Monster_Henry
My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry
Volgende keer zal ik met de Canon 400D komen hoor 
Lijkt me wel leuk om eens een meeting te houden, maar hoe en waar is voor een ander topic.
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
djoveld: Geen krachtvoer
zelfs geen blikje energiedrank.. haha,
Maareh, met wie ik aan het praten was, was dat niet arjan swets? nee die komt niet uit hengelo.. vandaag er heen, jobquest..
EDIT:
Mijn vader schopt me wel eens
maareh, ik eet wel elke dag mijn bordje leeg 
Hoezo, ben ik zo groot? 
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
@Technojunk : Nee je was met nog 2 anderen aan het praten met KIF. KIF stond achter de stand jullie ernaast. Het zal zo'n 13:30 ofzo geweest zijn.
@djoveld: ik kan me je wel herinenren, je was vele malen ouder dan ik ooit gedacht had aan je post: dacht altijd dat u een stuk jonger was...
@High met Henk : Nou dat u hoeft echt niet hoor. Jij is prima. Van u ga je je pas echt oud voelen.
Dat ik vele malen ouder ben dan je dacht daar schrik ik wel van, ik voel me nog niet echt oud...
Moet ik het als een compliment opvatten dat ik kennelijk jeugdige replies post of juist niet als compliment, dat ik er als een fossiel uitzie ofzo
Als ik vele malen ouder ben dan bijvoorbeeld Technojunk dan denk je dat ik al over de 70 ben ofzo. Ik ben overigens 45.
Ik ga er maar eens een paar avondjes over nadenken denk ik 
Overigens High met Henk : jij was weer jonger dan ik gedacht had dat compenseert weer mooi
Ik meen eens een foto van je gezien te hebben op circuitsonline maar daar stond je kennelijk wat onvoordelig op ofzo.
Misschien wordt het tijd voor een soort face-base ofzo, een foto bij je profiel voor degenen die dat leuk vinden. Is voor zo'n beurs wel heel erg makkelijk.
Jochem
Turbokeu
Golden Member
I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
klein is fijn
Moderator
Op 18 maart 2008 11:17:01 schreef Jochem_S:
Ik denk als je een face-base op gaat zetten met CO'ers dat er volgende keer niemand meer komt
Of allemaal met een bivakmuts op. Maar zo en zo, een face-base zet je alleen op als daar toestemming van de 'faces' voor is.
Om weer even terug te springen naar Rosmalen, heeft iemand die Trektopnix geheugenscoop voor 225 euro gezien? Ik heb er niet heel lang naar gekeken omdat ik toch niet genoeg geld mee had, maar was er iets mis met dat ding? Buitenkant zag er in ieder geval nog prima uit. 225 euro is nou ook weer niet echt duur voor een geheugenscoop.
Op 18 maart 2008 15:53:46 schreef Turbokeu:
Mijn foto staat reeds in mijn avatar, zoals te zien ben ik gemakkelijk herkenbaar...
van welke planeet kom je eigenlijk?
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Op 18 maart 2008 09:32:15 schreef djoveld:
@Technojunk : Nee je was met nog 2 anderen aan het praten met KIF. KIF stond achter de stand jullie ernaast. Het zal zo'n 13:30 ofzo geweest zijn.
Ja, Kif, 1 iemand waar ik zo de naam niet van weet.., en arjan swets geloof ik..
Turbokeu
Golden Member
I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Technojunk
Lama
[Bericht gewijzigd door Technojunk op (85%)]
@Man from OXO,
U heeft mail!
Of heeft Turbokeuke alle mail van de .nl domeinen geblokkeerd?

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op (55%)]
Turbokeu
Golden Member
Oxo is de planeet van het buitenaards wezen (acteur Jacques Villeret) in de Franse klassieker "La soupe aux choux" (de koolsoep) met Jean Carmet en Louis de Funès (deze film mag je echt niet missen, wel moet je hem in originele versie zien, en natuurlijk ook Frans begrijpen).
@Eugène: Niks geblokkeerd! Ik heb je mailtje goed ontvangen en zal er zo snel mogelijk op antwoorden.
Op 18 maart 2008 17:29:49 schreef Turbokeu:
Oxo is de planeet van het buitenaards wezen (acteur Jacques Villeret) in de Franse klassieker "La soupe aux choux" (de koolsoep) met Jean Carmet en Louis de Funès (deze film mag je echt niet missen, wel moet je hem in originele versie zien, en natuurlijk ook Frans begrijpen).@Eugène: Niks geblokkeerd! Ik heb je mailtje goed ontvangen en zal er zo snel mogelijk op antwoorden.
en je komt op een Harley-Davidson, niet met een space-shuttle ofzo?
Turbokeu
Golden Member
Op 18 maart 2008 17:29:49 schreef Turbokeu:
Oxo is de planeet van het buitenaards wezen (acteur Jacques Villeret) in de Franse klassieker "La soupe aux choux" (de koolsoep) met Jean Carmet en Louis de Funès (deze film mag je echt niet missen, wel moet je hem in originele versie zien, en natuurlijk ook Frans begrijpen).
Oehh .. die heb ik al ERG lang niet meer gezien ... iets met wijn, eigen water putten, koolsoep en de effecten daarvan ja 
-edit-
oehhhh .. hij staat op usenet
Turbokeu
Golden Member
Jochem
Op 18 maart 2008 16:20:06 schreef klein is fijn:
Om weer even terug te springen naar Rosmalen, heeft iemand die Trektopnix geheugenscoop voor 225 euro gezien? Ik heb er niet heel lang naar gekeken omdat ik toch niet genoeg geld mee had, maar was er iets mis met dat ding? Buitenkant zag er in ieder geval nog prima uit. 225 euro is nou ook weer niet echt duur voor een geheugenscoop.
Oeh, ik heb wel effe wat apparaten staan bekijken, maar was meer geïnteresseerd in functie-generatoren (waar ik de gevraagde bedragen niet voor over had).
Maar ik meen wel dat ik dat ding heb zien staan. Volgens mij niet bij die verpak-het-in-plastic-man, maar wel in hetzelfde pad. Heb niet gezien dat er 'defect' ofzo op stond.
tja, als ike ven bedenk dat mijn TDS ook 225 kostte en nog eens 50 euro verzendkosten en dat de functionaliteit niet gegarandeerd was:
mooi prijsje ja
mijne bleek na een schoonmaakbeurtje ook prima te zijn en vergezeld mij op mijn bureau op mijn werk....
dus even zoeken en je vindt nog weleens koopjes
klein is fijn
Moderator
@ Jochem, in dat pad ja. Volgend jaar gaat dus gewoon de spaarpot mee. Komt die auto van je nog dieper te liggen Henry. 
Piet elektro
zonder prutsen kom je nergens!
Ik ben ze zelf niet tegengekomen, maar is er toevallig iemand die ze wel gezien heeft?
De tip cleaners van Hakko:
Ik vind ze persoonlijk 10 keer beter werken dan een nat sponsje..