Wardje
Dit is geen evangelie maar een bescheiden mening
Op 8 februari 2006 20:38:26 schreef KT88:
[...]
Neuh, maar Wardje heeft soms een iets te kort lontje als het om Nederlanders gaat.
Met name bepaalde hazen vormen een probleem geloof ik....
Het is niet altijd zo kwaad bedoeld zal er in het vervolg een
achter zetten,als het om een kwinkslag gaat.
Je kent toch de verschillen in mentaliteit tussen belgen en nederlanders,waarmee ik hoegenaamd niet bedoel dat de ene of de andere beter of slimmer is.
Ik steek hier op dit forum ook dingen op en die komen zeker niet altijd van belgen.En er staan veel zaken op (vooral in de andere specialiteiten )waar ik niks van af weet.
Mvg
Ward
[Bericht gewijzigd door Wardje op ]
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Op 8 februari 2006 18:13:29 schreef Mon1935:
[...]Moed jeroen , ik was al ruim over 65 ( ben nu 70)toen ik die opmerkingen over d , t of dt eindelijk beu werd , een spraakkunst boekje kocht en die regels eindelijk beginnen leren ben . er is dus nog hoop .
Als ik nu nog minder fouten maak met ei en ij en beter leer rekenen Mon
bleeeh, d's en t's en dt's. iedereen begrijpt toch wat je bedoeld? volgensmij proberen die geleerden gewoon iedere keer een nieuwe vorm van het groene boekje te verkopen... 
en over het verschil tussen Nederlanders en Belgen brand(t?) ik mijn vingers liever niet (doe ik toch al genoeg aan mijn soldeerbout
)
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 8 februari 2006 16:59:01 schreef Thomas:
Jeroen Boere, wordt het niet eens tijd dat je je dt-regels leert?
[...]
Ook nog een spel- of typfout:
[...]
bibber, en nu ga ik er wel op letten wil je zeggen? neuh, denk het niet. Dit is een elektro forum, en geen taalpuristen forum.
en die tweede "fout" ik weet niet waar je die vandaan haalDT maar ik vinDT die niet 
maarja, ook jij moet altijd zeuren he 
[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
ik stel voor om problemen met de taalpuristen te vemijden dat we vanaf nu elk werkwoord wat eindigdt met een d, t, of dt schrijven met dt achteraan.
de puristen kunnen dan zelf de letter doorschrappen die niet past, als dat nodig mocht blijken.
Evilest Aedolon
Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
jossie
Woei! *heeft etsbak*
vintdtd ik ook
Gewoon lekker veel d's en t's eraan hangen als je geen zin hebt om na te denken / op te zoeken:D.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
gefeliciteerdt, veel plezier!
hehehe eindelijk echtd vrijuitd offtopic 
dadt dt gedtoe, zedt ze gewoon beidten overal! 
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]
Op 9 februari 2006 19:15:36 schreef Lucky luke:
gefeliciteerdt, veel plezier!hehehe eindelijk echtd vrijuitd offtopic
dadt dt gedtoe, zedt ze gewoon beidten overal!
Idtdt, leesdt alleen een beedtje klodte...
Wardje
Dit is geen evangelie maar een bescheiden mening
Ik heb het profiel van de nieuwe moderators eens bekeken.
Valt me eerlijk gezegd tegen.
Bij de "oude" moderators staan ten minste wat gegevens,beroep ,opleiding enz.
Van eentje weten we tenminste iets hij is inbreker,een beroep waar elektronica zeker in te pas komt.Je moet met een zaklamp overweg kunnen,en de batterij vervangen af en toe.
Mvg
Ward
Ik meen dat iedereen z'n profiel toch redelijk compleet heeft ingevuld.
Vul je eigen gegevens eerst maar eens in;-)
[Bericht gewijzigd door GJ_ op ]
sven
pointers don't kill programs, programmers kill programs
Op 12 februari 2006 20:28:41 schreef Wardje:
Ik heb het profiel van de nieuwe moderators eens bekeken.
Valt me eerlijk gezegd tegen.
Bij de "oude" moderators staan ten minste wat gegevens,beroep ,opleiding enz.Van eentje weten we tenminste iets hij is inbreker,een beroep waar elektronica zeker in te pas komt.Je moet met een zaklamp overweg kunnen,en de batterij vervangen af en toe.
Mvg
Ward
Er komt een zwarte pot en een ketel op in mijn hoofd 
Op 12 februari 2006 20:28:41 schreef Wardje:
[...]
Van eentje weten we tenminste iets hij is inbreker,een beroep waar elektronica zeker in te pas komt.Je moet met een zaklamp overweg kunnen,en de batterij vervangen af en toe.Mvg
Ward
En verstand van inbraakcentrales 
Op 26 februari 2006 20:05:28 schreef marcus 1958:
gefeliciteerd alle 4 , en veel succes
Beter laat dan nooit? 
tomtenberge
The part that blows up first is typically the most expensive on in the design.(en dat is niet het enige)