Circuits Online Kleding

Zijn Europeese shirts van het merk B&C.

Maten:
http://www.bc-europeanstyle.com/module/images2/tshirts/tab_tshirts_exact190_u.gif

Anoniem

B&C he?
daar heb ik wel goede ervaringen mee...

en als ik mag koop ik ook een t-shirt,
12,50 is niet veel voor een goede shirt
en een deel gaat naar CO
das heeel mooi:P

B&C is idd wel redelijk bekend en goed.

alleen even wachten op reactie van moderator hoe het verder moet... die zouden nog overleggen.

kan er geen nieuw topic gestart worden zodra er beslist is waar ze gemaakt worden en hoeveel ze kosten.

dit topic is een kriskras van aanbiedingen, prijzen en ideeen waar geen duidelijkheid meer in bestaat.

dus een nieuw topic, met een afbeelding van het shirt, de leverancier en de prijs, en dan vervolgens de inschrijvingen op de bestellingen natuurlijk :-)

klein is fijn

Moderator

Op 28 april 2007 08:25:53 schreef soundmouse:
alleen even wachten op reactie van moderator hoe het verder moet... die zouden nog overleggen.

Ik heb je de uitkomst van het overleg gisteravond al gemaild.

@klein is fijn

Ik zal even kijken, gelukkig is het op de gmail dus kan overal kijken. Mijn hard disk is donderdag gecrashd! :(:(:(:( oeh wat was ik daar toch zo niet blij mee !

maar ik check het even ;)

KT88

Overleden

Op 28 april 2007 08:25:53 schreef soundmouse:
B&C is idd wel redelijk bekend en goed.

Zeker.
Heel goede speakertjes voor de zelfbouwert, en niet duur ook! ;-)

http://www.cadaudio.dk/bcspeakers.htm

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

kan geen shirts vinden op die site

chuckie

Honourable Member

@soundmouse en KIF

Morgenavond hebben we de eerste vergadering over de circuits online stand, ik zal de verkoop van de t-shirts eens opvoeren.
De eerste beurs wordt zowieso Rosmalen, dus dat duurt nog even.
Dit i.v.m. alle voorbereidingen, bouwen van de stand, inzamelen e.d..
We willen het wel goed doen, dus dat kost tijd.

-edit-
Misschien is het iets als jullie op de stand een intekenlijst neerleggen? Ik zal het in ieder geval morgen voorleggen.

[Bericht gewijzigd door chuckie op maandag 30 april 2007 11:47:57

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Toevallig bezig met de jeepclub om Tshirts, Polo's en Petten te laten maken
Kosten worden nogal bepaald door het aantal kleuren

Ik geloof dat de petten (6 kleuren) op ongeveer 10 euro uitkomen.

http://pascal.nedlinux.nl Niet tegenspreken, Ik heb altijd gelijk !
klein is fijn

Moderator

Op 30 april 2007 11:27:08 schreef chuckie:
Morgenavond hebben we de eerste vergadering over de circuits online stand, ik zal de verkoop van de t-shirts eens opvoeren.

Na overleg met de andere mods hebben we besloten om bij Igopost te bestellen, gezien dat stukken goedkoper is en mogelijkheid geeft tot een uitgebreider T-shirt.

Misschien is het iets als jullie op de stand een intekenlijst neerleggen? Ik zal het in ieder geval morgen voorleggen.

Rosmalen is nog wel erg ver weg (15 maart 2008), tegen die tijd hoop ik eigenlijk al dat de boel aardig is afgerond. Al kunnen we natuurlijk altijd een paar T-shirts achter de hand houden voor verkoop op de stand.

Rosmalen, Brabant?
Beetje ver voor iemand uit Overijssel :P

maar wil met alle plezier iets maken/doen en dan door iemand daar op de stand te plaatsen.

Mijn inkoopprijs van de shirts is € 7,50 (shirt en 2kleur borstbedrukking).
Aangezien er dan nog winst bij op moet en verzendkosten word het weer te duur.
En klein is fijn heeft dus in overleg dus voor IGO post gekozen. idee van pcnerd

:) maar dan wil ik natuurlijk er ook wat kopen..

moderator(s), hoe gaan jullie de actie opstellen? In een nieuw topic of en speciale pagina?

Verwachten jullie dat de shirts snel weg zijn als de verkoop nu zal beginnen? Ik ga zo weg tot vrijdag avond en heb niet de beschikking over internet en wil wel graag een shirt.

Bij mij het zelfde verhaal, me hard disk is gecrashd en kan af en toe op de Mac eventjes op CO kijken maar deze week zal het ook weinig zijn (denk ik).

Dus misschie handig voor een grotere voorraad ? :)

Als er toch wat extra wordt besteld voor Rosmalen, dan blijft er wel wat over.

Als ze nou eerst alle bestellingen binnen krijen en mensen betalen. Dan bestellen de mods bij de lverancier, maakt volgens mij niet uit hoe veel.. word er alleen maar goedkoper op per shirt.

In principe kunnen er dus oneindig veel besteld worden in een bepaalde tijd. Want deze actie gaat natuurlijk niet jaren duren :P.

Ik zat zelf te denken aan 2 maand ofzo. En das wel lang als je op je shit moet wachten zo lang dus als het dan word opgesplitst in 4x ofzo? Ik denk maar hard op :)

[Bericht gewijzigd door soundmouse op dinsdag 1 mei 2007 09:53:32

Op 4 mei 2007 16:08:01 schreef niels v.v:
Weten jullie al wat meer?

Ik denk dat er nog overleg over is.. beter goed overleggen dan snel "fout" bestellen.

Hallo, ik ben nog steeds wel geintresseerd, en ben vast niet de enige, hoe staat het er voor?

klein is fijn

Moderator

Ik ben bezig met mailen en maten achterhalen van T-shirts. Het duurt wat langer gezien ik onderweg nog wat andere bedrijven ben tegengekomen.

Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Een CO shirt wil ik ook wel hebben! Had dit hele topic nog niet gezien... Gaat het wel nog door?

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

@ Klijn is fijn

Je zou toch bij IGO post doen?
Als dat toch niet doorgaat, dan heb ik wel iemand voor je.

Mail Erik van info @ popweb .nl (zonder spaties) even. Hij kan je alle info geven van de B&C shirts.