het grote interessante aanbiedingen topic

Dit topic is gesloten

Op 6 januari 2007 15:14:09 schreef MAH:
vreemd, heb net in de aldi rondgelopen maar heb ze niet gezien. wel opgelet..

overgens nog wel een ladekast voor onderdelen. heb even gekeken, maar volgens mij passen hier weerstanden op rol gewoon recht in. :) dus wanneer die weerstandensk es opschiet... mr ik had de laatste kast hier :)

prijs? :P

Bezoek ook eens: www.christiaan-elektro.nl

christiaan: lees ff door toppic. op pagina 2 staat bericht van la la lampje + foto's van betreffende kast. ze hebben ook nog ander model, maar daar hebben de meesten van ons niets aan. kost overgens 8.49 .
als je die weerstanden bedoelt: actie is gesloten... (en orga laat al tijdje niks meer horen).

edit: idd, gefelici turbokeu..

edit2: zonet eens mijn reiswekkertje van de aldi opengeschroeft. das dus zo'n DCF ding. het dcf-gedeelte zit op een mooi los printplaatje das dus met 4 pinnetjes vast zit... dat ding heeft me destijds volgensmij nooit geen 10 euro gekost... op het printje staat 6004dcf-4. niks over te vinden natuurlijk maar waarschijnlijk zijn het de standaard aansluitingen. dus als ze ze weer hebben ga ik er een stel van halen...

[Bericht gewijzigd door MAH op zondag 7 januari 2007 15:48:07

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

en de Baco blijft leuke aanbiedingen hebben. Gewoon iedere zoveel weken even de site kijken of ze nog updates hebben. Mijn bestelling is net weg:p

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.
Anoniem

Op 6 januari 2007 15:19:41 schreef christiaan-elektro:
[...]

prijs? :P

2.99
maar misschien is dat iets tijdelijks alleen van de Aldi in veldhoven (NB) dus dan heb jij pech :9~

Anoniem

Op 29 december 2006 09:24:55 schreef Turbokeu:
[...]
Waarom zie ik die nooit bij Aldi Belgium? :'(

CD :)

dat weet ik niet,
maar het is ook te ver om te rijden
maar, miscchien wil er iemand ook eentje op sturen voor je verjaardag!!!!
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!

je wordt nu toch 56?

Turbokeu

Golden Member

Op 6 januari 2007 15:49:01 schreef MAH:
edit: idd, gefelici turbokeu..

Op 6 januari 2007 16:44:44 schreef Andreesie:
[...]
maar, miscchien wil er iemand ook eentje op sturen voor je verjaardag!!!!
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!
je wordt nu toch 56?

Thanks guys!
Maar..., is 51 nog niet oud genoeg? :o

CD :)

PS: Ik denk dat ik mij toch originele Raaco's ga aanschaffen i.v.m. latere uitbreidingen.

Edit: Heb gisteren mijn kadootje al gekregen: een Sony RDR-HX925 HDD/DVD recorder. Nu nog wegwijs raken in al die menu's...

[Bericht gewijzigd door Turbokeu op zondag 7 januari 2007 10:22:05

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Anoniem

oja,
nou dat is minder jaren voor hetzelfde geld!
ook een aanbieding!

Morgen in de aanbieding bij ALDI

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_02/BILD05.JPG

Op dit duitse forum lees ik positieve verhalen om deze laminator te "misbruiken" voor het maken van printjes volgens de strijkbout methode.

http://www.mikrocontroller.net/topic/39028

Ik ga er morgen een halen, laat nog wel weten hoe ea afloopt.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Anoniem

LOL!!!!
kan dit oook met een koude lamineerder?

Op 9 januari 2007 16:47:41 schreef Andreesie:
LOL!!!!
kan dit oook met een koude lamineerder?

omfg, natuurlijk niet, je hebt hitte nodig, anders zouden ze wel een gewoon stuk ijzer pakken in plaats van een strijkijzer :s

Take a parachute, and jump!

zouden ze die kasten nog bij de aldi hebben? dadelijk ff kijken, wat kosten ze eigenlijk?

dus...
Anoniem

héél miss hebben ze nog,
in ieder geval was de prijs

Op 27 december 2006 09:53:52 schreef la la lampje:
Volgens mij morgen = donderdag bij de ALDI: ladenkastjes voor 8,50.

