Ik moet het eventjes kwijt.

Dit topic is gesloten

Hallo beste moderators,

Er ligt mij iets op mijn lever en nee, het zijn geen verwijten naar jullie toe of iets dergelijks, jullie leveren goed werk maar ik moet toch iets vertellen.

In aanleiding van deze topic : http://www.circuitsonline.net/forum/view/61544

Omdat ik het niet nog erger wou maken heb ik daar niet gereageerd maar wie denkt deze Dierkx wel niet te zijn ? Eerlijk gezegd begint die mentaliteit van "hier, ik geef jullie dit, lossen jullie het maar eventjes op" wel eventjes beu te zijn hoor.

Eerst en vooral doet deze jongen heel weinig research en legt het probleem ook niet echt uit. Iemand met een beetje programmeerervaring en een kennis van engels kan zijn vraagstuk toch gewoon oplossen zonder problemen.

Ok, ik geef de reactie dat ik mijzelf afvraag of deze jongen wel kan programmeren ( nogal logisch dat ik dat vraag lijkt mij ) en dan krijg ik daar een reactie te horen in de aard van dat ik een "nietsnut" zou zijn.

Wel daar kan ik dus eventjes niet met lachen. Ik probeer hier altijd iedereen even goed te helpen volgens mijn eigen mogelijkheden en ook te zien hoeveel wil en tijd de topic poster er in steekt.

Er mag hier gerust een slotje op gezet worden, ook al wordt er niet gereageerd, dan heeft tenminste toch 1 MOD deze topic gezien en dan ben ik toch weeral een stuk rustiger :)

Met vriendelijke groeten Mathieu :)

fripster

Golden Member

hear hear! laat ze zelf maar uitzoeken hoe het moet en niet hier komen zeuren. Eerst zelf proberen en dan met gerichte vragen komen is veel acceptabeler.

Je hebt hartstikke gelijk!

fripster

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu

Eventjes advocaat van de duivel spelen.

Je had natuurlijk volkomen gelijk. Maar het kwam in het topic nogal bot over, terwijl je in feite niets aan het topic toevoegt.

TS had niet zo mogen reageren, terecht dat er een waarschuwing gegeven is. Zeker de manier hoe hij reageerde, nog veel botter dan jij deed.

Maak me niet gek, ik ben al gek.

Op 14 mei 2008 23:21:31 schreef Mathieuke:
Ok, ik geef de reactie dat ik mijzelf afvraag of deze jongen wel kan programmeren

Misschien slimmer om deze overweging dan stilzwijgend te doen en níet te posten.
Het zonnetje achter je posting haalt niet de negatieve connotatie weg die je (al dan niet bewust) overbrengt.

Volgend project: funcgen met ad9833 afmaken...

Ik was oorspronkelijk wel van plan om iets nuttig te gaan toevoegen, maar het leek mij op het eerste zicht compleet nutteloos om er ook maar iets aan toe te voegen, na mijn eerste vraag ( uitleg van de functie ) leek het mij nogal logisch dat je met de uitleg die bij de functie geschreven staat een heel eind verder komt. Maar hij deed zelfs geen moeite ..

Als je programmeert ga ik er toch vanuit dat je de uitleg die daarbij geschreven staat op zijn minst wel kan verstaan.

Maar goed, ik zal mijzelf voornemen in het vervolg te zwijgen, al heb ik zo het vermoeden dat het evengoed iemand anders dan mij kon geweest zijn die het daar neerplaatste.

Sine

Moderator

Dat soort dingen denken we allemaal, en op zo'n manier vragen stellen wekt toch al niet veel zin op om er op te antwoorden. ... Wat ik meestal dus ook gewoon niet doe.

Er op reageren heeft meestal toch geen zin want dan krijg je antwoorden zoals in dat topic.

Dat we geen huiswerkmachines zijn mag duidelijk zijn, en figuren die beledigd zijn omdat ze niet snel genoeg antwoord krijgen kunnen wat mij betreft meteen opdonderen. ( ja, ook die zitten er tussen )

Ok, ik zal er proberen op letten in het vervolg ! :)

Alvast bedankt dat ik het hier eventjes kwijt mocht :)

Dit topic is gesloten