slotjes

Dit topic is gesloten

Beste,
Hier wordt een slotje op gezet omdat het volgens de moderator niks met electronica van doen heeft. Prima.
http://www.circuitsonline.net/forum/view/118393

Ik zie talloze, irritante, topics langskomen waar gevraagd wordt om codes van autoradio's. Zoals ook deze:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/118415

Daar is dan in te lezen dat "hier niet moeilijk over gedaan wordt". Wat heeft dit dan met electronica te maken?

maartenbakker

Golden Member

Naar mijn idee hebben beide topics wat met elektronica te maken. Misschien hadden de mods bijkomende redenen die de doorslag gaven om het eerste topic dicht te gooien?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
pietplof

Golden Member

Ach, 't is net bij scheidsrechters. Ze kunnen nog zo goed zijn er worden altijd wat foutjes gemaakt en... Elke scheidsrechter moet regels nu eenmaal interpreteren.
Letterlijk toepassen levert vaker problemen op dan ze oplossen.
En wat de spelers betreft ( wij dus) er wordt meestal naar zich zelf toe geredeneerd en ik moet concluderen uit jarenlang bezoeken van deze dit forum dat ik volkomen tevreden ben.

festina lente
Sonytech

Overleden

Op 25 februari 2014 15:01:46 schreef maartenbakker:
Misschien hadden de mods bijkomende redenen die de doorslag gaven om het eerste topic dicht te gooien?

Dat lijkt me heel erg waarschijnlijk. De startposts van deze TS zijn vaak nogal eh... wazig.

"Verbaas u niet, verwonder u slechts."
DE OLDE

Overleden

Mods zullen het naar beste weten regelen, verder als de TS zich tekort gedaan wordt of het niet snapt, kan hij/zij altijd een berichtje om opheldering sturen naar de mods.

Wat Lefert levert, levert anders geen mens.
Arco

Special Member

Er is een nieuwe forumsectie voor niet gerelateerde topics. Maar helaas niet toegankelijk voor de 'normale' forumbezoeker... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Ik ben zeker van mening dat een Start Topic duidelijk en helder moet zijn. Daarin moet ook alle (zoveel mogelijk) bekende informatie staan.

Veel Start Topic's worden zo snel in elkaar geknutseld dat de reply's altijd eerst meer duidelijkheid en informatie vragen van de TS.

Er zijn blijkbaar weinig Topic Starter's die hun eigen Start Topic nog eens even goed doorlezen en via de Edit knop de verbeteringen toepassen c.q. toevoegen. Ik doe dat altijd wel.

Natuurlijk zijn er mensen die last hebben van dyslexie en die kom je veel tegen in dit soort hobby's en werk want daar begrijpen ze wel hoe dingen werken. Hier moet met respect mee omgegaan worden en in veel gevallen gebeurd dat ook. Daarvoor een pluim !!

Maar een Topic starten waar totaal geen touw aan vast te knopen is, is irritant. Sommige Topic Starter's schrijven hun verhaal op vanuit het oogpunt dat iedereen het begrijpt wat er in hun brain afspeelt en wat hun setting is. (Huh..., begrijp je het niet..? maar ik heb het hier voor mij liggen)

I love it when a plan comes together !
GJ_

Moderator

Op 25 februari 2014 16:07:56 schreef DE OLDE:...als de TS zich tekort gedaan wordt of het niet snapt, kan hij/zij altijd een berichtje om opheldering sturen naar de mods.

Dat mag iedereen hoor :-)

@ Henry hier onder:

Op 25 februari 2014 18:34:19 schreef Henry S.:
Wil ik nog even wat toelichten, gooit een medemod het topic dicht :P

HAHAHAHAHAHA

[Bericht gewijzigd door GJ_ op dinsdag 25 februari 2014 18:36:51 (29%)

Henry S.

Moderator

Wil ik nog even wat toelichten, gooit een medemod het topic dicht :P.

Op 25 februari 2014 15:01:46 schreef maartenbakker:
Naar mijn idee hebben beide topics wat met elektronica te maken. Misschien hadden de mods bijkomende redenen die de doorslag gaven om het eerste topic dicht te gooien?

We moeten ergens grenzen stellen, en audiobewerkingssoftware valt wat mij betreft ver buiten die grens. Verder was het idd een vage manier van vraagstellen.

Op 25 februari 2014 14:56:41 schreef Roy B:
Ik zie talloze, irritante, topics langskomen waar gevraagd wordt om codes van autoradio's. Zoals ook deze:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/118415

autoradio's lijkt me nog aardig ontopic. Verder valt de irritatie nogal mee, jij vind ze blijkbaar irritant, maar kortgeleden is aangetoond dat een topic over die irritatie irrtanter bleek. Anderen vinden het 10000ste ledje-topic irritant.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten