meeting in breda

Dit topic is gesloten

zoals al een voorzet is gegeven in een ander topic:
willen we graag een meeting houden in breda
hiervooor moeten wij een datum prikken.
er was voorkeur voor een doordeweekse avond, mij persoonlijk lijkt de maandagavond het makkelijkst, de meeste bedrijven zijn op maandagavond gesloten namelijk,
m.u.v DHZ-winkels en supermarkten.

heeft iemand die graag wil komen een voorkeur voor een andere dag dan kan hij dit hier gewoon kwijt.

nu nog de datum: laat we zeggen dat we beginnen over 3 weken met de data keuze(kan iedereen op tijd vrij aanvragen mocht dit nodig zijn en vervoer regelen)
de eerste datum zou dan zijn: 27 maart

laat maar weten of dit bij iedereen uitkomt plaats moet nog worden kortgesloten.

Jan klaasen had het hier al over in dit topicop de 2e pagina,maar deze is gesloten.

er valt altijd nog een andere datum te prikken dus schroom er niet om om daar dan ook om te vragen.

met vriendelijke groeten. timmie

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Ik kom. ik houd de maandagen vrij. mijn voorstel was eigenlijk meer voor bredase leden maar iedereen is natuurlijk welkom

Mij maak het niet echt uit, maandag dinsdag of woensdag aaf kan best, de rest werk ik voornamelijk.
Waar willen we het houden,
Timmie kom jij mij dan thuis ophale dacht dat mijn vader werken was maar dat hoor je nog

--muts--
Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

ik kom niet meer naar de meeting,
het spijt mij heel erg.
Maar ik voel me gewoon door sommige mensen,
zeer gekwetst, puur omdat ik het moeilijk kreeg met mijn vrienden,
toen ik zei dat ik weg was van electronica.
Ik dacht hier een nieuwe start te kunnen maken.
Maar goed mog niet baten.
Dus nee ik kom hoogstwaarschijnlijk niet.

[off toppic]

En Timmie, ik zie je morgen nog en bedankt voor de KSR5 :)

[/off topic]

--muts--

Op 7 maart 2006 22:27:31 schreef kleinmeisje:
ik kom niet meer naar de meeting,
het spijt mij heel erg.
Maar ik voel me gewoon door sommige mensen,
zeer gekwetst, puur omdat ik het moeilijk kreeg met mijn vrienden,
toen ik zei dat ik weg was van electronica.
Ik dacht hier een nieuwe start te kunnen maken.
Maar goed mog niet baten.
Dus nee ik kom hoogstwaarschijnlijk niet.

[off toppic]

En Timmie, ik zie je morgen nog en bedankt voor de KSR5 :)

[/off topic]

das jammer

tot morgen

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Op 7 maart 2006 22:27:31 schreef kleinmeisje:
ik kom niet meer naar de meeting,
het spijt mij heel erg.
Maar ik voel me gewoon door sommige mensen,
zeer gekwetst, puur omdat ik het moeilijk kreeg met mijn vrienden,
toen ik zei dat ik weg was van electronica.
Ik dacht hier een nieuwe start te kunnen maken.
Maar goed mog niet baten.
Dus nee ik kom hoogstwaarschijnlijk niet.
quote]

fijne vrienden?...

ik heb bijvoorbeeld gisteren een inleiding op electriciteit en electronica gegeven op een basisschool..en de meisjes waren net zo enthousiast als de jongens.

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op woensdag 8 maart 2006 10:57:11

Idd, geen fijne "vrienden"...

[Bericht gewijzigd door Sandertje op woensdag 8 maart 2006 10:55:13

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

das jammer ja nu is er al eens iemand van het vrouwelijk geslacht dat elektronic awilt beoefenen nu wordt ze nog verkeerd bekeken.......
waarom wordt je toch zo verkeerd bekeken als je je met elektronica bezig houd.
tenzij ze natuurlijk zojuist hun versterker stuk hebben gemaakt dan komen ze wel af "kunt ge da ni maken tegen een prijske"
swat vind het spijtig.
nu breda is niet echt zo ver voor mij ook niet allé ja het valt wel te doen kzal nog zien miss dat ik ook kan komen

My Tube is bigger then yours

Op 8 maart 2006 10:59:32 schreef beertje_01:
das jammer ja nu is er al eens iemand van het vrouwelijk geslacht dat elektronic awilt beoefenen nu wordt ze nog verkeerd bekeken.......
waarom wordt je toch zo verkeerd bekeken als je je met elektronica bezig houd.
tenzij ze natuurlijk zojuist hun versterker stuk hebben gemaakt dan komen ze wel af "kunt ge da ni maken tegen een prijske"
swat vind het spijtig.
nu breda is niet echt zo ver voor mij ook niet allé ja het valt wel te doen kzal nog zien miss dat ik ook kan komen

Klopt, als je elctronica wilt doen is dat je eigen keus, en het is een goede keus!
Ook vrouwen kunnen electronica doen.
Althans, dat is mijn mening.

