jullie host

Ik zou graag weten wie jullie host van de site is.
En is die gratis?

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
Jeroen

Moderator

[Lieve moderators -> Site feedback]

De hosting provider is protagonist.nl, en die is niet gratis.

Bedankt voor de snelle reactie.
:)

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

als de host niet gratis is, is het misschien wel een idee om iedere geregistreerde gebruiker iets te laten betalen.
of zie ik dat verkeerd?

als het niet al teveel is zou het misschien wel kunnen alleen dan word de site zo commercieel...

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op wo 05-06-2002 22:44:33 schreef piet kuiper:
als de host niet gratis is, is het misschien wel een idee om iedere geregistreerde gebruiker iets te laten betalen.
of zie ik dat verkeerd?

antwoord:

neen.

niet slim

reden: recent onderzoek van een andere grote website (tweakers.net) heeft uitgewezen dat maar een kleine groep gebruikers bereid is te betalen.

en dan een bijkomend probleem:

Je moet dan belastingtechnisch een contructie opzetten, je mag immers in de staat der nederlanden niet zo maar geld innen zonder daarvoor gemachtigd te zijn (de belastingsdienst, leuker kunnen we het niet maken, en vooral NIET makkelijker)

je zou dan zeggen: Okee, dan zie je het als vrijwillige bijdrage, maar dan moet het ook vrijwillig zijn. En dan nog een probleem... wie houd er toezicht op dat iedereen netjes betaald, en nog wel optijd. Hieruit komt weer een probleem. Iedere gebruiker moet dan zijn persoonlijke gegevens aan ons bekend maken... ik denk niet dat veel mensen dat doen, niemand zelfs denk ik.

dus er zijn teveel opstakels om niet aan dat soort praktijken te beginnen.

dit is mijn visie op het geheel, ik weet niet of die van J. Vreuls, bastiaan en hugo ook zo is.

dat zal je moeten afwachten.

IF you can't convince them, then confuse them!

Op wo 05-06-2002 22:44:33 schreef piet kuiper:
als de host niet gratis is, is het misschien wel een idee om iedere geregistreerde gebruiker iets te laten betalen.
of zie ik dat verkeerd?

Wij hebben graag wat over voor onze bezoeker!

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Hugo Welther

Moderator

Inderdaad zal de fiscus het niet leuk vinden als er zomaar geld wordt betaald voor diensten zonder dat zij er iets van krijgen. Al is het alleen maar de BTW bijvoorbeeld.
Een vrijwillige bijdrage valt hier volgens mij ook onder.

Een bijdrage aan vrijwilligers is maar tot een klein bedrag vrijgesteld van belastingen.

Wat wel zou kunnen is een spontane en vrijwillige inzamelingsactie voor de webmaster, één keer per jaar bijvoorbeeld. Dit is laatst ook gedaan op het forum voor historische radio's en radio-technieken.
http://f16.parsimony.net/forum28305/

Ik hoef er niets voor te hebben hoor, ik doe het graag.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Jeroen

Moderator

Als de site nog populairder wordt en we over het huidige datalimiet gaan moeten we wel een manier vinden om de kosten er (deels) uit te halen, misschien met banners ofzo. Maar dat zien we dan wel.

High met Henk

Special Member

Hmm die vrijwillige bijdrage. Die heb je ook op de middelbare school, maare bij ons gingen ze er toch moi over zeuren hoor. Enne er zijn gevallen bekend dat mensen die de vrijwillige ouderbijdrage niet betaalden hun kind uitjes van school onthouden werden om deze reden. Dus hoe vrijwillig is vrijwillig. Lol je houdt de site gratis, maar mensen op het forum moeten betalen :P
neej vindt het zo een perfecte constructie.

Maar wilde dit nog wel ff kwijt over VRIJWILLIGE BIJDRAGEN

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

het is misschien een goed idee....
of je doet dat bij vraag en aanbod en dan betaalt iedereen 10% van de winst die bij een verkoop gebeurt.

en die vrijwillige bijdrage.
dat kan toch?
gewoon heeeel vrijwillig :-)

is het geen apashe dat jullie gebruiken en de link betaalen

[Bericht gewijzigd door digi op maandag 10 juni 2002 20:00:36

God schiep de wereld, wij het internet ...

als jullie euro's gaan heffen dan kom ook noooooit meer op jullie site!! :);)

Hieper de piep!

Op ma 10-06-2002 20:11:16 schreef Roel:
als jullie euro's gaan heffen dan kom ook noooooit meer op jullie site!! :);)

dan heffe we guldes ;)

Op ma 10-06-2002 20:14:00 schreef fantasy2:

[...]

dan heffe we guldes ;)

bestaan niet meer.
en als jullie geld willen verdienen aan deze site dan zijn banners een goed idee.

Hieper de piep!