Kenwood KAC-PS400M Auto subwoofer versterker

Ik ben op zoek naar tips, of hulp voor herstelling van mijn versterker.

Ik heb deze een 1,5 jaar geleden 2dehands gekocht en het is voor mij echt een pareltje, dus nu hij stuk is heb ik al verschillende andere versterkers gehad, maar ze komen niet in de buurt van deze.

http://amp-performance.de/906-Kenwood-KAC-PS400M.html

Ter info.
Ik ben meer IT'er dan elektronicus, dus ik ben een grote beginner.

Fout gezocht. Bleek 1 van de 4 elco's los te hangen.
Het gaat om 3300 uF 63v 105graden (elna for audio)

Daar was een pin van losgebroken, (waarschijnlijk door trillingen)
Deze heb ik met een kabeltje kunnen solderen. Dus ik dacht daarmee is het gefixed. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Hij blijft in protectie modus gaan na aanzetten.
Ben bij Lab geweest en daar hebben ze de elco getest, en hij beweerde dat deze nog goed was. (Ik heb geen tester voor elco's)

De vermogen transistoren LAPT a1860 lijken mij ook in orde.
Men zei mij te meten in Megaohm tussen pin 2 en 3 PNP ? En dat moest een hoog getal zijn in de megaohms en allemaal hetzelfde.

Aangezien de elco's vrij duur zijn. En ik eigenlijk niet weet wat ik doe. Zoek ik hulp.
Ik heb een repair manual.(schema)

Het liefste zoek ik iemand in de buurt (Tessenderlo Belgie), iemand met ervaring die samen met mij de fouten kan zoeken. Ik wil graag meer leren en het dan zelf repareren.