het grote interessante aanbiedingen topic

Dit topic is gesloten

Niets mis met een Aldi bak hoor.
Prijs/kwaliteit is geweldig ik heb er iig minder problemen mee dan met een HP.

Henry S.

Moderator

Op 28 december 2006 22:02:49 schreef Andreesie:
[...]
(maar zorg dat je daar geen computers koopt :(:( )

Weer dat ge-emmer over die PC... Ik ken weinig problemen met Aldi's en Lidl's, ligt het probleem niet gewoon bij de gebruiker?

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 28 december 2006 22:45:53 schreef Henry S.:
[...]
Weer dat ge-emmer over die PC... Ik ken weinig problemen met Aldi's en Lidl's, ligt het probleem niet gewoon bij de gebruiker?

Inderdaad, lijkt op een geval van PEBKAC.

Op 28 december 2006 18:23:41 schreef Henry S.:
[...]
Mooi twee schotjes per laadje er meteen bij. Ik zou meteen 10 halen, anders zit je straks met verschillende kastjes.

Nou ik denk dat dat wel mee gaat vallen, 2 jaar geleden of zo ook zo'n ding gekocht. Staat hier mooi met vanalles er in, erg handig en ziet er precies hetzelfde uit als die op de foto...
De schotjes moet je idd wel vastlijmen want anders krijg je hetzelfde als wat ik nu heb... EEN GROTE ZOOI :p

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

Dat geld volgens mij voor al die type bakjes, zodra er losse tussenschotten inzitten gaat alles eronderdoor.

Op 29 december 2006 00:24:45 schreef The Headhunter:
Dat geld volgens mij voor al die type bakjes, zodra er losse tussenschotten inzitten gaat alles eronderdoor.

Mee eens TH gewoon vastlijmen met lijmpistool.
Door trillingen enzo kruipen ze omhoog :)

mvg

Henry S.

Moderator

Op 29 december 2006 00:19:13 schreef Nieko:
[...]
Nou ik denk dat dat wel mee gaat vallen, 2 jaar geleden of zo ook zo'n ding gekocht.

Dat is mazzel hebben, ik heb een rits kunststof laadjes die even later niet meer verkrijgbaar waren.

En je weet het: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. ;)

[Bericht gewijzigd door Henry S. op vrijdag 29 december 2006 02:41:10

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Turbokeu

Golden Member

Op 27 december 2006 09:53:52 schreef la la lampje:
Volgens mij morgen = donderdag bij de ALDI: ladenkastjes voor 8,50.

Waarom zie ik die nooit bij Aldi Belgium? :'(

CD :)

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"

Op 29 december 2006 02:11:53 schreef Wiedewa:
[...]

Mee eens TH gewoon vastlijmen met lijmpistool.
Door trillingen enzo kruipen ze omhoog :)

mvg

Een oude bout in de bovenhoekjes werkt ook.

Anoniem

en veel seconden lijm!!
laatst 16 tubes gekocht voor 2 euro
kijk, dat is nog eens een grote aanbieing!

Prachtig!
Ik had er ook 1 gekocht, gisteren.
Ik betaal 8,50 en krijg prompt een cent (0,01 Euro!) terug!
Het is voor te stellen dat men in financieel zware tijden valt over een paar centen... Maar 1 cent?

Nou ja... Misschien moet ik dat vaker doen bij de Aldi.
Wat doet de koperprijs tegenwoordig? >:)

Op 29 december 2006 10:19:00 schreef Andreesie:
en veel seconden lijm!!
laatst 16 tubes gekocht voor 2 euro
kijk, dat is nog eens een grote aanbieing!

