Philips 37PFL5603D/10 wit is roze, grijs is blauw/paars

Slechte badge zou zo maar kunnen. Gebruikte in het begin vaak 2 de hands AS omdat ze er simpel weg niet waren (uit 108 panels) kwam zo,n toestel ook wel terug en andere niet.
Ic gaat NIET kapot door hitte (wordt amper heet) Ic gaat NIET defect door gebruikt buiten specificaties. As 15 gaat gewoon defect tgv worn out, slijtage , defect simpel het is niets anders.
Uiteraard kan het ic beschadigd zijn geraakt door statische ontlading zeer wel mogelijk.
Zoek maar eens op op google wat statisch ladingen kunnen doen met een laser van een cd speler

Ik zal hem nog eens vervangen, hoe kom je er achter of je een immitatie hebt, merk? Ik zal eens kijken wat ik nu heb gekocht.

https://www.dropbox.com/s/ax47znqqs186ul4/2013-09-08%2013.15.06.jpg

Op 8 september 2013 01:16:34 schreef Arnold D:
Uiteraard kan het ic beschadigd zijn geraakt door statische ontlading zeer wel mogelijk.
Zoek maar eens op op google wat statisch ladingen kunnen doen met een laser van een cd speler

Ik weet alles van Esd, ik zat ook al aan zoiets te denken. Ik zal hem nog maar eens vervangen en kijken wat er gebeurt.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (50%)]

Ik heb hem nog eens opengemaakt en een pennetje maakte nog geen goed contact. Allemaal nog eens nagelopen en staat nu weer beneden te draaien. Kijken of hij het nu langer blijft doen.