[Bericht gewijzigd door Anoniem op donderdag 11 januari 2007 17:57:40

Op 11 januari 2007 09:57:09 schreef aard:
zouden ze die kasten nog bij de aldi hebben? dadelijk ff kijken, wat kosten ze eigenlijk?

eergister waren ze hier iig wel op.

Take a parachute, and jump!

bekijk op samenkopen.net ook eens de leds, xenon,... actie, denk ik wel de moeite waard?
http://www.samenkopen.net/action/187349
moet wel uit shangai komen dus even wachten wel :p

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

Dag mensen!

Ik zou jullie graag willen wijzen op de volgende producten:

En deze, maar die komt iets minder in het rijtje voor:

Het komt misschien een beetje over als reclame, dat is het misschien ook wel maar ik wou jullie er graag (als elektronica fanaten) op attenderen.

Groeten, Rob.

Mod-break: Het is je eigen waar, dus V&A: http://www.circuitsonline.net/aanbod/

[Bericht gewijzigd door Henry S. op dinsdag 16 januari 2007 15:38:54

Ik wil niet lastig zijn, maar is dit niet meer iets voor "Vraag en aanbod"?

It is so simple to be happy, but it is so difficult to be simple

Op 16 januari 2007 13:10:41 schreef Rob M.:
?

Ja, als het bijna drie jaar geleden is dat je je hebt laten zien, heb je geen weet over vraag & aanbod op Circuits Online.

[Bericht gewijzigd door Peter Claus op dinsdag 16 januari 2007 13:16:40

It is so simple to be happy, but it is so difficult to be simple
High met Henk

Special Member

hmm die mulitmeter: ik vraag me af of dit de moeite loont. vergelijkbare van dat merk kost ca 30 euro bij een niet nader
te noemen duits elektronica postoder bedrijf. Overigens even zoeken naar die PC set: die kost net zoveel bij dezelfde duitse postorder. Ik vermoed dat je daar een goede klant geweest bent daar voltcraft zover ik weet exclusief door hun gevoerd wordt.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Turbokeu

Golden Member

Op 14 januari 2007 21:03:27 schreef Monster_henry:
moet wel uit shangai komen dus even wachten wel :p

Zou je nog van verschieten...
Ik heb in de laatste maand 4 aankopen gedaan in China (via eBay), en mijn zoon één aankoop.
Zonder uitzondering zijn ze allemaal binnen de 2-3 werkdagen toegekomen.

In belgië duurt het langer om een pakje te versturen via de post naar je gebuur aan de overkant van de straat...|:-(

CD :)

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"

ja! ik heb ook slechte ervaringen met onze belgische post soms!
maar 2-3 werkdage? oe! nu mar hopen dat die kerel alles snel opstuurt!

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

gister bij elektronica-onderdelen.nl besteld.. wat een service, alles in 1 dag binnen. Die krokodil verbindingsset is echt super! had al zo een setje, super handig, maar dat waren grote. Dit zijn mini klemmetjes, verschillende kleuren kabels, 5 stuks voor 1.25 euro.

tevens ben ik bijna aan het afronden met mijn lcd sk waar je grafische monocolor en color lcd's kan kopen die je serieel aan kan sturen. Tevens 3.3V regelaars. Het zijn gewoon schermpjes uit nokia 3310 en nokia 3510i en er is veel over te vinden op internet. Weet niet echt of de mod dit onder reclame verstaat maar ik vind het wel binnen heb aanbiedingen topic vallen.

>>klik hier voor de link.<<

PE9SMS

Special Member

Vanaf maandag 19/2 weer oplaadbare NiMH batterijen bij Lidl. o.a. 4x 2500 mAh penlight voor 2.99 euri. Ook een apart 9V blokje: lithium 1200 mAh.

This signature is intentionally left blank.

Dit topic is gesloten