Ok bedankt ik heb nog eens aandachtig gekeken naar de datasheet en inderdaad heeft de pic16f877a 8 adc's Stan1 was me net iets voor:p. maar hoe sluit ik het schema van Lucky Luke hier op aan?

Bram

Dat dacht ik al maar ik wou dit eventjes checken maar moeten er bij de schakeling van Lucky Luke nog een codensatertje bij of niet?

Op 30 juni 2012 21:13:11 schreef bramvr:
Dat dacht ik al maar ik wou dit eventjes checken maar moeten er bij de schakeling van Lucky Luke nog een codensatertje bij of niet?

Neen, niet die 100n.

O ja, nog een tipje. Voordat je gaat beginnen, lees eens het stukje over Adcon0 en Adcon1 in de datasheet door, deze gegevens heb je nodig om goed met de ad module te kunne werken.

suc6.

[Bericht gewijzigd door Stan1 op (28%)]

Dus enkel de schakeling van Lucky Luke en voor de rest niets meer en
niets minder :p

Bram

Ik verwacht dat dat bramsvr bezig is met de cursus. Daarom is het mogelijk handig om je eerst aan de cursus te houden en daarna met extra dingen te gaan werken. Gewone schakelaars zijn prima te gebruiken maar je moet ze dan wel telkens 2x overhalen, dus uit-aan-uit. Dan werkt het prima. Daarna kan je het voor jezelf moeilijker gaan maken en op Lucky Lukes manier iets maken.

[Bericht gewijzigd door MAH op (13%)]