WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Op 12 augustus 2009 15:25:22 schreef Roetzen:
[...]
Dan is het kennelijk wat anders.Feit blijft dart het 18 seconden duurt voordat ik iets kan gaan intypen nadat ik op de "quote" knop gedrukt heb.
Dan duurt het meer dan 20 seconden voordat ik weer opnieuw iets kan intypen nadat ik op "preview" gedrukt heb.
En dan duurt het weer ongeveer 20 seconden voordat ik weer verder kan gaan nadat ik op "posten" hen geklikt.
ARGGHH!
Even geteld, dit is getypt 2 seconden nadat ik op beantwoorden heb had geklikt.
En dit 2.5 seconden nadat ik op preview had geklikt.
Op quote klikken ging nog sneller.
Aan CO ligt het dus niet.
edit: typo.
Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
Op 12 augustus 2009 14:52:38 schreef Jochem:
Heb zelf ook nog geen reden gehad om de bannertjes te blokken, ze flikkeren niet als een wilde en de afmetingen zijn acceptabel. Om die reden heb ik er zelfs al eens eentje aangeklikt.
Is ook niet specifiek op deze site gericht, maar dan moet ik sites weer gaan whitelisten...
@ mr digital
ik weet niet hoe handig je bent met html, maar misschien even een webpagina maken die een cookie aanmaakt die hetzelfde is als de cookie die zegt dat de balk weg moet.
Ik heb ook adblock plus. Als is CO lees op een computer waar de banners opkomen klik ik eventjes op eentje om dat te compenseren.
Persoonlijk vindt ik het ontwerp mooi alleen zal ik de site voorlopig wel gaan draaien met een eigen stylesheet, want na het lezen van 9 pagina's reacties begin ik een beetje scheel te kijken.
Ik denk dat zowel aan de kleuren als lettertype gesleuteld moet worden, en zo moeilijk kan dat niet zijn (CSS is zo aan te passen). Ik werk zelf met zowel Joomla! als MODx en bij beide CMSen is dat een fluitje van een cent.
RES
RES
Op 11 augustus 2009 23:57:49 schreef RES:
Op een PC met MSIE6 zie je dit probleempje alleen.http://i27.tinypic.com/24cvdzq.jpg