het grote interessante aanbiedingen topic

Dit topic is gesloten

is er iemand die de kwaliteid van aldi herlaadbare batterijen weet?

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Henry S.

Moderator

M'n Aldi NiMH's (AA en 9V) houden het prima, ook geen problemen met de lader.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
elmowww

Golden Member

En mijn aldi`s AAA doen het ook prima :) ze zitten al enkele weken in mn fietslampjes (incluus kou).

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling
Henry S.

Moderator

Sinds eind oktober twee Aldi AA's in de muis, 3 keer gewisseld dus dat is prima, alkalines houden het niet veel langer uit.

Heeft wel een nadeel, leeg is meteen leeg zonder dat Windhoos het in de gaten heeft en het kan melden.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

dat is dan dus wel kwaliteid. als de spanning niet zakt voordat de batterij leeg is..

om weer ontoppic te gaan: er zijn weer ladekastjes in de aanbieding bij de praxis. standaard, 5 laatjes op een rij e.d.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
PE9SMS

Special Member

Op 12 februari 2007 22:37:31 schreef MAH:
is er iemand die de kwaliteid van aldi herlaadbare batterijen weet?

Hier ook positieve ervaring met zowel Aldi als Lidl NiMH's.

This signature is intentionally left blank.
Lucky Luke

Golden Member

tsja, ik niet: ze waren op vorige keer...
ze hadden alleen nog D cellen maar die gebruik ik niet.

(heb nu blokker Varta's, ook zeer goed)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Anoniem

bij ons in Rommelgat(naast Lampegat)
hebben we wel oplaadbare Nimh batterijen,
maar geen 9V blok, C, D enz.
wel de normale AA en AAA:(

Op 12 februari 2007 22:37:31 schreef MAH:
is er iemand die de kwaliteid van aldi herlaadbare batterijen weet?

Ik heb er ook liggen 2000mA die zijn ondertusse al zeker 3 jaar oud als het niet meer is. En voor mijn TI-84 gebruik ik 4*AAA en deze gaan ook lang mee, de laaste keer dat ik deze oplaade was 4 weke voor Kerstmis.

De LIDL heeft vandaag NiMH-accu's in de aanbieding. Vier voor 2,99 (dikkere types per twee). Alleen moest ik twee winkels langs: de eerste had bijna niks.

Ook zag ik assortimentsbakjes - niet de strakke stapelkasten - en gereedschap, in filiaal Alkmaar Overstad.

ik weet niet of dit valt onder een aanbieding, maar toch:

als ik zelf een printje soldeer, zet ik het in een klein bankschoefje, echter kan ik dan de print niet draaien e.d.

nu heb ik vandaag bij de kruidvat voor 9,99 deze gekocht:

http://www.tscompany1.de/bilder/73020_schraubstock_2.jpg

kan echt alle kanten op! en je plakt hem zo met de zuignap aan je werkbank.. kortom voor mij ideaal

oja.. het printje zal niet snel beschadigen want er zitten 2 kunstof kapjes bij.

ah, ik hoop dat ik nog in de stad kom :).

Take a parachute, and jump!

Hee, zo'n bankschroefje heb ik ook, maar bij mij wil ie niet aan mn bureau blijven plakken:(

Op 1 maart 2007 14:39:08 schreef WillyHul:
Hee, zo'n bankschroefje heb ik ook, maar bij mij wil ie niet aan mn bureau blijven plakken:(

Ondergrond moet echt glad zijn.
Op het werk hebben we er ook een paar en ze plakken niet op alle werkbanken. Als het een werkblad is zoals dikwijls in een keuken, dan pakt het niet.

Aldi's merken zijn Topcraft. Ik heb ook al tijden batterijen en zijn erg goed, sommigen zelfs beter dan de aller goedkoopste uitvoering van duracell.

Ik koop bij aldi 3 9volt blokken voor de prijs van 1 d*rasell blok

Vandaag zijn er weer onderdelenkasten bij de lidl!

Bezoek ook eens: www.christiaan-elektro.nl

Op 1 maart 2007 18:58:12 schreef christiaan-elektro:
....
Vandaag zijn er weer onderdelenkasten bij de lidl!

Waar zie jij dit?
Als ik op www.lidl.nl kijk zie ik geeen onderdelenkasten!

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Anoniem

ik kan er ook geen vinden...

Het kan geen kwaad om eens daar te zien, vaak houden ze altijd wel wat over ook al stond het een paar weken geleden in de advertentie.

idd Of ze moeten nog in de folder komen of ze zijn er al uit... er waren namelijk maar 3 kasten en ik heb daar wel eens meer kasten zien staan :P

Bezoek ook eens: www.christiaan-elektro.nl
Henry S.

Moderator

Op 1 maart 2007 14:35:28 schreef tvmierlo:
actie van reichelt.de:

http://www.samenkopen.net/action/664097

Dat kan een tijdje duren voordat die afgerond is, zie ook de IA's op CO.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

deze actie moet iets meer dan 2 weken open blijven zoals te zien is op de infopagina...

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Henry S.

Moderator

Maar dan begint het:

??-03/04-07 Pakket komt binnen van Reichelt, en ik ga alles verzenden

Met hele grote vraagtekens...
http://www.circuitsonline.net/forum/view/43284/3 loopt nog steeds. Je hebt sneller iets uit China of Thailand. :P

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 1 maart 2007 19:59:51

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten