De eerste vind ik al bij Farnell, Ordercode: 314250 tot 277V 10A.
Anders Mouser, die heeft die Bulgin connectors tot 380V.

Plaats anders eens een foto van de types die je zoekt.

Ik stuur je even een PM met een pdf van de documentatie

Zet die anders even op het uploadarchief, dan kunnen we allemaal meekijken.

Is het niet gewoon deze pdf? Want de types die je noemt hebben ze zoals Hugo zegt allemaal bij Farnell. De connectoren die aan de kabels gaan zorgen zo te zien dat het aardcontact (pin 3) als eerste contact maakt bij het aankoppelen.

Ja, dat is hem.
Ze zeggen bij Farnell alleen niks over dat vooreilende aardcontact, vandaar.

Als het gaat om die panel-mount (PX0730), dan zie ik dat in de PDF ook niet staan. Het zou kunnen dat die panel-mount gewoon de contacten op gelijke "hoogte" heeft staan, en dat slechts de connector die aan de kabel gaat zorgt voor het voorijlend contact, immers is het niet nodig om dat aan twee kanten te doen als het altijd een paartje vormt.

Mooie stekkers voor jouw doel eigenlijk, een soort hele fatsoenlijke XLR lijkt het wel :)

Maar is 10A/12A wel genoeg voor de camping? Zijn die paaltjes soms niet ook soms op 16A afgezekerd? Of is het steevast 6A of 10A?

Er zijn er die op 4A staan afgezekerd, maar dat wordt zedzaam.
Ik heb sowieso een automaat in de camper op 10A en ik wil een tussenzekering in het begin van de kabel maken.
Verder kom ik aan verbruik niet hoger dan 5 à 6 A. Barbequen doe ik liever met houtskool en koffie zetten we met de hand.

Ik heb deze connector uitgezocht op klein montagegat en IP68

Er is wel een grotere uitvoering voor echte campers met Airco en al. Dat is de Bucanneer 900 serie. die kan 32A aan, maar vereist een fors gat en daar mee zou ik een afdichtingsprobleem hebben met de carosserie.

@Tidak, fotootje?, De PDF al gezien :)

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op (38%)]

Hoi Ship, dat kan ik morgen pas sturen, want het is nu donker.
Zeggen de foto's in de folder niet genoeg?

Ja , ik de folders gezien, ik was weer eens te laat :( Maar mooie connectoren !

Voor jou zou de 900 serie interessant zijn. Als je wilt stuur ik die doc wel op.

Ik ben voor een rep. op zoek naar een Panasonic relais type hp2-dc24v. Op ebay gebruikte kunnen vinden met vaak ook nog een lange levertijd en vanuit USA is het min orderbedrag niet meer zo aantrekkelijk. (50 of 100 dollar). Het bestaande relais nog maar even opgepoetst en zodoende is het apparaat in gebruik en is er dus geen gelegenheid om en ander type relais in te bouwen. Dit oude gepoetste relais zal het waarschijnlijk niet zo lang meer volhouden. Wie heeft nog een briljant idee?

Welk apparaaat moet het in?? Mijn tante ziet niets in haar kristallen bol

Op 6 november 2014 00:03:19 schreef bobbes1:
Ik ben voor een rep. op zoek naar een Panasonic relais type hp2-dc24v. idee?

Ja zie Hier eens uit voorraad leverbaar in NL.
MVG Gerard.;)

Het is voor een stiftboutlasmachine. Er zit een voetje in zodat de penbezetting exact hetzelfde moet zijn anders past het niet. Dus een alternatief is op dit moment geen echte optie omdat de machine in gebruik is. Vandaar mijn vraag voor specifiek dit type.

USA is het min orderbedrag niet meer zo aantrekkelijk. (50 of 100 dollar)

http://www.ebay.de/itm/AROMAT-HP2-DC24V-USPP-HP2DC24V-/390857679311?pt…

Op ebay voor Eur 31 incl verzenden uit UK (De NL voorraad is een 7A, dus niet 10A relais).

Deze was ik dus niet tegengekomen. Ik heb hem inmiddels besteld. Allen dank voor het meedenken.

Ik heb een lcd gekocht met een bandkabel aansluiting waarvan ik de naam niet weet.
Ik weet dus niet hoe en waar ik zoeken moet om die kabel te verkrijgen.
Uw hulp is welkom.
http://www.uploadarchief.net/files/download/dscf3540.jpg

@Djenn:
Misschien uit een oude printer of een scanner halen.
MVG Gerard.;)

Zoeiets had ik ook bedacht, maar het moet dan wel 16 of meer aders hebben.

kijk even bij Farnell artikel nr 1079972. Deze is 160 polig ik weet alleen niet of de steek dezelfde maat is die jij nodig hebt.

De kabeltjes die in dat connectortje moeten heten FFC, soms ook (niet helemaal correct) FPC genoemd.

Bij Farnell kijken zal moeten wachten tot maandag, ze hebben de site in onderhoud dit weekend. Maar bij DigiKey kun je wel terecht, evenals bij Mouser.

Er bestaan veel maten en de steek luistert vrij nauw, dus heel goed nameten:
steek = \frac {afstand \ van \ eerste \ tot \ laatste \ pool} {aantal \ polen -1}.

Waar kan ik volgende connector vinden? Of wat is de naam hiervan?

http://i.imgur.com/VKLu1b9s.jpg
http://i.imgur.com/yE8fdXUs.jpg

De foto is wat klein (erop klikken resulteert in eeuwig wachten om een imgur server), maar het lijkt op een standaard connector van molex? Zoals dat ook (in andere variant) voor ATX voedingen gebruikelijk is?

Nope, deze zijn van AMP (maar misschien maakt Molex ze inmiddels ook), de Mate-N-Lock serie. Heb ik ooit op een groot server mobo gezien, zeker nooit in de gemiddelde PC (daar gebruiken ze Molex MiniFit Jr).