Ik heb een Kenwood RD-VH7 versterker/tuner/CD in één aparaat.
Het volgende probleem doet zich voor, na een tijdje valt het geluid van de luidsprekers weg, ik kan nog wel horen via de hoofdtelefoon.
De ene keer speelt hij een uur zonder problemen en de andere keer valt het geluid al weg na enkele minuten.
Ik vond op een ander forum een gelijkaardig probleem met hetzelfde toestel, maar dit is in het Engels. Mijn Engels is niet al te best en zeker niet wanneer het technisch word. Ik heb deze tekst er onderaan maar even bijgezet voor de kenners, die daar eventueel iets in zien.
Beste leden, indien mogelijk graag jullie hulp om eventueel ons toestel weer op een normale manier te kunnen gebruiken.
Bij voorbaat dank en groetjes,
Paul (alias Pafoni)
I just had same problem on my RD-VH7, in fact i have two units, one works perfectly, any trouble, but other had same problem. Click and stop playing speakers.
Really it's a "protection" of the system that overheat a lot.
I need to comment that i repair it by myself and i recomend a little of knowledge about how desamble and resamble the unit, due to it's very compressed.
The solutions is so easy. Simply the speakers terminals inside need be to re-weld them to the main board.
Due to the overheating this make the welds maje a "fake contact" (sorry about my english) and the protection circuit activate this desconnection.
I made this welding perfectly only on this terminals and now it works perfectly.
The good news are that it's not an circuit problem.
Print rond de connectors hersolderen, en daarbij is het handig om meteen alle solderingen na te kijken.
M-i-c-h-e-l
Honourable Member
Een vertaalprogrammaatje levert deze oplossing:
"De oplossingen is zo gemakkelijk. Gewoon de luidsprekers aansluitklemmen in moeten zijn om ze opnieuw te lassen aan het moederbord." 
Ofwel, zoals Henry al noemde: de luidsprekerklemmen goed nakijken en opnieuw solderen.
Kijk ook meteen je relais even na.