CO-stand op beurs

Beste jongens,
Jullie lopen op de zaken vooruit, niks mis mee hoor maar we zoeken eerst de organisatoren bijelkaar, mensen die stukjes vrije tijd voor 101% willen inzetten. Anders bloedt dit project dood en dat zou zonde zijn voor CO!

Op de dag zelf, even zelf vooruitlopend op de zaken, hebben we zeker ook vrijwilligers nodig ...

Ja OK snap je helemaal.
Mischien T-shirts gaan verkopen op CO standjes?

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Op 12 april 2007 20:46:47 schreef Rd12tf:
Beste jongens,
Jullie lopen op de zaken vooruit, niks mis mee hoor maar we zoeken eerst de organisatoren bijelkaar, mensen die stukjes vrije tijd voor 101% willen inzetten. Anders bloedt dit project dood en dat zou zonde zijn voor CO!

Op de dag zelf, even zelf vooruitlopend op de zaken, hebben we zeker ook vrijwilligers nodig ...

ik bied me aan

Op 12 april 2007 20:46:47 schreef Rd12tf:
Beste jongens,
Jullie lopen op de zaken vooruit, niks mis mee hoor maar we zoeken eerst de organisatoren bijelkaar, mensen die stukjes vrije tijd voor 101% willen inzetten. Anders bloedt dit project dood en dat zou zonde zijn voor CO!

Op de dag zelf, even zelf vooruitlopend op de zaken, hebben we zeker ook vrijwilligers nodig ...

Waar denk je zelf allemaal aan. Heb al twee keer eerder een beurs georganiseerd, indertijd nog met beneluxrail (al weer even geleden). Ik bedoel, waar wil je mee komen, aanbieden, enz. enz. Bij beneluxrail ergerde ik me mateloos aan de onprofessionaliteit van die club. De internetsite bestaat ook al niet meer trouwens. Dus ik ga er even vanuit dat CO beter is :P.

ik ga wel naar de dva, maar wil niet achter het standje staan. Ik wil echter wel helpen met de t-shirts via m'n vaders bedrijf, zie ook het andere topic. Dan zorg ik dat die t-shirts op tijd aankomen in rosmalen met mooie bedrukking...

en verder, een occ bike zal wel iets over het budget gaan.. Die gasten zijn trouwens ook in no-time wereldberoemd geworden... Ik ga ook fietsjes maken :P.

Btw, ook andere co-relatie geschenken kan ik in het principe verzorgen...

Take a parachute, and jump!

DVRA is in Apeldoorn, Americahal. Zou jammer zijn als je in Rosmalen voor de deur staat en er zijn geen bezoekers :p

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
High met Henk

Special Member

ehhhmmm over die CCO bike.... ik kan eens kijken wat ik kan doen........

wordt alleen geen V-twin, maar een flat twin...... helemaal kostenloos gaat ook niet lukken.

is er interesse?

Op 12 april 2007 20:46:47 schreef Rd12tf:
[...] we zoeken eerst de organisatoren bijelkaar, mensen die stukjes vrije tijd voor 101% willen inzetten. Anders bloedt dit project dood en dat zou zonde zijn voor CO!

en dat is nu EXACT waarom ik zeg: dit jaar niet, ik ga dit jaar trouwen en heb een auto die af MOET.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

als er toch aan een stand gedacht wordt...

een soort promotiemateriaal?

ik vind dit wel tof :9, en ng toepasselijk ook...

dit(2.36MB) filmpje laat zien wat ze doen...

[Bericht gewijzigd door Tim Blanckaert op vrijdag 13 april 2007 07:42:35

High met Henk

Special Member

kost dat? en kun je ze zelf proggen?

Hoewel het natuurlijk leuker is om iets zelfgemaakts mee te geven.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 13 april 2007 07:55:57 schreef High met Henk:
kost dat? en kun je ze zelf proggen?

Hoewel het natuurlijk leuker is om iets zelfgemaakts mee te geven.

proggen zal wel niet mogelijk zijn dat zelf te doen

prijs en zo:

De prijs bij een afname van 1000 stuks is € 2,58

Gravure achterzijde met URL € 0,50 per LCD sleutelhanger.

Prijzen zijn exclusief 19% BTW, inclusief transport per boot.

Levertijden en betalingen:

Levertijd: ca 20 dagen productie, na ontvangst 50% aanbetaling

Transport boot: ca 32 dagen

Transport vliegtuig: ca 5 dagen

Betaling:

50% vooruit, resterende 50%, 2 weken na levering.

Aanlever specificaties

Aanleverspecificaties: Jpeg, PSD, BMP, EPS in 300dpi.

Verpakking: 400 PromoLCD's per doos, formaat per doos 45.7x34x21.5cm.

