Niet op het forum kunnen komen !!

Een "collega" van mij kan niet op het forum komen, als hij een bericht wil plaatsen word hij automatisch uitgelogt. Hoe kan dit ??

Jeroen

Moderator

Heb hier zelf geen last van (en jij ook niet zo te zien). Je snapt natuurlijk wel dat ik er dan weinig aan kan doen, zeker omdat ik niet weet welk OS/browser/etc gebruikt wordt.

Ik heb qua internet software weinig verstand van dit soort dingen, maar het zou dus aan explorer kunnen liggen, of vat ik het ferkeert op ??

Jeroen

Moderator

Het login-principe hier werkt met cookies, dus je kunt eens de instellingen van cookies kunnen controleren. Ik vermoed dat het daar ergens mis gaat.

Ik heb juist als ik naar de site ga, dat ik automatisch ingelogd wordt. Als enige gebruiker hier thuis van deze site is dat wel handig. :)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

na de verhuis van het forum, nooit geen problemen meer gehad

pointers don't kill programs, programmers kill programs

Op di 02-04-2002 20:59:57 schreef Corné:
Een "collega" van mij kan niet op het forum komen, als hij een bericht wil plaatsen word hij automatisch uitgelogt. Hoe kan dit ??

Ik denk idd dat gewoon zijn cookies staan uitgeschakeld, of dat dat automatisch gebeurt door de strenge internet beveiliging die die in zijn browser heeft ingestelt, en zo dus cookies niet accepteerd of direct verwijdert.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Ik hoop dat het nu opgelost kan worden !!
ALLEMAAL BEDANKT !!