E-mail me wanneer iemand een antwoord post

E-mail me wanneer iemand een antwoord post mag van mij eigenlijk standaard wel altijd aangevinkt zijn !! Ik vergeet (nee kben niet blond en ook niet dom) het soms aan tevinken en loop dan eigenlijk de discussie mis omdat ik dan denk dat niemand erop gereageert heeft omdat ik nog geen e-mail heb ontvangen.

Mischien ben ik de enigste die er zo over denkt ??

Ja, het is misschien een beetje gezeur :7

Ownee, weer bijna vergeten aan te vinken !! ;)

Op za 06-04-2002 12:35:27 schreef Corné:
E-mail me wanneer iemand een antwoord post mag van mij eigenlijk standaard wel altijd aangevinkt zijn !! Ik vergeet (nee kben niet blond en ook niet dom) het soms aan tevinken en loop dan eigenlijk de discussie mis omdat ik dan denk dat niemand erop gereageert heeft omdat ik nog geen e-mail heb ontvangen.

Mischien ben ik de enigste die er zo over denkt ??

Ja, het is misschien een beetje gezeur :7

Ownee, weer bijna vergeten aan te vinken !! ;)

Nou zelf vindt ik het juist vervelend als ik telkens een mail ontvang omdat iemand heeft gereageerd.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

In principe vind ik het eel handig als hij meteen is aangevinkt. Maar als er 5 man hebben gereageerd dat ik ook 5 e-mailtjes heb (in een discussie). Van mij mag hij altijd wel aangeklikt staan, maar als ze dan ook 1 e-mailtje per dicussie doen, zou dat helemaal perfect zijn :).
Mzzl

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op za 06-04-2002 12:35:27 schreef Corné:
E-mail me wanneer iemand een antwoord post mag van mij eigenlijk standaard wel altijd aangevinkt zijn !! Ik vergeet (nee kben niet blond en ook niet dom) het soms aan tevinken en loop dan eigenlijk de discussie mis omdat ik dan denk dat niemand erop gereageert heeft omdat ik nog geen e-mail heb ontvangen.

Mischien ben ik de enigste die er zo over denkt ??

Ja, het is misschien een beetje gezeur :7

Ownee, weer bijna vergeten aan te vinken !! ;)

Dat mag maar dan moet je het wel kunnen uitzetten ook. Dit is mijn mening

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
Jeroen

Moderator

Op za 06-04-2002 13:12:46 schreef Stefan:
In principe vind ik het eel handig als hij meteen is aangevinkt. Maar als er 5 man hebben gereageerd dat ik ook 5 e-mailtjes heb (in een discussie). Van mij mag hij altijd wel aangeklikt staan, maar als ze dan ook 1 e-mailtje per dicussie doen, zou dat helemaal perfect zijn :).
Mzzl

En hoe moet het script dat dan weten? Dat ie het nog even moet opsparen?

Iedereen moet voor zichzelf maar beslissen of het uit of aan moet. Ik zal eens kijken of ik die settings in een cookie kan proppen.

Op za 06-04-2002 15:51:28 schreef Jeroen:

[...]

En hoe moet het script dat dan weten? Dat ie het nog even moet opsparen?

Iedereen moet voor zichzelf maar beslissen of het uit of aan moet. Ik zal eens kijken of ik die settings in een cookie kan proppen.

Nou als het script inplaats van meteen een e-mailtje stuurd er een verstuurd als er meer dan 4 zijn of om een bepaald tijd stip?
Ik weet het ook nie maar het zou wel ruimte in mijn ontvangen berichten schelen :D.

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

effe voor de duidelijk heid:

laat gewoon zoals ut is.

enne, een tip voor corné plak een briefje op je monitor dat je altijd ut vakje moet aanvinken

Hieper de piep!

Op za 06-04-2002 17:55:49 schreef roel:
effe voor de duidelijk heid:

laat gewoon zoals ut is.

enne, een tip voor corné plak een briefje op je monitor dat je altijd ut vakje moet aanvinken

Of maak een vakje van "Geen e-mail bij antwoord gepost." :)

[Bericht gewijzigd door MADdie op zondag 7 april 2002 17:23:12

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op za 06-04-2002 20:05:09 schreef Stefan:

[...]

Of maak een vakje van "Geen e-mail ontvangen als er een antwoord wordt gepost." :D

hahaha is ook een oplossing

Hieper de piep!

Op za 06-04-2002 17:55:49 schreef roel:

....
enne, een tip voor corné plak een briefje op je monitor dat je altijd ut vakje moet aanvinken

Ja, dat is één oplossing, ik vind dat van Stefan toch fijner :7 :7 Enne dan plak jij in dat geval maar een brievie op je monitoretje :p :p

[Bericht gewijzigd door Corné op zaterdag 6 april 2002 21:16:01

Op za 06-04-2002 21:14:00 schreef Corné:

[...]

Ja, dat is één oplossing, ik vind dat van Stefan toch fijner :7 :7 Enne dan plak jij in dat geval maar een brievie op je monitoretje :p :p

neej ik ben nie zo als jou
ik vergeet zo'n dingen niet

Hieper de piep!

Op zo 07-04-2002 10:04:50 schreef roel:

[...]

neej ik ben nie zo als jou
ik vergeet zo'n dingen niet

Nou dan is dat dus de oplossing !!! :) ;)

Op zo 07-04-2002 11:17:17 schreef Corné:

[...]

Nou dan is dat dus de oplossing !!! :) ;)

jep ik denk ut dan ook :)

Hieper de piep!