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
elmowww

Golden Member

Op 7 maart 2006 22:27:31 schreef kleinmeisje:
ik kom niet meer naar de meeting,
het spijt mij heel erg.
Maar ik voel me gewoon door sommige mensen,
zeer gekwetst, puur omdat ik het moeilijk kreeg met mijn vrienden,
toen ik zei dat ik weg was van electronica.
Ik dacht hier een nieuwe start te kunnen maken.
Maar goed mog niet baten.
Dus nee ik kom hoogstwaarschijnlijk niet.

Dat vind ik wel jammer, dat je je gekwetst voelt. Ik snap ook wel waarom: het is niet leuk om zoveel "braaksel" van anderen over je heen te krijgen.

Wat betreft je nieuwe start om je hier helemaal uit te kunnen leven met electronica, probeer het nog een keer. Ik zou het juist leuk vinden als het niet alleen maar mannen zijn die hier mee bezig zijn. Offtopicgedrag heeft weinig met jou te maken...

Mijn excuses voor de reacties van enkele forumgenoten.

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

verder geen animo voor een meeting hier in breda???

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Op 9 maart 2006 23:53:36 schreef Jan klaasen:
tja van de andere bredaenaars

wij zijn tot nu toe de enige en klein meisje als ze nog wilt.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Kom zelf niet uit breda, maar dichtbij. Reis er vaak naartoe voor de nodige onderdeeltjes, of als ik richting Eindhoven ga naar de TU. Dus een meeting lijkt me wel grappig.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Tja 2 Uur met de bus vind ik iets te voor eenmeeting

ganzz

-

jah wie komen er tot nu toe maandag 27 MAART?
groetjes

--muts--

Op 18 maart 2006 18:48:02 schreef kleinmeisje:
jah wie komen er tot nu toe maandag 27 MAART?
groetjes

ikkes

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
free_electron

Silicon Member

Op 7 maart 2006 22:27:31 schreef kleinmeisje:
puur omdat ik het moeilijk kreeg met mijn vrienden,
toen ik zei dat ik weg was van electronica.

tijd om tegen die 'vrienden' ROT OP te zeggen.
Ik werdt op school vroeger ook altijd uitgelachen om dat ik met electronica bezig was. zie daar koperdraad passeert weeer, of 't'ingeneurke'. later werdt dat Engiana Jones omdat ik altijd met de meest crazy en gewaagde oplossingen aan kwam draven . hahaha

en nu ben ik het die lacht. ( eigenlijk niet mooi van mij. foei free_electron !. ik heb een supercoole job , doe wat ik wil. en de lachers van toen vullen bij wijze van spreken potten mayonnaise)

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Op 18 maart 2006 19:41:01 schreef free_electron:
[...]

tijd om tegen die 'vrienden' ROT OP te zeggen.
Ik werdt op school vroeger ook altijd uitgelachen om dat ik met electronica bezig was. zie daar koperdraad passeert weeer, of 't'ingeneurke'. later werdt dat Engiana Jones omdat ik altijd met de meest crazy en gewaagde oplossingen aan kwam draven . hahaha

en nu ben ik het die lacht. ( eigenlijk niet mooi van mij. foei free_electron !. ik heb een supercoole job , doe wat ik wil. en de lachers van toen vullen bij wijze van spreken potten mayonnaise)

dat gevoel kennen er meer :D :s

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

voor de goede orde mensen: HOE LAAT SPREKEN WE AF?

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

maak mij niet echt uit heb dan tot 10.40 examen dag erna om 9.00 examentje maar daar kan ik nie voor leren dus maak nie uit.
Zeg maar een tijd

--muts--

Hoe laat spreken we af,
wie komen er,
en waar?

dat zou ik nu wel eens willen weten

--muts--

Op 19 maart 2006 20:46:20 schreef kleinmeisje:
Hoe laat spreken we af,
wie komen er,
en waar?

dat zou ik nu wel eens willen weten

grote markt
ikke jij en?
19.00

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Dit topic is gesloten