Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
wat kosten de trafo's eigenlijk als ik er 2 bestel (samen met de printen) incl verzenden?
Edit: @ hieronder, gaat het geld van de trafo's ook naar het forum?
[Bericht gewijzigd door DutchEngineer op (29%)]
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Geen idee waar ze van zijn geweest. Ik dacht laders van boormachines maar het kan ook iets anders zijn. Trafotjes zijn prima en niet erg groot.
@rs2racer, lees de startpost even. 2pcb's= 2*E8, trafo's zijn wat je er voor over hebt, verzenden bij tnt/postnl kost tegenwoordig ?7.50.
Hierboven: deels.
Hoe makkelijk is deze voeding uit te breiden?
Ik ben ooit begonnen met een labo op basis van het elektuur 83 ontwerp.
Maar dat ligt eigenlijk al een tijdje stil en dat printje is op een paar punten toch niet zo handig als gedacht.
Het gaat bij mij om 2 voedingen 30v 5A. Ik heb al een koelblok vol met TO-3 torren (2n3055), 4 per voeding. Kan ik die daarvoor gebruiken? Of werkt deze voeding anders?
Als dat kan, ben ik wel in de markt voor 2 stuks.
ik ben groot fan van deze voedingsprintjes (v1) , maar bij deze een bestelling van 3 stuks van versie 2. Als het kan wil ik ze wel ophalen bij MAH, betaling vooraf is overigens geen probleem.
Zal eens wat fotos maken voor het opbouw topic van v1.
Hallo,
Graag zou ik 3 printjes willen bestellen van Rev.2. Ook wil ik ze graag opgestuurd hebben. Het is nog niet zeker of ik naar Rosmalen kan.
[Bericht gewijzigd door Brandon op (19%)]
MAH
@Timberleek: Lees het modificatietopic even door. Het kan prima, maar of je het wilt doen is aan jou. Laat het even weten, dan laat ik je wel/niet op de lijst staan.
@Stefferke: voor enkel een paar printjes is dat geen probleem.
@edjo: mijn vaste klant is er weer
Hoeveel heb je inmiddels opgebouwd? stuk of 7 denk ik? Leuk, laat eens wat fotos zien! Ophalen mag.
Ik heb weer een update van de lijst gedaan.
Er zijn nog 3 stuks van rev.2 over. Daarna alleen nog rev.1
Ok dat kan dus gewoon.
Dan kun je mij opschrijven voor 2 stuks (Rev 2)
edit:
Ik kan dit jaar trouwens niet naar Rosmalen. Bij de stand ophalen wordt dus lastig. Graag opsturen voor mij
[Bericht gewijzigd door timberleek op (45%)]
Sjoerd Kreyns
Golden Member
SMD weerstandjes zoeken in grijze vloerbedekking is ook een uitdaging ... 8*1=255 ... Het nadeel van ruimte: Als je het hebt, staat het binnen de kortste keren weer vol.
Ik sta niet goed op de lijst. Er zou een kruisje achter 'versturen' moeten staan.
Dus: Ik wil graag 2 printen van de Rev. V2, Graag per post.
Dankje!
[Bericht gewijzigd door Sjoerd Kreyns op (31%)]
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Ik zou graag 2 (rev2) printen willen.
Waarschijnlijk ophalen in rosmalen, maar ben nog niet 100% zeker of ik kom.
Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
nawikre
bedankt, Iwan
ik wil graag 2 pcb's (rev 2) verstuurd hebben...
mijn labvoeding heeft vorige week de geest gegeven en dan merk je pas hoe onmisbaar dat ding is.
bedankt
Iwan
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Op 18 februari 2013 16:57:44 schreef MAH:
Ik heb weer een update van de lijst gedaan.
Er zijn nog 3 stuks van rev.2 over. Daarna alleen nog rev.1
Mensjus, beter lezen 
MAH
Rev.2 is uitverkocht. Rev.1 is alleen nog beschikbaar
Nogmaals: de rev.1 heeft 1 handmatig draadbrugje nodig voor precies dezelfde functionaliteit als rev.2
@tinus016: aangezien rev.2 nu op is, heb ben ik verder gegaan met rev.1. Zonder melding reken is op akkoord.
@nawikre: idem
@aanuit: bedankt voor je mailtje, ik heb het verwerkt.
@haasje93: daarom heb ik je eerst op verzenden gezet.
Ik had een enkel foutje in de lijst gemaakt, dit is nu hersteld.
[Bericht gewijzigd door MAH op (32%)]
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
r3dnax
Nieuwe website: http://members.home.nl/xanderhuisman/Sites/Xander/home.html
Zou ik nog een PCB extra kunnen bestellen? Dus in totaal 2x de V2 en 1x de V1 met de post? Alvast bedankt.
Voor mij graag 1 print (Rev1) en een trafo met de post
mijn dank
[Bericht gewijzigd door !kk3 op (36%)]
lepie
I try to be a nice person but sometimes my mouth doesn't want to cooperate!
Ik ben wel geïnteresseerd in 2 keer rev 1 dan. (met de post graag)
Mijn vraag is nog wel:
Ik heb hier een ringkern met 2x 28Vac. Ik neem aan dat ik die gewoon kan gebruiken mits ik voor een aparte voeding voor de opamps regel?(dat is geen probleem want die ringkern heeft nog veel meer uitgangen)
En die tip142 kan ik toch ook vervangen door een power NPN met een 3055 in darlington?(zoals elektuur 1982 versie).
Dit topic is niet voor dergelijke vragen bedoeld! Zie onderstaande suggestie.
Op 18 februari 2013 16:57:44 schreef MAH:
@Timberleek: Lees het modificatietopic even door.