hoi mensen. de sensor van mn boebot is stuk. nu is het probleem dat ik er geen datasheets van vind. het enigste wat erop staat is B352. in de elektro winkel vind hij er geen dus zou ik mss een vervanger zoeken. daarvoor heb ik net die datasheet nodig.
dank.
Switching Power
Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP
Als het deze is dan staat er op die site dat het de "Sharp 2YOA21" is.
neen, het is die niet. maar ik heb de informatie erover gevonden op de site van parallax. bedankt om me er zo aan te doen denken. het component noemt helemaal anders dan dat erop staat.
Switching Power
Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP
het is deze hier.
nu heb ik een ander probleem; mn elektronica winkel heeft deze niet. weet iemand een vervanger? hij is voor 5V en 38Khz.
Rewer
Digital Love
Op 11 juni 2006 19:33:44 schreef sonck:
het is deze hier.
nu heb ik een ander probleem; mn elektronica winkel heeft deze niet. weet iemand een vervanger? hij is voor 5V en 38Khz.
Met de LD274/Q62703-Q1031 zou dit ook moeten lukken en een weerstand van 470 ohm tussenplaatsen.
REWER
Switching Power
Die hebben ze liggen bij voti voor E 1,19
http://www.voti.nl/winkel/p/IR-TSOP34838.html
die TSOP34838 38 kHz IR ontvanger, is dat een IC? want in de datasheets van de PNA4602M staat hetdat hij een IC is. je ziet het ook aan de poten. komen die overeen?
en die LD274/Q62703-Q1031, is wat is dat presies?
Switching Power
Als je beide datasheets bekijkt zie dat de aansluitingen het zelfde zijn, en dat het allebij IR ontvanger ic's zijn voor 38khz. Dus simpel gezegt maakt het voor een boebot niet uit welke er op zit.