YES !! Zie je wel... zou het nog wat uitmaken of ze 1040 uren,
of 2080 uren per jaar naar school gaan ?
Of zou het inderdaad een sgool zijn, ipv school ?
Dat zou het kunnen verklaren
Ik weet dat het een misselijke streek zou zijn, maar omdat het echt
een schandaal te noemen is, dat zo`n HTS-er (of soortgelijk) de
simpelste dingen niet begrijpt, moet zo een niet eens in de zijk
worden gezet ?
Dit lijkt op mobbing, en er kan nauwelijks een feller tegenstander
daarvan zijn dan ik; maar misschien dat zo een dan toch eens gaat
leren waarvoor hij zijn papiertje zal krijgen, of reeds heeft ?
De persoon waarover ik in mijn vorige post schreef, zij toen, dat hij
zich helemaal niet voor elektronica interesseerde; hij wilde uit-
sluitend een kaderfunctie....
jaja... en dan zijn `ondergeschikten` opdrachten geven, die niet
mogelijk zijn, en hen dan de schuld geven dat de boel kapot gaat
of niet werkt. En ook geen tegenspraak van die `ondergeschikten`
dulden. Op ongeveer die gronden is destijds de Space-shuttle
geexplodeerd. Er was reeds lang tevoren gewaarschuwd, dat er lek-
kage was. Maar volgens de `hogeren` hadden die anderen er geen
verstand van.
OK, er zijn ook chefs, die, wanneer je beweerd dat het niet kan,
zeggen: "Doe het maar op jouw manier."
(Is hij er mooi vanaf )
Ook eens beleefd: Ik vraag hoe het een en ander in elkaar zou
moeten worden gezet, want het past niet.
"Ja dat past wel!" zegt hij. IK: "Neehoor, past niet"
Hij: "Ik kom zo bij je"
Hij komt, en zegt: "Kijk, dat doe je ZO" en begint te prutsen.
Hij: "Verrek, waarom wil dat nou niet??"
Ik: "Dat zei ik toch?"
Hij: "Je moet je bek houden!"
Tja.....
Maar wat kun je van een docent verwachten ?
Ik kom op een duits elektronicaforum docenten tegen met vragen,
waarvan ik denk: "Moet jij dat als docent niet allang weten of
op z`n minst zelf kunnen uitvinden ?"
Neen, dat zijn geen docenten van een Grundschule.... HAHAHA
Groeten!
Eddied