Ben langzaam begonnen met de bekabeling van de versterker en zie toch kans om de luidsprekers draden voor de frontluidsprekers vanuit een gat in de connector door de deuropening te trekken.
De MDF plaat is op maat en zal ik tussen achterbank bodem en versterker plaatsen. Bedankt voor de tip 12V HIFI
Inmiddels de radio ontvangen.

Hoe moet ik de cinch uitgangen aansluiten naar de versterker. en welke kabels heb ik nodig.
Ik heb nu een 5 meter tweeweg cinch stekker .kabel afgeschermd .
Afbeelding versterker 

In mijn tijd leverde Sony altijd een gebruiksaanwijzing en een installatiehandleiding bij een apparaat.
Daar al eens in gekeken?
Gebruiksaanwijzing en installatiehandleiding van deze sony is meer dan voldoende.
Die van de versterker helaas niet.
Voor de uitgang radio en ingang versterker te verbinden denk ik aan drie 5 meter dubbele Stereo cinchkabel met 24-karaats vergulde contactoppervlakken en 99,99% Oxygene Free Copper voor zeer lage ruiswaarden en perfecte beeld- en geluidsdimensies.
Wat betekenen de opschriften M.,S.,C en W aan de versterker ?
12V HiFi
meer over car audio: www.12vhifi.nl
Die W zal woofer zijn, M,S en C zullen wel in een onbekende taal zijn bedoelt als front, rear en sub.
De meest rechtse knoppen zijn alleen voor de sub. Een uitschakelbare sub gain (bassboost) en fase doen de schakelaars daaronder. De rechter potmeter is die van het lowpass filter.
Wat voor merk en type versterker is het, lijkt me Fusion gezien de fijne groene kleur...