Enige nadeel van deze meters is dat je de meter niet kan gebruiken als de batterij leeg is ( nu geldt dat voor de meeste natuurlijk
) maar deze is oplaadbaar en als mijn telefoon, ipad , laptop, enz leeg is hang ik hem aan de lader en kan ik hm onder tussen gewoon gebruiken.
Agilent kan dat niet want je gebruikt de meetbussen om op te laden. OK, het voordeel is dat het redelijk snel gaat en dat je op lokatie het met een labvoeding en twee banaansnoeren zelfs kan laden. En als het echt moet kun je de accu er zo uitnemen en er een 9V blokbatterij in stoppen.
Ander heel klein nadeel , wat veel andere meters ook hebben, hij heeft gelukkig auto power off, maar het zou fijn zijn als dat wat intelligenter was. Hij springt gewoon na de ingestelde tijd uit, dus ook midden in een meting. Voordeel is dat je niet de schakelaar terug naar uit hoeft te draaien zols bij mijn Fluke ( die waanzinnig zuinig met batterijen is) Maar een willekeurig knopje indrukken is genoeg.
Nu is dat muggenziften want al met al is het een vreselijk fijne meter.
Free, zat er bij jou ook een etui bij, 4 probes, en een rits opzet stukken/verloopkabeltjes voor op de probes ?