volgorde secties

hey, vooreerst complimenten voor het deskundig beheer van dit forum.

waar ik mij nog altijd het meeste aan erger is dat de secties altijd in een andere volgorde verschijnen. |:(

kunnen deze niet gewoon alfabetisch blijven staan?

( na het selecteren van Forum in de linkse kolom )

( ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die dat hinderlijk vind )

anders nog een dikke pluim voor de Moderators.! :9~:9~:9~:9~:9~

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun
GJ_

Moderator

Die staan nu in de volgorde in welke het laatst gepost is. Ook daar is wel wat voor te zeggen natuurlijk alhoewel ik ook denk dat een vaste volgorde misschien duidelijker is.

misschien eens pollen ? wie wat verkiest, vast of flexibel?

( zou het technish mogelijk zijn zonder ingrijpende veranderingen? )
Het beste zou natuurlijk zijn om dit met bvb een rechtermuisklik te kunnen instellen )

of laatst gepost zou je een ander kleur kunnen geven, of een postbus-icoontje meegeven of een groen ledje laten branden ?
:9

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun

Op 30 augustus 2007 21:00:48 schreef Erelce:
misschien eens pollen ?

Ja, en vervolgens pollen om te bepalen welke sectie bovenaan moet verschijnen. Leute en vermaak gegarandeerd... :-)

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

@ PROS
haha,

gewoon alfabetisch laten.

heb jij er geen last mee om telkens een sectie terug te zoeken in een lijst die steeds verandert?

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun
GJ_

Moderator

Ik heb het vermoeden dat de meesten navigeren met het "meer..." rechts onder de laatste active topics.

Ik wel in ieder geval.

klein is fijn

Moderator

Op 30 augustus 2007 21:07:42 schreef pros:
Ja, en vervolgens pollen om te bepalen welke sectie bovenaan moet verschijnen. Leute en vermaak gegarandeerd... :-)

En we hoeven de komende anderhalf jaar geen pollen meer te verzinnen. ;)

@ GJ_

bedoel je ' laatste discussies ' onderaan de secties?

dat heb ik inderdaad nog niet veel gebruikt, misschien moet ik daar vanaf nu een gewoonte van maken?

en vergeet dan maar mijn verzoek....

want ik zie al enkele negatieve reacties....

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun

Op 30 augustus 2007 21:23:50 schreef Erelce:heb jij er geen last mee om telkens een sectie terug te zoeken in een lijst die steeds verandert?

Nee, omdat het nog nooit bij me opgekomen is naar secties te zoeken. Als de titel van een topic me boeiend lijkt, ga ik daar eens rondneuzen - ongeacht de sectie.

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Henry S.

Moderator

GJ bedoelt de 'meer' onder de 5 recentste topics rechtsboven onder het kopje Forum. Die verwijst ook naar de laatste discussies.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 30 augustus 2007 21:31:22 schreef GJ_:
Ik heb het vermoeden dat de meesten navigeren met het "meer..." rechts onder de laatste active topics.

Ik wel in ieder geval.

Idem...
Ik weet niet eens wat TS nou precies bedoeld. :-)

Het enige wat ik wel jammer vind is het ondergeschoven kindje van het vraag en aanbod gebreuren.
Advertenties zullen mij niet snel opvallen omdat ik alleen het forum bekijk.
Zouden nieuwe advertenties, óók tussen alle andere posts en topics staan, zou dat het vraag-en-aanbod gebeuren wel uit het isolement halen.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Gewoon laten zo als het is..

Waar ik wel mij wel eens aan erger is dat ik na een lange discussie het hele pokke-eind weer naar boven moet scrollen om een linkje te vinden.

In the beginning there was nothing.... and even that exploded...

@ Henry S.

ja ok, ik heb het gevonden, bedankt... is hetzelfde als laatste discussies.....ok

in het vervolg zal ik zo navigeren,

Als het aan mij ligt mag deze topic afgesloten worden.

;)

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun

Op 30 augustus 2007 21:52:50 schreef ~Galaxy:
Gewoon laten zo als het is..

Waar ik wel mij wel eens aan erger is dat ik na een lange discussie het hele pokke-eind weer naar boven moet scrollen om een linkje te vinden.

inderdaad, heb ik mij ook al aan geërgerd, een linkje "top" zou hier niet misstaan, kan niet veel werk zijn (voor zover ik er iets van ken) (jeroen ?)

Master Industriële Wetenschappen: Elektronica-ICT
klein is fijn

Moderator

De Home toets op je toetsenbord?

ik heb nergens last van.
maar ik kijk er niet veel naar
kwam er pas vorige week achter dat en nu een nieuwe sectie is.
meten en meetapparatuur

Op 30 augustus 2007 21:52:50 schreef ~Galaxy:
Waar ik wel mij wel eens aan erger is dat ik na een lange discussie het hele pokke-eind weer naar boven moet scrollen om een linkje te vinden.

Met de "home" toets zit je in één keer weer aan het begin van de pagina.

edit:
Oops, over het antwoord van KIF heen gelezen, sorry...

Ik vind het zo wel handig. ALs ik dan bijvoorbeeld een op msn aan het praten ben, en weer terug kom op het forum, kan ik teminste zien of er nog wat nieuws bij is gekomen, zonder dat ik elke sectia apart aan moet gaan klikken:)

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

ja, inderdaad.

het lag aan mij, mijn manier van navigeren was verkeerd

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun