Op 17 maart 2007 23:51:02 schreef Henk hobby:
Even voor de goede gedachte voor vandaag:
[afbeelding]

jaja, dat waren wij:D

@Antoine: bedoel je blind of blond??, als je blond bedoeld, heb ik je een aantal keer gezien:P

verdomme hé kheb nog getwijfeld voor die zware phillips voeding
spijti ggenoeg niemand van co gevonden

Op 17 maart 2007 23:57:22 schreef Stynus:
[...]
Ah dat was jij dus p
Ik was degene die die router te duur vond :p (heb hem maar 1,5uur per week nodig vandaar :p)

Haha, mooi!
Nah, die router kwam niet van mij af, anders had ik er wel wat af gedaan:D
(ik heb zelf zo'n zelfde router ook gehad, alleen door UPC werkte hij spontaan niet meer:()

Maar idd, dat ben ik, (die rechtse)
Helemaal rechts zie je ook de kleine klokjes:P

@Henk hobby: Ik en tolunay hebben ook nog een paar minuten voor je kraam gestaan. We hadden co-logo's op maar volgens mij zag je ons niet...

Heb dit jaar voor het eerst de beurs bezocht, en wel als standhouder. Het was zeker de moeite waard en ik vond het een erg leuke beurs.

We hebben verschillende CO-members langs onze stand zien komen. Toevallig iemand nog wat gekocht/bekeken bij onze stand? Ik ben van Eleshop.nl, de stand met de soldeerstations, multimeters en het gereedschapsbord. We stonden boven :)

Was een lange dag vandaag (om 5 uur opgestaan) dus ik ga maar eens slapen.

Idd, was je er toevallig bij toen een scoop begon te roken?>:)
Heb jullie dan idd gemist, maar er komt zoveeel voorbij!

@elektronicanet: ik heb idd wel ff staan kijken naar multimeters, maar heb eigenlijk een goeie:P
@Buzzer: was je bij de meeting om 11 uur??

[Bericht gewijzigd door Henk hobby op ]

Op 18 maart 2007 00:15:23 schreef Henk hobby:

De PM3310?

Was erg leuk om de gezichten eens te zien! @Hugo goed dat de Geloso goed terecht is gekomen :)

Ik had zelf ook wel een aardige buit;

2x trafo 38V 4.2A 3x raden waarvoor ;)

2x 12V 400Ma

10x 8v 1,8VA altyd handig

12x Hirschmann banaan stekker

2x meet pen

zooitje 10slag potmeters

Heel mooi kastje met manometers en regel ventielen voor een zelfbouw desoldeer station.

knopje voor PM3261 scope

en vandaag via de post eindelijk! een blauw scherm voor mijn PM3310 :)

Ik kreeg trouwens van een standhouder een PR9307 Carrier frequency bridge in mijn handen gedrukt :) weet iemand mij iets meer over dit meetaparaat te vertellen?

Op 17 maart 2007 23:58:11 schreef klein is fijn:
[...]Die elco's he?[...]
Als Andreesie daar rond drie uur ook hing heb ik hem ook wel gezien..

ja, ik was er ook om 3 uur (tot en met kwart voor 4>:))

Op 17 maart 2007 23:53:04 schreef Vaas:
[..]
Andreesie heeft ook flink gehamsterd zeg, ik heb 'm ook rond zien hangen bij die kraam van €1,- voor 100gram onderdelen. >:-)

ja klopt, jij was degene die me de'weerstandenverzemalaar' noemde he? ja, ik heb voor zeker 2 kilo aan onderdelen mee!

