Mag mijn gebruikersnaam Jan Paul Posma worden veranderd in JPP? :-)

Alvast bedankt
JPP ;-)

En die van mij in MADdie??

Op di 21-05-2002 20:29:54 schreef Jeroen:
En da's ook done :-)

Tnx :) nu weet iedereen wie en wat ik ben :D

ende mijne in: "SandMan"????

is het niet beter dat iedereen gewoon zijn eigen naam kan veranderen?

Nee, dat is het niet om verwarring te voorkomen. Ik wil wel nog even kwijt dat een nickchange in principe eenmalig is, dus kom niet iedere week aan voor een andere nick.

En kayr -> SandMan ook done :)

[Bericht gewijzigd door Jeroen op ]

Op wo 22-05-2002 17:42:03 schreef Jeroen:
Nee, dat is het niet om verwarring te voorkomen. Ik wil wel nog even kwijt dat een nickchange in principe eenmalig is, dus kom niet iedere week aan voor een andere nick.

He jammer :) lol
Nee ik vraag het omdat toen ik me inschreef ik d8 dat je je voornaam moest geven of zo. Ik wist niet dat je daar een op merking over jezelf kon zetten e.d. :D

Op wo 22-05-2002 18:25:49 schreef MADdie:

[...]

He jammer :) lol
Nee ik vraag het omdat toen ik me inschreef ik d8 dat je je voornaam moest geven of zo. Ik wist niet dat je daar een op merking over jezelf kon zetten e.d. :D

Is het niet handig als dit bij het inschrijven vermeld wordt?

beetje overbodig denk ik
wat je er wel bij kunt bij zetten dat dat je naam voor altijd blijft, dus niet meer kan worden verandert ofzoiets.

Ik vindt het eigelijk beter dat je je naam niet kunt veranderen, omdat je anders niet meer weet wie wie is.

precies, wat michaël zegt klopt. Een vergissing kan altijd voorkomen dus zijn wij bereid om een gebruikersnaam te veranderen, dit moet dus inderdaad niet om de 2 dagen gebeuren want dat doen wij dus gewoon NIET.