High met Henk

Special Member

'k loop er stuk minder warm voor....

vind ze:

.1 erg duur

.2 niet adaptief

Ik denk dat het beter is iets custom made's in elkaar te zetten. Je moet je nl afvragen wat de prijs bij 100 stuks is! dies waarsch VEEL hoger. en je hebt er geen drol aan.

zou jij zoiets kopen als het in de stand ligt?

ik zie dan eerder iets in een batterij met een weerstand mannetje erop met een led als hoofd. die kun je dan aanzetten

simpel, creatief en home made.

[Bericht gewijzigd door High met Henk op vrijdag 13 april 2007 08:08:45

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
GJ_

Moderator

Op 13 april 2007 06:07:29 schreef High met Henk:
...dit jaar niet...

Even voor de duidelijkheid: het ging toch eigenlijk om Rosmalen volgend jaar, of ben ik nu abuis?

Enne, wat mijn brommert niet goed genoeg :-(
Volgens mij hebben we zo'n aandachttrekker helemaal niet nodig en bovendien heeft het weinig met CO te maken.

[offtopic]
En OCC kan zelf geen motoren bouwen, die assembleren alleen, en dan nog afschuwelijke taarten van motoren ook nog.[/offtopic]

High met Henk

Special Member

hmm GJ_ je moet wel het nodige voorbereiden. ik ga dit jaar (november) trouwen en heb dus nog een project wat af MOET!

en ik vindt jouw brommert helemaal :P:P:P

ook een Flat twin. Maar check de link in mijn profiel eens. Dan snap je best wel wat ik kan ritselen.....

En die kunnen we dan zo opbouwen als we zelf willen! Dus met LEd verlichting, en allerhande andere tools.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
High met Henk

Special Member

balpen heeft functie, dit niet.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

zo het per promotie niet veel logisher zijn om mensen direct kennis te laten maken met CO.

dus er een aantal pc's neer zetten waar men alleen co kan bezoeken, en dergelijken.

voor de verkoop gewoon veel standaart onderdelen tegen een lage prijs dat doet het altijd goed

High met Henk

Special Member

en kleine simpele projectjes (evt hier van de site...)

dat was dus idd wat ik van plan was. home made AMV, 555 timers. EVT zelfs als bouwpakketje

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

er zijn hier genoeg mensen die printen kunnen maken en dan zou je dus schakelingen (van de site) kunnen verkopen als bouwpakketje. klein beetje winst voor co en het kan weer allemal uit. printen kan je natuurlijk ook bestellen maar home made is leuker natuurlijk(kost wel veel tijd).

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 13 april 2007 09:49:55 schreef Jan klaasen:
dus er een aantal pc's neer zetten waar men alleen co kan bezoeken, en dergelijken.

Dat werkt niet dat doen mensen niet op een beurs. Weet ik uit ervaring.

High met Henk

Special Member

spreek je nl meteen een jong publieka aan.

misschien heb ik binnenkort ook leuk projectje voor op de site....

zal wel posten als af is.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 13 april 2007 10:04:22 schreef Antoine:
[...]

Dat werkt niet dat doen mensen niet op een beurs. Weet ik uit ervaring.

een kleine presentatie of animatie over de werking van co dat dan geprojecteerd wordt kan ng meevallen...

High met Henk

Special Member

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Waarschijnlijk zal het verkopen van de simpelere schakelingetjes van de site best goed lopen. Dit omdat er hier op het forum veel naar gevraagd wordt.

Wat je dan idd zou kunnen doen is een stuk of 5-10 van deze schakelingen uitkiezen. Hiervoor printjes maken, en onderdelen verzamelen en deze dan verkopen op de stand (duh).

Als je de printjes bij ledsee laat maken, hoeft het niet eens zo heel duur te worden voor profi printjes. Dan nog wat onderdeeltjes erbij, en het geheel hoeft echt niet zo duur te zijn.

Voor de schakelingen zat ik o.a. te denken aan :
10 Watt versterker
LED VU meter
Astabiele multivibrator ( mijn eerste schakeling :P )
Led lichtorgel ( die verrektes veel op de schakeling van een bekende elektronica kits verkoper lijkt )
NE555 schakeling
LM317 voeding
Voedingsfilter ( evt ?, miss handig voor de HF jongens )
De AVR dobbelsteen
De PIC dobbelsteen
HD led meter

Evt zou je zelfs nog een inschrijflijst kunnen maken voor de mensen die telaat komen. Waarvoor er dan een samenkoopactie georganiseerd kan worden. Krijg die site ook gelijk wat extra publiciteit. :)

[Bericht gewijzigd door Mr GAmba op vrijdag 13 april 2007 10:31:03

High met Henk

Special Member

beetje tegenstrijdig om niet PSD(printservice dordrecht) ---> te gebruiken.

ik zeg niets, maar ziet er meteen beetje hobbyachtig uit. en hijs niet duur.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???