Op 17 maart 2007 23:41:12 schreef Antoine:
[...]
Ik viel wel op, gezien ik een blinde mevrouw in de arm had die ook wel weer eens een radio beurs mee wou maken :)

dan denk ik dat ik jou wel heb gezien! (nou ja, in een flits, ik keek eerder naar dat vrouwtje

Op 17 maart 2007 23:35:15 schreef Henk hobby:
[...]
Haha, je vergeet wat:P, sorry, ik wou het ff zeggen:P:D

he ja! idd
die ene muziekmoduletje die ik had gekregen tijdens het wachten! (ze zochten een werkende multimeter:))

Op 18 maart 2007 00:02:31 schreef Henk hobby:
[...]
Maar idd, dat ben ik, (die rechtse)
Helemaal rechts zie je ook de kleine klokjes:P

ik heb die klokjes nu ook op mijn mobiel staan;)

Op 18 maart 2007 00:14:13 schreef Elektronicanet:
Heb dit jaar voor het eerst de beurs bezocht, en wel als standhouder. Het was zeker de moeite waard en ik vond het een erg leuke beurs.

We hebben verschillende CO-members langs onze stand zien komen. Toevallig iemand nog wat gekocht/bekeken bij onze stand? Ik ben van Eleshop.nl, de stand met de soldeerstations, multimeters en het gereedschapsbord. We stonden boven :)

Was een lange dag vandaag (om 5 uur opgestaan) dus ik ga maar eens slapen.

ik heb eigenlijk niets bij jullie gekocht, het was ook al kwart voor 4 toen ik bijna gedwongen werd naar huis te gaan, en volgens mij stonden jullie wat verderop...
maar elektronicanet, jij hebt toch ook in Bladel gestaan met eleshop?
of was dat weer iemand anders?

ik was er wel toen een scoopje aan het roken was...
iedereen begon te zeggen dat het stonk, zelf rookte ruikte ik het ook

Ik ben zelf rood/blond gelukkig niet blind :). Maar ik heb blinde kennisen die radio amateur zijn (geweest) en die wilden ook wel eens naar zo'n beurs. Dus waarom niet :)

En is MAH al thuis of staat ie nog in groningen???

:P

Ik mis eigenlijk foto's van 'Radio Babes'. Op elke beurs lopen toch schaarsgeklede jongedames rond om prullen aan de man te brengen?

;)

Op 17 maart 2007 23:01:54 schreef pcnerd:
[...]
owja, de plaatjes van de display (sorry voor het plaatsen van een grootte indicator, de cijferhoogte is zo'n 22mm)
de kleuren achterin de displays worden volgens mij veroorzaakt door de flits, want het is de eerste keer dat ik ze zie :P.
http://members.lycos.nl/tomzooitje/disp1.jpg
http://members.lycos.nl/tomzooitje/disp2.jpg
http://members.lycos.nl/tomzooitje/disp3.jpg

Hoeveel vraag je voor het display?

CD :)

lol, dat zou iets zijn ja :P. denk alleen niet dat er zoiets gaat komen :+.

Op 18 maart 2007 11:16:13 schreef Turbokeu:
[...]
Hoeveel vraag je voor het display?

geen idee, wat geef jij ervoor?
ik wil eerst weten wat het is :P.

//edit:
ow shit, mijn eerste dubbelpost in jaren :'(

[Bericht gewijzigd door pcnerd op ]

@ Elektronicanet

Ik was dat kleine kind die die IC trekker kocht ;) Wilde eigelijkk nog wat ander spul bij jullie kopen maar was er erg druk steeds

gaap! net weer wakker.
ik was gisteravond rond 20 voor 11 thuis! wat een terugreis!
eigelijk heb ik helemaal niet veel uitgegeven kwam ik onderweg terug achter. maar de dingen die ik zocht heb ik niet gezien of ze waren heel goedkoop (hé Henk?).

mijn buit bestaat hooftzakelijk uit een vloeistofpompje op 12 volt, een grote VFDbuis met een RVS kast eromheen, wat ferrietkraaltjes, een voorraad knoppen en schakelaartjes van de Maxxwel-stichting en een berg weerstanden van peterr. Owja, niet te vergeten 200 gram mixed elco.

