zijn op een forum is zoiets als een vergiftigd geschenk. ik heb dat een keer gedaan en nooit niet meer. je wordt door de leden langs alle kanten bekeken want "een mod mag niks fout doen volgens de regels" dus je zit altijd op je woorden te letten etc...... als gebruiker kan je gewoon een keer op de vingers getikt worden als mod krijg je direct een nest zagers aan je kop.

niet te min veel succes voor de nieuwe mods. srry voor de miss nogal negatieve reactie maar langst de andere kant bedoel ik daarmee dat mod zijn op een forum een taak is die zeker niet simpel is.

My Tube is bigger then yours

Op 8 februari 2006 02:20:56 schreef beertje_01:
ik wens de nieuwe mods veel succes. mod zijn op een forum is zoiets als een vergiftigd geschenk. ik heb dat een keer gedaan en nooit niet meer. je wordt door de leden langs alle kanten bekeken want "een mod mag niks fout doen volgens de regels" dus je zit altijd op je woorden te letten etc...... als gebruiker kan je gewoon een keer op de vingers getikt worden als mod krijg je direct een nest zagers aan je kop.

niet te min veel succes voor de nieuwe mods. srry voor de miss nogal negatieve reactie maar langst de andere kant bedoel ik daarmee dat mod zijn op een forum een taak is die zeker niet simpel is.

Hee beertje, niet te negatief, hoe meer inboorlingen hoe beter.
De meesten hebben er ten dele toch wel echt verstand van.
Vind het soms wel fijn dat ze ingrijpen, ergens die grens.

Loop nu zelf het forum al enige tijd na.
Maar d'r zijn verrekte mooie projecten tussen...

Voor mij niets meer dan lof voor het forumgedeelte dan.

mvg

Gefeliciteerd en maak er wat van!

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

van mij ook proficiat en good luck voor de nieuwe modjes

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Hugo Welther

Moderator

Gefeliciteerd en veel succes, ook van mijn kant.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
AVR powerd
help

Golden Member

Ik vroeg me gisteravond (23.00 uur) al af hoe het kwam dat Kif een Mod was ..
Had ook al op de Frontpage gekeken ...
Maar toen stond dit bericht er dus nog niet ..

In ieder geval veel succes met jullie nieuwe "baan" !!

Mjah..... Gefeliciteerd allemaal...

Druk- en typfouten voorbehouden.

Aan alle nieuwe mod's, veel geluk bij het modderen:9

Zo krijgen we er wel een hoop, he:-D

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Deze mensen lijken mij een prima aanwinst voor het mod-team!
Prima keuze.

En, nieuwe mods, gefeliciteerd natuurlijk! :)

Op 8 februari 2006 02:20:56 schreef beertje_01:
"een mod mag niks fout doen volgens de regels" dus je zit altijd op je woorden te letten etc...... als gebruiker kan je gewoon een keer op de vingers getikt worden als mod krijg je direct een nest zagers aan je kop.

Volgens mij ben je in de war met politici...
Daarnaast bestaat het moderator zijn op CO volgens mij voornamelijk uit het 'uitdelen van hangslotjes' en puberale scheldpartijen sussen :-P
Dus volgens mij mogen we de nieuwe moderators eerder sterkte toewensen dan ze feliciteren ;-)

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand

gefeliciteerd en succes ermee ;)

Maak me niet gek, ik ben al gek.
echtepino

Golden Member

Heren, gefeliciteerd!!
En veel wijsheid toegewenst!!

Word lid van de Benelux DX Club

Succes met de nieuwe job, ook van mijn kant.

oei, er zitten strenge tussen ;) :)

LDmicro user.

Gefelciteerd jongens. Veel geluk

mov eax, 0x666

Betekent dit nog meer "toegestaan offtopic" :P

haha Succes verder hor :D

LED there be light

Felici, denk ik... Ach jullie vinden het leuk neem ik aan :)

A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl

gefeleciteerd boys altijd goed!!!!

free_electron

Silicon Member

aan alle nieuwe modes : een zalig warme soldeerbout toegewenst en dat al uw electronen in de juiste richting mogen lopen.

aan mijzelf (en anderen ): damned, weer vier namen om toe te voegen aan de 'do not p...-off' lijst ...

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Gefeliciteerd! (nou ja, kan er wel weer een verhaal van maken, maar denk dat alles al gezegd is...)

En eh.. Jeroen... GJ_ schrijf je als GJ_ en niet als _GJ :)

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

Jeroen Boere, wordt het niet eens tijd dat je je dt-regels leert?

CircuitsOnline groeit elke dag, het wordt drukker, meer posts, en dat vergt onderhoud.

Ook nog een spel- of typfout:

Mocht je willen feleiciteren, dan kan je dat in dit topic doen.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.