Modulair uit te breiden mengpaneel

Ik ben op zoek naar een schema van een mengpaneel dat ik modulair kan opbouwen, dus als ik een extra kanaal wil, ik gewoon een extra print maak en dit toevoeg aan het geheel, dus ik wil een soort master print maken waar de uitgangen en mastervolume regeling enz. op komt en losse modules voor elke input, en het liefst met toonregeling en effectloop per kanaal. Heeft iemand hier iets van liggen met printlayout ? bij voorbaat dank.

bloep....
IF you can't convince them, then confuse them!

Op ma 06-05-2002 00:03:29 schreef Prutsertje:
Ik ben op zoek naar een schema van een mengpaneel dat ik modulair kan opbouwen, dus als ik een extra kanaal wil, ik gewoon een extra print maak en dit toevoeg aan het geheel, dus ik wil een soort master print maken waar de uitgangen en mastervolume regeling enz. op komt en losse modules voor elke input, en het liefst met toonregeling en effectloop per kanaal. Heeft iemand hier iets van liggen met printlayout ? bij voorbaat dank.

kan je niet een mono mixer nemen.. en daar kan je dan wel extra prints aan toevoegen.. om hem stereo te maken of extra kanalen..

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op ma 06-05-2002 00:37:16 schreef Jeroen Boere:
moved naar audio

waarvoor dient het requestforum dan ?

bloep....
Jeroen

Moderator

Op ma 06-05-2002 08:15:55 schreef Prutsertje:
waarvoor dient het requestforum dan ?

Voor verzoeken van schema's. Maar omdat dit specifiek over audio gaat, kan het beter in de audio-sectie.

High met Henk

Special Member

mengtafels hebben altijd een modulaire opbouw.
voorversterking regelbaar dmv van faders per kanaal
EVT tonenregeling per kanaal
evt andere rotzooi per kanaal,
dan de somversterker
en dan de output met een voorversterker die instelbaar is met de master faders.

waar het samnekomt zit de somversterker. meestal een op amp. Maare, deze kan oneindig veel siganeln samenvoegen. ik heb weleen kleine uitleg in mij electronica boek, zal kijken of ik van de week ff kan scannen voor je.

Groetjes

Sven

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op ma 06-05-2002 13:14:47 schreef High met henk:.....waar het samnekomt zit de somversterker. meestal een op amp. Maare, deze kan oneindig veel siganeln samenvoegen. ik heb weleen kleine uitleg in mij electronica boek, zal kijken of ik van de week ff kan scannen voor je.

Groetjes

Sven

Dat zou natuurlijk super zijn, alvast bedankt voor de moeite

bloep....