Soms is er een topic met een vraag er in en dan is de vraag achteraf geweizigd en is dus niet duidelijk meer wat de bedoeling was.

is het niet handig dat je het originele bericht kan bekijken door Op bijv."Geweizigd vrijdag 7 juli 2006 02:10:49" te klikken

Gewijzigd

Maar het zou wel handig zijn

het zou handig zijn idd

maar als je weet wat er allemaal ophet to-do lijstje staat

lucky-luke had er ooit eens een topic over, over wat er alemaal mag verbeter op co ik zal het ff zoeken

edit//

gevonden

http://www.circuitsonline.net/forum/view/33366/1/lucky+luke

[Bericht gewijzigd door greenghost op ]

Zou handig zijn, maar enkel meer belasting voor de database, omdat er dan weer zoveel berichten meer onthouden moeten worden... ;)

dat weet ik niet co is maar een "magere"website dus geen complexe achtergronden ed.

Op 7 juli 2006 12:37:30 schreef greenghost:
dat weet ik niet co is maar een "magere"website dus geen complexe achtergronden ed.

Volgens mij ben je nu heel gevaarlijk bezig...

maar ben het met je idee eens. (kan google het niet voor ons cachen :D)

Op 7 juli 2006 12:50:23 schreef Johan v. Althuis:
[...]

Volgens mij ben je nu heel gevaarlijk bezig...

maar ben het met je idee eens. (kan google het niet voor ons cachen :D)

het is toch waar 1 logo en de rest is zwart wit en dat maakt het overzichtelijker dan andere fora.

Neej ook een strakke layout wat deze site mooi en 1 geheel maakt:D

Ik vind het ook een goed idee;)

Op 7 juli 2006 12:23:56 schreef Ganzz:
Gewijzigd

Maar het zou wle handig zijn

Maar het zou wel handig zijn.>:)
Soms is het om te :'-( hoe de tekst hier afgeleverd wordt.
Als er met de soldeerbout net zo onzorgvuldig wordt omgesprongen als met het keyboard, dan is het vaak :'-( .

Op 7 juli 2006 13:20:30 schreef legacy:
[...]
Maar het zou wel handig zijn.>:)
Soms is het om te :'-( hoe de tekst hier afgeleverd wordt.
Als er met de soldeerbout net zo onzorgvuldig wordt omgesprongen als met het keyboard, dan is het vaak :'-( .

Je hebt typfoutne en spelvouten

En over dat soldeerbout, lees het "wounded in action" topic eens

Voor iets gepost wordt kan het toch eerst even nagelezen worden? Ik baal altijd als er bij mij een type/spellingsfout ongemerkt doorheen komt.

het is toch waar 1 logo en de rest is zwart wit en dat maakt het overzichtelijker dan andere fora.

Ik denk dat je je vergist in het aantal regels code dat je moet schrijven om een forum te draaien.
Ook dat "simpele" zwart wit uiterlijk is opgebouwd uit grijstinten die elkaar heel geraffineerd afwisselen om contrast tussen de diverse berichten te laten zien.

Voor wat betreft het bijhouden van alle versies zou ik zeggen niet doen. De eerste versie van een bericht dat ik plaats is vaak ook om te :'-(
Het komt dan wel voor dat ik meerdere keren een bericht aanpas omdat er typefouten inzitten of omdat ik vind dat een zin niet lekker loopt. Dat wil je echt niet gaan napluizen.

wat nouw als alleen de eerste post word bewaard?
dat die niet te wijzigen is bijvoorbeeld.

En een forum ziet er simpel uit.
De layout is al niet egt simpel te maken.
En de code + functionaliteit is absoluut niet simpel.

Voor moderators kan ik me wel voorstellen dat het handig is om vorige versies van een bericht te bekijken (illegale zaken bijvoorbeeld), voor normale gebruikers vind ik het minder nuttig. Heb je voorbeelden van situaties waarin het handig zou zijn? Want volgens mij zijn er dat niet veel.

Weet het Topic niet als voorbeeld te noemen maar het komt toch wel eens voor.
Sterker, ik denk niet dat TS zoiets gaat verzinnen om Mods bezig te houden??
Dat het veel werk is kan en zal best, geen verstand van, maar als het toch niet veel voorkomt, waarom niet?? ;-)
En de layout van de site is idd strak, overzichtelijk en proffessioneel!!

Op 7 juli 2006 10:27:35 schreef Ibanez:
Soms is er een topic met een vraag er in en dan is de vraag achteraf geweizigd en is dus niet duidelijk meer wat de bedoeling was.

Je kunt toch (het relevante deel van) de vraag quoten? Probleem opgelost :)

Maar als het relevante er niet is? of weggehaald

[Bericht gewijzigd door Ibanez op ]

Op 7 juli 2006 15:40:39 schreef Ibanez:
Maar als het relevante er niet is? of weggehaald

:-)

Op 7 juli 2006 14:05:12 schreef Jeroen:
Voor moderators kan ik me wel voorstellen dat het handig is om vorige versies van een bericht te bekijken (illegale zaken bijvoorbeeld), voor normale gebruikers vind ik het minder nuttig. Heb je voorbeelden van situaties waarin het handig zou zijn? Want volgens mij zijn er dat niet veel.

als je je post aanpast en er een quote aan toe wil voegen, in het geval dat er net iemand voor jou postte.

Neej PCnrd de originele versie van het bericht in bepaalde gevallen mogen opvragen

(MET GOEDKEURIG VAN DE MOD'S natuurlijk (link openen ofzo,, je voor dat bericht gemachtigd bent om te bekijken))