heeft iemand een schema voor een draadloze headset ?

Ik wil graag een headset draadloos maken, geen IR.

Het is bedoeld voor op een telefoonsysteem aan te sluiten, maar wil er ook andere dingen mee kunnen doen, ik kan evt. een draadloze hoofdtelefoon slopen, maar daar heb ik de microfoon nog niet werkend mee. Heeft iemand evt een schema met printlayout van zo'n ding ???

Het mag evt. ook een draagbaar kastje zijn waar ik een gewone headset op aansluit, dat zou eigenlijk nog beter zijn. Dan hang ik het geheel gewoon aan de riem en gebruik de originele headset, ik wil dit nml. gaan gebruiken op m'n werk zodat ik de headset gewoon op kan houden en toch mobiel ben.

bloep....
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

mwah, +/- 15 meter denk ik, maar mag gerust meer zijn als je zo'n schemaatje hebt...

bloep....

is een klein fm ontvangertje +zendertje niet wat voor jou?

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

als ik d'r twee van heb een van mic naar ontvanger en op een andere frequentie een van geluidsbron naar oortelefoon wel ja, zoiets zoek ik dus, maar het moet dus in twee richtingen werken... :) (en full duplex...)

bloep....

dan heb ik precies iets voor je ... weetniet tot hoeveel meter zal ff zien

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op wo 22-05-2002 17:39:52 schreef Erik:
dan heb ik precies iets voor je ... weetniet tot hoeveel meter zal ff zien

kijk, dat pleziert me nou he ;)

als je wilt mag je het mailen naar M.J.Lion@home.nl

dank je !

bloep....

schema is onderweg over 5 min
indien nog meer gegadigden zeg het dan maar

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op wo 22-05-2002 18:10:15 schreef Erik:
schema is onderweg over 5 min
indien nog meer gegadigden zeg het dan maar

Een meer gegadigde luidt zich :)
Hoef ik niet meer te struikelen over 2,7 mtr kabel hehe
email: joost@silvrants.tmfweb.nl

groeten, Joost

p.s. ik ga dit gebruiken bij 't mengpaneel dus in de buurt van versterker, cd spelers, boxen etc. Kan dit gaan storen?

[Bericht gewijzigd door Joost op woensdag 22 mei 2002 20:09:51

Op wo 22-05-2002 18:10:15 schreef Erik:
schema is onderweg over 5 min
indien nog meer gegadigden zeg het dan maar

En hierbij meld ik mij ook als gegadigde
rdiek@rendo.dekooi.nl

ik stuur het straks wel eventjes... heb et een beetje druk

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op wo 22-05-2002 18:10:15 schreef Erik:
schema is onderweg over 5 min
indien nog meer gegadigden zeg het dan maar

Ik zou het ook wel willen.

zoeloelip@hotmail.com

hier nog een klant:

bij voorbaat dank!:)

[Bericht gewijzigd door Roel op woensdag 20 juli 2011 19:43:25 (21%)

Hieper de piep!

met 10cm draadantenne zijn afstanden tot ongeveer 100 meter...

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

ik heb helaas nix gekregen :( foutje ??

bloep....

Erik kun je het schema + onderdelen niet gewoon hier op het forum zetten? bespaart je veel moeite!

groet joost

kanook

prutsertje :klopt was het niet vergeten maar moest eten en toen moest ik effies weg...

ik zal proberen het er straks op te zetten...

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

is goed joh. wil je niet pushen, maar omdat je zei 5 min. dacht ik dat er iets was misgegaan, take your time.....

bloep....

ik weet het mods... plaatjes mogen niet groter dan een bepaald iets ... maar wist ff niet of deze wel of niet mocht
http://212.187.7.239/circ/intercom.gif

het schema lijkt mij opzich vanzelfsprekend ik zal de tekst van de originele schema erbij plaatsen:

Full Duplex Xtal Controlled
VHF Transceiver

This NBFM VHF transceiver was orginally designed for a work collegue Mr. Paul Creed, who wished to have a radio link between himself and his son whilst riding his motorcycle and son in the side car. As it is difficult to use a PTT on a motorbike a continuous transmission / reception duplex system was required. The easiset way is to use one Xtal Oscillator to feed the TX and RX but use a 450KHz I/F for RX. I used a 470KHz IFT and tuned it down to 450KHz by adjusting the slug. The chosen frequencies were 49.860MHz for one unit and 49.410MHz for the other. These units will output approximately 10mW of RF power and ranges of 300ft have been achieved using a 1/6wave rubber duck (144MHz R/D works well) for transmit and a 10cm wire antenna for recieve

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op donderdag 23 mei 2002 17:18:30

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

super! maareh, je hebt niet toevallig ook nog een printlayout ervan he ?? :D (ik weet het, ik mag al blij zijn met dit schema, maar waarom het wiel twee keer uitvinden he ? ;) )

bloep....

kanook... maarja dit heeft hetzelfde effect... en heb eff die stomme ajp circuits uit de achtergrond gehaald vind ik namelijk zelf wel irritant..

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op do 23-05-2002 12:05:40 schreef Erik:
kanook... maarja dit heeft hetzelfde effect... en heb eff die stomme ajp circuits uit de achtergrond gehaald vind ik namelijk zelf wel irritant..

uhh, dit is toch de zender he? wat is dan het schema van de ontvanger?? Of is dit de zender en hetzelfde schema de ontvanger?

[Bericht gewijzigd door Joost op donderdag 23 mei 2002 21:18:40