Zul je net zien... Vreet die lijm door die bakjes heen ;-)

[Bericht gewijzigd door Fantomaz op zaterdag 30 december 2006 01:17:32

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

whaha, ja. Ik had ook precies 8,50 betaald en was aan het wachten op een bonnetje :P kreeg ik inderdaad 1 eurocent terug. Ik keek er zelf van op dat dat nog gebeurd

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Anoniem

Die ALDI ist gewon ausserwetsch!
oftwel: zij zijn nog steeds niet overgegaan op afrondigen van bedragen, best wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
want heb net kamer opgeruimd en nu zit ik met 20 1 cent muntjes ofzo die andere niet/moelijk aannemen|:-(

Sine

Moderator

die gaan altijd in de collecte bus mee ... er staat hier een potje naast de deur waar standaard al het koperwerk in gaat.

Anoniem

Op 30 december 2006 01:16:39 schreef Fantomaz:
Prachtig!
Ik had er ook 1 gekocht, gisteren.
Ik betaal 8,50 en krijg prompt een cent (0,01 Euro!) terug!
Het is voor te stellen dat men in financieel zware tijden valt over een paar centen... Maar 1 cent?

Laatst een Bijbel gekocht bij de Aldi.
Stond er toch wel in dat Judas Jesus verraden had voor 29,99 zilverlingen :-)

Anoniem

Op 30 december 2006 14:04:37 schreef grotedikken:
Laatst een Bijbel gekocht bij de Aldi.
Stond er toch wel in dat Judas Jesus verraden had voor 29,99 zilverlingen :-)

Ja, maar dat zijn zilverdingen. Dit was ordinair brons... (of koper?)

Anyway...
Die muntjes mogen niet geweigerd worden omdat het nog steeds een wettig betaalmiddel is.
Alleen lijkt het wel een beetje knullig wanneer je in een winkel-met-afrond-policy iets wilt kopen van 19 cent en je 20 eurocenten moet neertellen omdat dat hun beleid is. :-P

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
klein is fijn

Moderator

Op 30 december 2006 13:49:58 schreef Sine:
die gaan altijd in de collecte bus

Bij mij iets soortgelijks.. >:) Alles in een grote pot waar ondertussen voor enkele euro's aan centen in zit.
Ja, daar blijven dus al die dingen. :P

Ik heb gisteren bij de Action een draadloze (433 MHz) thermometer voor E5,99 gekocht. Het lijkt me leuk om te experimenteren met de 433 MHz verbinding. Zowel in de zender als in de ontvanger zit het RF stuk op een apart printplaatje, dus makkelijk los te halen en te hergebruiken. De verbinding tussen RF printje en hoofdprint bestaat simpelweg uit 3 verbindingen: Vdd, GND en DATA. Ik kan wel een paar foto's plaatsen als iemand daar behoefte aan heeft.

Ik heb gisteren 4 kastjes gehaald, ze waren duurder dan de vorige keer :(
* JuuL bedankt lampje :)

waarom komen ze daar nu mee als ik op vakantie ben?? das niet eerlijk! ik had juist nog een paar van die bakken nodig... (overgens mede-afhankelijk van weerstandenSK).
dinsdag ff kijken of er nog wat ligt.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 31 december 2006 18:58:26 schreef bertrik:
Ik heb gisteren bij de Action een draadloze (433 MHz) thermometer voor E5,99 gekocht. Het lijkt me leuk om te experimenteren met de 433 MHz verbinding. Zowel in de zender als in de ontvanger zit het RF stuk op een apart printplaatje, dus makkelijk los te halen en te hergebruiken. De verbinding tussen RF printje en hoofdprint bestaat simpelweg uit 3 verbindingen: Vdd, GND en DATA. Ik kan wel een paar foto's plaatsen als iemand daar behoefte aan heeft.

Ja, Graag, met een PIC en nog wat andere rotzooi een mooie RC besturing van kunnen maken !

Moet toch nog naar De Jong Electronica, is daar vlak om de hoek. (Lekker veel betalen:()

zit er ook nog wat op de achterkant van het zendprintje? Of heeft dat blikje meer als 3 pinnetjes?

ziet er in ieder geval betrekkelijk simpel uit

Dit topic is gesloten