MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Jeroen
Moderator
Nee, dat is het niet om verwarring te voorkomen. Ik wil wel nog even kwijt dat een nickchange in principe eenmalig is, dus kom niet iedere week aan voor een andere nick.
En kayr -> SandMan ook done 
[Bericht gewijzigd door Jeroen op ]
MADdie
Op wo 22-05-2002 17:42:03 schreef Jeroen:
Nee, dat is het niet om verwarring te voorkomen. Ik wil wel nog even kwijt dat een nickchange in principe eenmalig is, dus kom niet iedere week aan voor een andere nick.
He jammer
lol
Nee ik vraag het omdat toen ik me inschreef ik d8 dat je je voornaam moest geven of zo. Ik wist niet dat je daar een op merking over jezelf kon zetten e.d. 
Op wo 22-05-2002 18:25:49 schreef MADdie:
[...]
He jammer
lol
Nee ik vraag het omdat toen ik me inschreef ik d8 dat je je voornaam moest geven of zo. Ik wist niet dat je daar een op merking over jezelf kon zetten e.d.
Is het niet handig als dit bij het inschrijven vermeld wordt?
Roel
Hieper de piep!
beetje overbodig denk ik
wat je er wel bij kunt bij zetten dat dat je naam voor altijd blijft, dus niet meer kan worden verandert ofzoiets.
Michaël
I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
Ik vindt het eigelijk beter dat je je naam niet kunt veranderen, omdat je anders niet meer weet wie wie is.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
precies, wat michaël zegt klopt. Een vergissing kan altijd voorkomen dus zijn wij bereid om een gebruikersnaam te veranderen, dit moet dus inderdaad niet om de 2 dagen gebeuren want dat doen wij dus gewoon NIET.