soorten IC's

Ik vroeg me af of er logische IC's bestaan waar meerdere soorten poorten in zitten. Bestaan deze dus?? Zo nee jammer dan.
Zo ja: Ik zoek een IC met 1 AND poort die 3 ingangen hebben, 1 NAND poort 2 ingangen, 2 OR poorten.
Weet iemand wel IC dit is?

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Anoniem

Ik weet niet of dit bestaat, maar soms kan je een IC uitsparen door een poort maken van andere poortjes die je net over hebt. Zoek eens met google op "margan logic NAND"
of kijk hier bij morgan:

http://www.davv.ac.in/onlinelectures/2LG.htm

Hugo Welther

Moderator

Kijk eens naar de 7420, 7421 en 7451

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
High met Henk

Special Member

Je kan met Nand's alles maken maar, Morgan's theorema kan je heir van alles over vertellen inderdaad. moet je maar eens naar kijken. hetklopt nog ook :P

Is leuke stuff om meej te spelen. paar klemmende IC testvoetjes en losse pinnen ne moet je maar eens meej spelen is echt heel tof.

Groetjes

Sven

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Zoals ik het dus begrijp bestaat zo'n compleet IC niet??
Ik kan wel met een stel losse IC's beginnen. Maar omdat ik een compact klein project wou bouwen (lekker duidelijk), wou ik weten of er een compleet IC bestond.
Maar ieder bedankt

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Als je een paar poortje nodig hebt ga je toch geen processor solderen of ben ik nou gek :S

hangt ervan af hoe belangrijk het is

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.