Op 18 maart 2007 11:17:22 schreef pcnerd:
[...]
geen idee, wat geef jij ervoor?
ik wil eerst weten wat het is :P.(

Dat zijn 'edge lit' displays.
Zie foto van Sine's display hier:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/40730/2

@elektronicanet: ik heb idd wel ff staan kijken naar multimeters, maar heb eigenlijk een goeie:P
@Buzzer: was je bij de meeting om 11 uur??

nee, wel om 13.00

Op 18 maart 2007 11:44:36 schreef MAH:
gaap! net weer wakker.
ik was gisteravond rond 20 voor 11 thuis! wat een terugreis!
eigelijk heb ik helemaal niet veel uitgegeven kwam ik onderweg terug achter. maar de dingen die ik zocht heb ik niet gezien of ze waren heel goedkoop (hé Henk?).

mijn buit bestaat hooftzakelijk uit een vloeistofpompje op 12 volt, een grote VFDbuis met een RVS kast eromheen, wat ferrietkraaltjes, een voorraad knoppen en schakelaartjes van de Maxxwel-stichting en een berg weerstanden van peterr. Owja, niet te vergeten 200 gram mixed elco.

en zwenkwieltjes?

[Bericht gewijzigd door buzzer op ]

juist ja, ik zie nu dat ze van 0-11 gaan, en een C hebben (alle 5 stuks), alleen heb ik nou nog steeds geen waarde indicatie, doe maar is een mooi bod ;).

Van PC nerd nog een boel PIC's geruild :)
Heb eigenlijk veel te veel gekocht!
+ een gratis elektuur ;)
Ik ben alleen op de meeting van 11 uur geweest.. was wel de moeite waard! weer een paar gezichten er bij

Eigenlijk wel een leuk idee! een ''smoelenpagina'' :D

mooi displaytje PCnerd!
er werd idd redelijk gehamsterd in de verhuisdozen.

@buzzer: klopt. ik heb nog niet alles uitgepakt. ook rbg-ledjes horen er bij.

straks es de 5 pagina's lezen die er in 1 dag bij zijn gekomen...

ik heb ook nog een poging gean om een paar foto's te maken. zal es kijken wat dat geworden is.

[Bericht gewijzigd door MAH op ]

Op 18 maart 2007 12:03:38 schreef Technojurk:
Eigenlijk wel een leuk idee! een ''smoelenpagina'' :D

We kunnen natuurlijk ook voor een beurs even de avatar aanpassen. Net zo gemakkelijk toch?

Ja dat kan ook,
Maar voor mensen die niet komen...

mja, maar denk je nu echt dat ik met mijn postzegel herkent wil kunnen worden voor iedereen die hier eens op het forum kijkt?

fotos.
t was al wat rustiger. dacht zo tegen uur of 3.
http://www.uploadarchief.net/files/download/p1010002.jpg

http://www.uploadarchief.net/files/download/p1010004.jpg

Op 18 maart 2007 12:09:07 schreef GJ_:

Op 18 maart 2007 12:03:38 schreef Technojurk:Eigenlijk wel een leuk idee! een ''smoelenpagina'' :D

We kunnen natuurlijk ook voor een beurs even de avatar aanpassen. Net zo gemakkelijk toch?

Heel grappig GJ ... duurde even voor ik het zag :-)

en het grappigste was, wij(ik en buzzer) waren door iemand afgezet bij de ingang en doen de "bel" ging dat het was afgelopen. belde ik mijn pa en en de ophaler voor ons moest nog helemaal uit tilburg komen dus duurt nog wel een tijdje dachten wij. dus wij gingen helemaal bij de ingang bij de poort wachten. na een half uurtje kwam de ophaler maar die zag ons niet daar staan :P dus wij rennen naar e auto en telkens zag hij ons niet. daardoor waren wij pa som 18:00 ofzo thuis :O