Balen voor Hans en Bert
zo zie je maar goede voorbereiding is belangrijk
Overigens zit zelfs een SK010 af te stellen op 6305 is er nog iemand die dit ontvangt.

bedankt john , slechte condities dus

Heee Gerrald, je hebt niets gemist hoor! Het eerste uurtje met Bert M. (Overdrive) klonk echter als een klok, maar live ging er bij mij van alles mis, zoals je kunt lezen... Ga het in vervolg anders doen enne... bedankt voor je respons! Kijken of we eens kontakt kunnen leggen onder betere condities. ;)

Ja lokaal is het niks, maar dx-en wil misschien wel. Inderdaad is Intersound wel buiten nederland gehoord.

Op 28 december 2006 14:13:11 schreef westcoast:
Balen voor Hans en Bert
zo zie je maar goede voorbereiding is belangrijk
Overigens zit zelfs een SK010 af te stellen op 6305 is er nog iemand die dit ontvangt.

Ontvang hier een zwakke draaggolf...

Hans je kan het beter opnemen zodat je het een andere keer eventueel in de herhaling kan gooien.

Op 28 december 2006 14:17:12 schreef ORN:
Ja lokaal is het niks, maar dx-en wil misschien wel. Inderdaad is Intersound wel buiten nederland gehoord.

In delen van Duitsland en Zweden was de ontvangst bij wijle goed (Dr. Tim en Klaus Fuchs).

Op 28 december 2006 14:17:12 schreef ORN:

laat hem nog even aanstaan , ben benieuwd .

Op 28 december 2006 14:18:39 schreef Hans de Swan:
[...]
Ontvang hier een zwakke draaggolf...

geen muziek ? , staat ook aan hoor hans

Op 28 december 2006 14:18:54 schreef Weazel:
Hans je kan het beter opnemen zodat je het een andere keer eventueel in de herhaling kan gooien.

Ik pak het net zo als Bert M. aan en neem inderdaad de programma's van tevoren op CD. Het programma van Bert M. (Overdrive) krijgt zeker een herkansing in de komende dagen! Op zijn moment waren er helemaal geen condities. Ook niet buiten Nederland...

Als mystery er wat vaker in blijft, is dat een mooie graad meter kwa condities net als laser.

Op 28 december 2006 14:21:26 schreef westcoast:
[...]

geen muziek ? , staat ook aan hoor hans

Ik kan de draaggolf moeilijk waarnemen... Hoor in de verte één of andere rock-plaat, maar kan er niet veel van maken...

@ hans
Laat het even weten wanneer je de lucht weer ingaat
Zal zeker luisteren hier

@ westcoast
Helaas niets te horen hier in boekelo

Op 28 december 2006 14:26:10 schreef Weazel:
Als mystery er wat vaker in blijft, is dat een mooie graad meter kwa condities net als laser.

Goed idee!

Dat Mystery, is dat nu een piraat of een legaal station. Begreep dat ie ergens in Italie zat, dan wordt de scheidslijn natuurlijk al een stuk minder duidelijk.

[Bericht gewijzigd door qrp_man op ]

Op 28 december 2006 14:35:36 schreef qrp_man:
Dat Mystery, is dat nu een piraat of een legaal station. Begreep dat ie ergens in Italie zat, dan wordt de scheidslijn natuurlijk al een stuk minder duidelijk.

italie heeft een gedoogbeleid, zolang er niet gestoord wordt laten ze je met rust, maar in de zin der wet is het een piraat , ik denk dat er in italie meer piraten zijn als legale stations :+

Op 28 december 2006 14:38:09 schreef westcoast:
[...]
italie heeft een gedoogbeleid, zolang er niet gestoord wordt laten ze je met rust, maar in de zin der wet is het een piraat , ik denk dat er in italie meer piraten zijn als legale stations :+

Hmm, dat vind ik het al een stuk minder piraat en dus interessant. Net als die lui met die Internet streams. Iedereen moet doen wat ie leuk vindt, maar ik vind het geen 'echte' piraten.

<edit>
Heb je hem nog aanstaan dan. Zit nu effen in de woonkamer, zal dadelijk even in 'het hok' gaan kijken.

[Bericht gewijzigd door qrp_man op ]

Op 28 december 2006 14:42:09 schreef qrp_man:
[...]
Hmm, dat vind ik het al een stuk minder piraat en dus interessant. Net als die lui met die Internet streams. Iedereen moet doen wat ie leuk vindt, maar ik vind het geen 'echte' piraten.

<edit>
Heb je hem nog aanstaan dan. Zit nu effen in de woonkamer, zal dadelijk even in 'het hok' gaan kijken.

ja, hij staat nog aan, arie

@ allemaal bedankt voor het luisteren althans de poging daartoe , volgende keer beter.

hoor iemand op de 6302
6315
6284

lijkt er op dat de condities nu pas komen

[Bericht gewijzigd door Weazel op ]

Ik hoor "Madness-Our house in the midle of the street"

Nu weer een smartlap... Kan me niet voorstellen dat Vincent dit uitzend. De frequentie is inderdaad 6.302/6.303 hier.

[Bericht gewijzigd door Hans de Swan op ]

Op 28 december 2006 14:55:35 schreef Hans de Swan:
Ik hoor "Madness-Our house in the midle of the street"

ik ben gewisseld naar 6312

Smokie... Zeer goede ontvangst! Heee, de condities komen weer... Veel te laat! :(
Kijk eens aan... Het oude psychedelische Pink Floyd... Not bad! Alle vijf ledjes staan weer te branden... :)

[Bericht gewijzigd door Hans de Swan op ]

Op 28 december 2006 15:05:06 schreef Hans de Swan:
Smokie... Zeer goede ontvangst! Heee, de condities komen weer... Veel te laat! :(
Kijk eens aan... Het oude psychedelische Pink Floyd... Not bad! Alle vijf ledjes staan weer te branden... :)

als je skype gehad had,dan had ik je progamma door kunnen sturen