hallo

dit is een kut forum.
EN IK LEES DE ANTWOORDEN WEL!!!!!
echt een KUT forum.

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

Ooit afgevraagd waarom iedereen 'toevallig' JOU moet hebben? En alle andere topics gewoon goed afgesloten worden?
Zou het aan jou kunnen liggen?

Oh, misschien lees je ze wel. Maar DOE je er ook wat mee?
Je postst getuigen keer op keer van niet.

En als ik je topics zo zie, dan is het de ene brainfart na de andere. Moet je natuurlijk zelf weten, maar het zou zomaar kunnen dat de combinatie van die 2 nou niet echt help om verder te komen.

Tenslotte wil ik je de suggestie doen om hier dan niet meer te komen. Dat is beter voor jou als ik het zo lees, een je bijdrage is tot op heden nihil.

Tot nooit weerziens!

goh, zelfs de leerlingen van mijn vrouw in de klas geven nog niet zulke kinderachtige reacties.. Das groep 3, 4 en 5 van het basis onderwijs.

Iedereen hier probeert je te helpen, maar je lijkt niets met de antwoorden te doen. Sterker nog: je gaat er vaak keihard tegenin.

Ik reageerde niet meer, omdat ik het zonde van mijn tijd en moeite vond. Ik steek die liever in projecten of in mijn leerlingen in de klas.

zal er geen traan om laten als je nu hier wegblijft. Indien je wel een project succesvol af wenst te maken: Luister naar de tips, geef een normaal antwoord en probeer iets met de informatie te doen die je vaak door veel moeite en inspanning van anderen aangereikt wordt. Sommige antwoorden zitten mensen voor jouw 15 minuten of meer op te werken...

Ohja en dit 'kut forum' is vrijwillig
Niemand is iets tot jou verplicht
Als het je niet bevalt zoek je toch een andere, je moet hier niet komen

Qua bezoekersaantallen, snelheid en kennis van zowel electronica en andere algemene dingen is dit een van de beste forums die je kunt hebben hoor

Waarom kom je dan op dit 'kut forum' ? Gezien je topics en antwoorden alleen om te trollen mi.

Ga maar een tijdje afkoelen. De tweede ban.