Prutsertje
bloep....
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Ik heb laatst iemand geholpen met een Passiefe Antenne (versterking). Ik denk ook wel dat ik nog actieve circuits heb liggen. Ik kijk wel ff ies voor je 
Greetzz I'm howling MAD (die)
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Prutser je hebt geluk 
Ik heb net een doos met spul op de kop getikt en daar zit een antenne versterker in.
Als je wil mag je hem zo hebben.
Prutsertje
bloep....
Op zo 30-06-2002 18:01:56 schreef MADdie:
Prutser je hebt geluk
Ik heb net een doos met spul op de kop getikt en daar zit een antenne versterker in.
Als je wil mag je hem zo hebben.
is die voor een scanner ? dan wil ik hem i.d.d. wel graag hebben, en voor niets gaat de zon op dus ik wil ook best nog wel wat voor geven. Moeten we even kijken hoe we dat doen, met de post ofzo ??
MADdie
Hij is voor een scanner en werkt op 12 v, je mag hem zo hebben. En idd we moeten maar ff mailen hoe ik hem bezorg 
Mzlls
MADdie
Prutsertje
bloep....
Op vr 30-08-2002 18:29:29 schreef MADdie:
Doet ie het goed?? prutser ??
Ik hoor het graag als ie het goed doet
Anders laat maar
ik weet dat het ondankbaar overkomt, maar ik heb het zo druk gehad dat ik nog geen gaatje gevonden heb om het ding te testen, heb nu een week vakantie, dus zal nu wel gaan lukken.
grtx